Autumn desert trail 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nadia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:44

_l_amanda_l_ schreef:
magda_90 schreef:
800 maar? :')

:+ Ik zeg nííeets! (behalve dat het met mijn trage pctje nog wel even duurt, ben op de helft dag de zaterdag! )
Ketly heb ik helaasch niet bewust gespot ... Wel Sas, Nientsje, Nadia, Loes-met-de-spikkels, Koekeroekus, Sure_lee, S_imonee, Nanda, Ingrid, Leny, Claudia en nog een boel Bokkers! :))

Mijn foto's komen ook op oypo voor de nabestellingen en zal mn best doen ook wat webbestandjes in een mapje te krijgen ergens deze week! (drukdruk)

ik ben gespot jeej!
Ik heb jou in me tasje zitten met tegoedbon^^

Het was de eerste keer met zoveel paarden, me knollewop was een beetje overprikkeld XP
Hoop dat er wat fatsoenlijks tussen zit! :D

Nientsje

Re: Autumn desert trail 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:13

Ik heb ook een magda bon :j

Ik werd ook best vaak herkend.
Gek heh :+

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:14

Ik zit nog na te genieten zeg. Wat een geweldig evenement! Echt genoten. Organisatie niks op aan te merken. Vetcheck leuke extra! Het eten heb ik aan me voorbij laten gaan. Vond het er niet zo appetijtelijk uitzien haha

Het enige wat ik echt onduidelijk vond was waar Magda en Amanda zaten. Kwamen we op het laatst pas achter omdat er iemand anders met een fel jackie foto's stond te maken en we dachten dat we daar moesten zijn haha.
Op het laatst is het geloof/hoop ik nog gelukt.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:16

Klopt, we kregen van die felgekleurde dingen. Sowieso eentje die veel te klein was plus dat ik merkte dat veel paarden, onder andere die van Ketly, er behoorlijk van schrokken.
Puntje voor volgend jaar om iets te hebben wat minder fel is maar wel duidelijk. :j

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:23

Vandaag ook meegedaan heb genoten, heb heel veel fotograven gezien, en er volgens mij ook bijna een paar omver gereden :+
Weet niet of een van jullie er tussen heb gezien, heb wel iemand met zo,n knalgele jas gezien.
Ik heb trouwens een bon van Amanda Melchior. :)
Laatst bijgewerkt door Westerntrail op 30-10-16 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:25

Wij zaten bij zo'n kleinere partytent met diverse, o.a. Amanda, Marinda, Veronique en nog een paar die ik niet ken van naam.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:27

magda_90 schreef:
Wij zaten bij zo'n kleinere partytent met diverse, o.a. Amanda, Marinda, Veronique en nog een paar die ik niet ken van naam.

Hmm.. Volgens mij zijn wij daar niet geweest. |(

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:30

Je bent in de outfit die ook in je profiel staat geweest? De foto's van vandaag laden nu dan spiek ik even.

Je had die koffie/pauzetent. Als je van daaruit helemaal naar links ging dan kwam je op een T-splitsing qua zandpad. Rechts ging je richting de uitgang en links richting die paar crosshindernissen. Als je links bent gegaan sta je ergens op de foto bij ons.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:35

magda_90 schreef:

Leek wel een boktmeeting :')

Amanda is altijd herkenbaar aan haar rode petje!

LoveHorse15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:38

Ik heb mezelf nog niet gespot.. al waren er zaterdag genoeg fotograferen :) dus ik sta vast wel op minimaal 1 foto :') :D

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:39

Nee dat niet, reed op een haflinger met rode pad en bitloos :)

Maar wij zijn wel bij die crosshindernissen geweest.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:40

Scheelde niet veel inderdaad. :')

LoveHorse15, volgens mij zit je in de stapel al durf ik het gezien de moeheid even niet met zekerheid te zeggen.

Westerntrail, ik ga morgenavond spieken gezien ik zo naar bed ga. :)

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:44

magda_90 schreef:
Je bent in de outfit die ook in je profiel staat geweest? De foto's van vandaag laden nu dan spiek ik even.

Je had die koffie/pauzetent. Als je van daaruit helemaal naar links ging dan kwam je op een T-splitsing qua zandpad. Rechts ging je richting de uitgang en links richting die paar crosshindernissen. Als je links bent gegaan sta je ergens op de foto bij ons.

Dit was ik vandaag

Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:45

Ok, ga ik je morgen zoeken. Ik durf het nu even niet meer uit mijn hoofd te zeggen namelijk.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:46

magda_90 schreef:
Scheelde niet veel inderdaad. :')

LoveHorse15, volgens mij zit je in de stapel al durf ik het gezien de moeheid even niet met zekerheid te zeggen.

