Wat allemaal weer een mooie fotos!!Ik reageer even wat minder, want we hebben onze Bombon na een hevige koliekaanval moeten laten inslapen, ze was nog maar 2 en een half jaar oud....
Jeetje Rocymax, wat heftig! Zo jong en dan ineens een niet te verhelpen koliek... Heel veel sterkte met het verlies van Bombon!!!
Dankjulliewel, het is nog steeds heel onwerkelijk en moeilijk. Hier nog even een fotootje uit de oude doos.
Ondertussen de meeste blaadjes van de bomen, maar vandaag nog heerlijk kunnen genieten van het prachtige weer Pony is al deels geschoren, maar die had het alsnog warm met de rest van haar shetlandervacht
Het is heerlijk weer om te rijden!Helaas zit het er voor ons voorlopig niet in. We hebben een droes uitbraak op stal en ik heb een heel ziek paard.
Vanmorgen even een rondje mee naar buiten achter de koets.Meneertje zat niet zo lekker in zn vel. Liet dit duidelijk merken door halthouden, stilstaan en naar zijn buik kijken.Gelukkig was de koets mee, dus zadel eraf en zonder ruiter de wandeling afgemaakt.Hij was blij dat hij weer bij zn maatje kon staan.
Hier ook fijn gereden vandaag in het zonnetje! Hopelijk valt het mee Fransje, Droes kan erg naar zijn..
gerlindie schreef:Wat balen Fransje! Veel beterschap Wat een leuk hoofd heeft hij zeg, ChristaPuk!Wat voor ras is het?Het is een PRE
Wat is het stilletjes hier. Zijn er geen leuke buitenritten gemaakt met de sneeuw?Wij zijn een dagje naar Andorra geweest en hebben daar een fijne buitenrit gemaakt, heerlijk!
Laatste rit van 2022. Met onze opa van 25. Zal aankomend jaar actief meepraten, volgens mij hier ooit wat geplaatst, 2018 zag ik haha