Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Argh alweer iemand die zegt letterlijk in het water vallen... Het is figuurlijk in het water vallen! Tenzij je een rit hebt gedaan die eindigde met een landing in een plas water, dan is het nog steeds niet letterlijk maar dan kan ik er nog om lachen.
Ik heb ook niet kunnen rijden wegens alle regen, ik heb geen zin om naar de manege te fietsen in dit weer.Misschien morgen weer.
Sonja89 schreef:Anoniem schreef:Argh alweer iemand die zegt letterlijk in het water vallen... Het is figuurlijk in het water vallen! Tenzij je een rit hebt gedaan die eindigde met een landing in een plas water, dan is het nog steeds niet letterlijk maar dan kan ik er nog om lachen.
Ik heb ook niet kunnen rijden wegens alle regen, ik heb geen zin om naar de manege te fietsen in dit weer.Misschien morgen weer.
Interessant [naam], maar volgens mij klopt het niet helemaal wat je zegt... Mijn uitspraak was bedoeld als uitdrukking en die kloppen wel vaker niet als je ze letterlijk neemt (bijvoorbeeld: hij is weer boven water, het hoofd boven water houden, zijn plan is in het water gevallen...)