Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Ik had een goede (dacht ik) outdoorjas gekocht, maar die lekt ook bj langdurige regen. Dus extra ingespoten met waterdichtspul en nu prima waterdicht. Ook bij echte ellende.
Dorine92 schreef:Fabster schreef:Ik had een goede (dacht ik) outdoorjas gekocht, maar die lekt ook bj langdurige regen. Dus extra ingespoten met waterdichtspul en nu prima waterdicht. Ook bij echte ellende.
Welk spul gebruik je dan? Want dan zou ik feitelijk mijn ski jas en mijn andere paardenjassen ook waterdicht kunnen spuiten?
Fabster schreef:Dorine92 schreef:Welk spul gebruik je dan? Want dan zou ik feitelijk mijn ski jas en mijn andere paardenjassen ook waterdicht kunnen spuiten?
Dat denk ik wel. Ik gebruik t ook voor de paardendekens. Ik heb nu spul wat er met de verfroller op gerold moet worden:
[ [url=m/8KZBJS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar bij de schoenwinkel heb je daar ook heel goed spul voor in een spuitbus. Die gaat alleen sneller op. Bij de spuitbus staat dat het ademend blijft. Bij de roller staat dat er niet bij, maar er staat wel bij dat het erg geschikt is voor paardendekens.
scooby09 schreef:Wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
Zat er een hoef zweer te broeden?
Ritjes maak ik op dit moment redelijk tussen de buien door.
Vanmiddag zelfs in het zonnetje.
Dilan93 schreef:scooby09 schreef:Wat fijn dat de verhuizing goed is gegaan.
Zat er een hoef zweer te broeden?
Ritjes maak ik op dit moment redelijk tussen de buien door.
Vanmiddag zelfs in het zonnetje.
Hij was door een andere smit verkeerd beslagen van voren![]()
En achter idd een hoefzweer. Was wel al open gegaan en leeg nu.
Voelde me gewoon schuldig dat ik m er mee door heb laten lopen. Het is ook wel een harde hoorveel meer dan af en toe wat gevoelig lopen zag ik niet aan 'm.
Mijn eerste paard liep al zo ongeveer kreupel bij een plekje mok
SSDesign schreef:Hier ook even weinig rondjes met dit weer, helaas...
Een brutale vraag, maar ik ben op zoek naar wat mooie rondjes van een km of 15 die je kunt rijden met zowel paard als MTB. Had pas een ruiterroute uitgestippeld, sommige delen waren toch wel erg zwaar met de fiets. Heeft iemand toevallig tips of een route in Noord-Brabant, Veluwe, Noord-Limburg?
SSDesign schreef:Robijntjah schreef:Hier in de buurt kan dat makkelijk Susan! Doen we hier eigenlijk altijd.
Oh top! Als ik nog een keer een route nodig heb, vraag ik jou![]()
EmptyWords schreef:SSDesign schreef:Hier ook even weinig rondjes met dit weer, helaas...
Een brutale vraag, maar ik ben op zoek naar wat mooie rondjes van een km of 15 die je kunt rijden met zowel paard als MTB. Had pas een ruiterroute uitgestippeld, sommige delen waren toch wel erg zwaar met de fiets. Heeft iemand toevallig tips of een route in Noord-Brabant, Veluwe, Noord-Limburg?
over de veluwezoom zijn nu overal nieuwe moutainbike paden neergelegd, veel lopen evenredig aan het ruiterpad