Het is de laastste weken ook heerlijk weer om lekker buiten te zijn. Dat is ook wel te zien aan alle mooie foto's hier.
Ik rij nog steeds niet maar wandel wel een beetje met mijn arabierig typje. Vandaag niet zo ver weg geweest maar arabierig typje lekker een uurtje aan de hand laten grazen ergens in de berm. Genieten!
corine1981
Geplaatst: 23-03-22 22:34
fransje23 schreef:
Heb je een draver, Corine? Althans dat meen ik er in te herkennen.
Superfijne paarden om mee op pad te gaan!
Klopt, merrie van bijna 5. Super leuk dier.
rocymax
Geplaatst: 24-03-22 14:23
Lekker genieten met al die mooie foto's. Hier helaas nog steeds regen, dus even er niet op uit.
gerlindie
Geplaatst: 26-03-22 14:52
Ik kwam vandaag een heuse fanfare tegen
Moby was braaf, maar moest wel even mijn groom laten afstappen omdat ze er in haar eentje niet langs durfde
Sandyislief
Geplaatst: 27-03-22 08:52
Haha ah ja die kom je niet zo vaak tegen denk ik..
jazzejam
Geplaatst: 27-03-22 20:32
Mooie plaatjes komen er weer voorbij, was ook wel uitzonderlijk mooi weer.
Hier hebben we ook weer eens lekker buiten gereden.
Ben gelukkig geen fanfares hier tegen gekomen (zou ze denk ik niet tof vinden), wel veel motoren maar daar geeft ze dan weer weinig om.
Helaas wat zadel problemen gehad waardoor ik haar even stil gezet heb van de winter. Zadel is inmiddels nagekeken en op haar aangepast. Alleen nog een betere singel vinden. Iets met een ronde pony met weinig schoft
En eindelijk is het me gelukt een oortjes foto te maken. Nog niet zo makkelijk, met een pony die nog niet netjes wil stilstaan
Niet zulke mooie plaatjes als sommige hier. Maar we rijden voornamelijk over wegen en zandpaden in de buurt en soms naar het bos.