Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:@Chouchou: de rijtijd stopt bij het passeren van de finish. Binnen 10 minuten na het passeren moet de HF 60 of lager zijn. Je mag je paard maximaal 2 keer aan de dierenarts aanbieden. In klasse krijg je punten (max. 10) voor je snelheid en punten voor de aanbiedtijd bij de finish (per elk deel van een minuut een punt eraf, 10 pt bij direct aanbieden en 0 bij 10 min wachten). De 10 min klinkt lang maar is heel kort als de HF van je paard niet (goed) wil zakken.
kim345 schreef:@chouchou
direct aanbieden is direct aanbieden. Het programma waarmee de uitslag wordt berekend neemt voor elke nieuwe minuut een punt aftrek. Wacht jij 1sec begint de nieuwe minuut. Overigens als je roept dat je direct Wilt aanbieden zal dat wel goed komen.
Cchanny schreef:Ik heb het topic al geprobeerd door te ploeteren, maar ik kan het niet vinden.
Hoe kan je je route die je hebt gereden ook al weer aanpassen? Want hij heeft bij mij een deel de GPS niet gevonden, waardoor ik een aantal kilometers mis, aangezien ik weer ben begonnen met opbouwen wil ik dat wel graag weten![]()
Weet iemand hoe je die route kan aanpassen?
Ohja, het paard dat eigenlijk was afgeschreven is sinds 2 weken weer onder het zadel.![]()
![]()
![]()
![]()