Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Melody7: Ik zie je er inderdaad nog niet tussen staan. Heb je mooney al gepb't met je endomondo naam?Zij kan je dan toevoegen aan de challenge!
Hier vandaag een erg rustig ritje gedaan, 15 km in 2 uur. Samen met een stalgenootje naar een restaurantje gereden en daar even wat gedronken. Het is daar altijd druk op zondag, dus we hadden veel bekijks. Veel kindjes kwamen Freya even aaien, een moeder met haar kleine dochtertje hebben een hele tijd naast ons gezeten, ze vonden haar heel leuk en Freya hen gelukkig ook
[ Afbeelding ]
Nessa schreef:Gisteren voorlopig mijn laatste ritje gemaakt.
Ze gaat een tijdje op rust. In ieder geval een maand.
Hopelijk daarna weer oppakken, maar wie weet was het mijn laatste ritje ooit!![]()
Wel fijn ritje gemaakt hoor, lekker rustig aan gedaan.
ruim 21 km en 3,5 uur weg geweest.
Vanavond kaartje en foto's
Citaat:Klasse I:
c. De rijtijd stopt bij het passeren van de finish. Het paard moet uiterlijk 10 minuten na het passeren van de finish aangeboden worden voor controle waarbij de hartfrequentie lager dan of gelijk moet zijn aan 60 per minuut. Indien de hartfrequentie hoger is dan 60 per minuut volgt re-inspection.
Sparky10 schreef:jemig jongens wat een pech hier , macha is dat toen die val van de foto's ?
Nessa jeetje balen, balen nou je bent een keer welkom hier hoor mag je fjordlief hobbelen haha ,:)
Jaan jij ook beterschap dan maar, hier al wel twee dagen enorme koppijn en niet helemaal fit, mja als mama zijnde ga je gewoon door met een half doosje zware pijnstillers is het nu redelijk weg, en dat me hoefschoenen hier eindelijk op tafel bij mij staan maakt ook wel wat goed in mijn humeur enz hihi ben nogal een ehmm driftkikkertje als dingen niet gaan zoals ik dat wil