Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sparky10 schreef:luckyboy5 schreef:Zie onderstaande , misschien een leuk idee om de kilometertjes op te schroeven? De omgeving is er in ieder geval prachtig, ik rij er zelf iedere week (met endomondo aan) :
Martinusrit 2014
Beste amazone, ruiter of koetsier,
Bij voldoende deelname wordt op zondag 09 november 2014 weer de traditionele Martinusrit verreden.
Voor diegene die hier niet mee bekend is, dit is een puzzeltocht (meer gezelligheidsrit dan wedstrijd) van ca 20 km met een start en finish bij Manege De Spreng aan de Priesnitzlaan te Laag-Soeren.
U hoeft geen lid van welke vereniging dan ook te zijn om mee te kunnen doen, wel moet u een toegangslabel van Natuurmonumenten bij u hebben.
Er wordt in, door u zelf samengestelde, koppels van 2- tot max 4 personen gestart. Koetsen starten niet in koppels maar individueel.
Start vanaf 09:30 uur, organisatie maakt startlijst
Zo rond 17:00 uur vindt de prijsuitreiking van de puzzeltocht plaats in de foyer van Manege De Spreng.
Omdat we graag van te voren willen weten of er genoeg animo voor is verzoeken wij u om zich voor 20 oktober a.s. per mail op te geven bij Jos Arnoldus, mailadres: martinusrit@live.com
Kosten voor deze tocht bedragen € 7,50 per persoon welk bedrag ten goede komt aan de PPSV en Manege De Spreng.
Voor meer informatie:
Jos Arnoldus
martinusrit@live.com
06-10984554
maareh ong 7 uur lang voor 20 km ?? das lang joh of is er tussendoor ook nog wat?
luckyboy5 schreef:Zie onderstaande , misschien een leuk idee om de kilometertjes op te schroeven? De omgeving is er in ieder geval prachtig, ik rij er zelf iedere week (met endomondo aan) :
Martinusrit 2014
Beste amazone, ruiter of koetsier,
Bij voldoende deelname wordt op zondag 09 november 2014 weer de traditionele Martinusrit verreden.
Voor diegene die hier niet mee bekend is, dit is een puzzeltocht (meer gezelligheidsrit dan wedstrijd) van ca 20 km met een start en finish bij Manege De Spreng aan de Priesnitzlaan te Laag-Soeren.
U hoeft geen lid van welke vereniging dan ook te zijn om mee te kunnen doen, wel moet u een toegangslabel van Natuurmonumenten bij u hebben.
Er wordt in, door u zelf samengestelde, koppels van 2- tot max 4 personen gestart. Koetsen starten niet in koppels maar individueel.
Start vanaf 09:30 uur, organisatie maakt startlijst
Zo rond 17:00 uur vindt de prijsuitreiking van de puzzeltocht plaats in de foyer van Manege De Spreng.
Omdat we graag van te voren willen weten of er genoeg animo voor is verzoeken wij u om zich voor 20 oktober a.s. per mail op te geven bij Jos Arnoldus, mailadres: martinusrit@live.com
Kosten voor deze tocht bedragen € 7,50 per persoon welk bedrag ten goede komt aan de PPSV en Manege De Spreng.
Voor meer informatie:
Jos Arnoldus
martinusrit@live.com
06-10984554
moonforever schreef:Dit x liet ik hem expres stappen hoor, Zodra ik toegaf om te draven maakte hij zich zo sterk en wilde op zijn tempo erg hard lopen, het voelde niet goed ga dan maar lekker stappen ree met 2 andere, Was er 2 x vandoor geschoten al, pff haha,
luckyboy5 schreef:Haha leuk Sparkie, die Arabier waarmee ik rij die rijd bitloos met ook zo'n oranje hoofdstel, staat hartstikke leuk!!!
IJslander of haflinger zal dan het verschil maken?Die Arabier is ook 18 maar kan ook racen als een gek! Inmiddels gelukkig wel redelijk te temperen
moonforever schreef:Pfff paardlief was vandaag echt tikkende tijdbom ik merk dat die bij buitenritten niet veel engerie kwijt kan ofzo, Hoe doen Endurence ruiters dat eingelijk die alleen maar buiten trainen vraag ik me echt af,