Westerntrail, ik ga morgenavond spieken gezien ik zo naar bed ga. :)

Geef je groot gelijk ik zie het wel. :)

Lekker slapen.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:47

Dank. :j

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:55

Vandaag was ik er ook. Het was heerlijk. Vos mocht van mij lekker de benen strekken op de vlakte, en dat heeft hij ook met veel plezier gedaan! Ging best wel hard, hahahaha. Hij heeft een hele grote galop. Vos kreeg ook een lieve knuffel van Amanda. Dank je wel Amanda.
Ik had niet echt een setje o.i.d., en had een lichtblauw dekje onder het zadel. Paard heeft vrij lange manen en een brede bles. Amanda kent hem wel goed, die heeft al echt fantastische foto's van hem gemaakt.

Daarna hebben we nog wat chocomel gehaald, die Vos naar zich toe trok, zodat hij met wat chocomel op zijn hoofd verder moest. Ach, hij is best nieuwsgierig, haha.

De vet check was een nuttige toevoeging aan de rit, vond ik.

Kionasuppie (en alle anderen van de organisatie), dank je wel voor de mooie dag vandaag.

bruigj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:59

Afbeelding

Ook mijn laatste album van de zaterdag staat inmiddels online.

Voor de volledigheid hier een linkje naar mijn bericht op facebook met daarin alle linkjes naar de albums van de zaterdag trail. Veel plezier met de foto's

Nu aan de slag met de foto's van vandaag ;-)

Linkje facebook bericht

https://www.facebook.com/John.Bruininck ... =3&theater

Voor de mensen die geen facebook hebben....

Albumlink 3e album google+ : https://goo.gl/photos/Cv6YvrRMmUBr4ZmFA
Bestellink Oypo 3e album : https://www.oypo.nl/CDF613B8021AB4DD

Groetjes John
https://www.facebook.com/John.Bruininck.Fotogra.free/

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:13

Wauw.. Bedankt John! Heel blij met deze foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:18

Na ons trailer probleem vanochtend ben ik op zoek gegaan naar iemand die met mij mee wilde rijden. Gelukkig leek het de buurvrouw van mijn paard leuk om mee te gaan, zij had wel een auto en trailer, maar kon niet rijden. Mijn vader heeft vandaag voor het eerst met trailer en paard gereden zodat we toch mee konden doen :D
Afbeelding

Complimenten voor de organisatie. Fijn dat we later konden starten! Het was duidelijk waar we langs konden rijden en ik vond de vet check ook leuk en interessant :) Ook super dat mijn vader en zijn vriendin (welke toch al in de 70 zijn) mee konden rijden met de Staatsbosbeheer auto, ook toen hij vroeg vanaf waar de huifkar reed en deze al gestopt bleek te zijn konden ze mee terug, super fijn want het was toch een eind lopen vanaf de zandvlakte! Van mij mag het buffet volgend jaar achterwege gelaten worden, mijn vader was erg blij dat hij mijn eten op mocht eten :')

Paard was weer iets te enthousiast, waardoor galopperen nogal hysterisch ging :') Ook wij hebben elkaar gespot Amanda en ik had een bonnetje voor een foto van jou, dus ben heel benieuwd! :D John Bruininck, jij was zo aardig om nog een toffe actiefoto van mijn fjord en mij te maken, nog heel erg bedankt, ik kijk uit naar de foto's! Doe allemaal vooral rustig aan, want ik weet wat voor klus het kan zijn. Super leuk dat er weer zoveel fotografen waren om deze leuke dag vast te leggen :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:35

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 23:54

Oh wauw.. <3 Deze is echt zó mooi! Nogmaals bedankt Magda!

Afbeelding

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 00:01

Afbeelding
Goooooo jarvis! Hij durfde nog niet in galop -O-

Afbeelding
Thanx magda!

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 08:47

Ketly schreef:
Prijs is wel verhoogd dit jaar naar 25 euro, omdat je een buffet op de vlakte krijgt. Ik zie dat nog niet helemaal voor me..

Buffet na je rit bij uitspanning.
Alleen was geen buffet maar gewoon een gerecht.
Die sommige net als bart je zegt.
ik bid niet voor bruine bonen.
Maar ja je betaald er voor.

Voor dat gerecht betalen wij liever niet.

Zo als fb ook zeggen laat iedereen zijn eigen keus.
Bij ja betaal je meer bij nee hou je tot max van 15.- per persoon.
En blijft het voor een gezin met meerdere ook betaalbaar.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 08:49

Hier nu druk bezig met het uploaden van de zaterdag *\o/* Ik ben echt aan het nagenieten van al die blije gezichten <3