Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar toch.
Linkergalop gaat bijna altijd heel keurig, maar rechtsom vindt hij moeilijk. Resultaat is dat hij ontzettend driftig wordt en probeer dan nog maar eens rustig aan te springen. Ik wil niet dat hij harder gaat draven, terwijl hij juist vanuit een harde draf erin wil vallen. Dat levert nog wel eens de nodige onenigheid op.
Leuk he paarden die al weten wat ze te wachten staat hahaha
haha dat heeft die van mij gelukkig niet.
Somebitch schreef:Misschien vandaag dan maar in de bak rijden ookal heb ik er totaaaaal geen zin in. Maar dan heb ik dat alvast maar gehad deze week en kan ik derest v/d week buitenrijden.
Al valt het wel weer mee als je eenmaal bezig bent... Je moet er even de uitdaging van inzien 
Met ons nieuwe rijmaatje, een IJslands meisje! Geisli leek wel een kasteel naast haar whahaha. Béétje jammer dat het kasteel zich telkens achter het meisje probeerde te verstoppen... 'Lekker makkelijk!', dacht hij
gijn dat je een leuk rijmaatje hebt gevonden.

Stoere pony heb ik toch! Sept vorig jaar voor het laatst gestart en na al die ellende van de afgelopen maanden zo goed lopen

bied jij altijd gelijk aan? Ik vind dat nog een lastig iets
En nu dus nog veel sneller, heel fijn. Kwestie van vetcheck aan, meten, en indien nog te hoog extra koelwater, anders meteen door naar de dierenartsen