Maar erg onhandig
Ben daarom toch blij dat wij heel veel onverharde wegen hebben, zonder gras
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben daarom toch blij dat wij heel veel onverharde wegen hebben, zonder gras

Wordt misschien nog geshopt?

Kan je toch van opknappen he, al ist maar zo'n miniritje.
) maar hij houdt t niet lang vol steeds. Das zo vreemd.
Raar ook dat hij wel wil maar niet kàn. Hopelijk snel duidelijkheid en een oplossing!

Hoelang gaat dat al zo? En je hebt echt geen idee? Misschien eens bloed laten trekken?
), ben benieuwd
Hier en daar wat shortcuts genomen, hebben wel wat harder gereden dan anders maar toch ook nog veel gestapt. Denk niet dat ik ooit nog het "endurance-tempo" aan kan, geen idee hoe ik dat vroeger deed

We willen graag veel wei / ruimte maar wel mogelijkheid tot stal indien nodig. Onze verblijven mag simpel zijn maar wel fatsoenlijke bedden / ruimte en liefst ook wel een keuken. Wc / doucheruimte niet al te ver weg van slaap verblijven.
Ik ben erg blij met mijn rijgebied! 7 dagen lang elke dag een compleet andere ronde is wat lastig, je zal altijd over een aantal dezelfde paden komen, maar er is zeker veel variatie mogelijk! Heel veel ruiterpaden hier, dus er kan ook makkelijk een klein rondje worden gemaakt. Kijk bijvoorbeeld hier voor accommodatie: http://www.paardentram-leersumseveld.nl/page14.php 

Maar daar kan [***] meer over vertellen
maar we zitten wel nog steeds in de Top 50
en af en toe nog wel genoten

maar misschien als je op deze gebieden op bokt zoekt je misschien al wel slaapplek en ervaringen daar vindt?! of misschien leuke adresjes via paardenbed.nl?