Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vooral ook met 2 overnachtingen in tentje op matje erbij. Nu lekker uitrusten!
over 5 weken mag hij weer beslagen worden.
Denk dat het snelle moe wel door het weer komt.
Hij adviseerde eerst de aankomende vijf weken af te wachten om te kijken hoe dat gaat. 
Zembla was sloom, totdat we twee fietsers tegen kwamen die hem inhaalde, daar werd hij fanatiek van.
Ik wilde over de grasdijk om daar een flink stuk galop mee te pakken, helaas, dijk net gemaaid en het gras lag er nog op. Niet verstandig om daar dus overheen te gaan. Ik heb een andere route genomen.
Zembla werd er opgefokt van.
Nou dat overleefd toen kwamen we bij een boederij die dicht bebost was, daarachter waren kinderen met een bal aan het spelen, paard weer druk.
Al viel het hier wel mee en weer door.
Normaal stapten we hier altijd. Toen door, zag ik in de verte een paard en wagen, gelukkig gingen deze de andere kant op. Zembla zag ze ook, kop in de lucht en weer weg ontspanning, wij sloegen het weggetje in waar paard en wagen uit kwam.
Hinneken, showen naar Zembla en Zem dus ook, hup rug gebolt, voetjes van de vloer, staart omhoog en snuiven maar.
Weer weg ontspanning..
Wat ik nog het ergste vond is dat dat fietspad al smal is voor een ruiter als deze een fietser of scooter nadert.. Maar wat denk je?! Ze gaan gewoon OP DAT fietspad rijden met paard & wagen
Ik dacht echt die zijn niet goed, hier kom ik nooit met mijn paard langs.. Dus ik hop 100 km weg opgedraafd en hun voorbij gedraafd, tis goed ik ga niet stappen omdat hun de weg blokkeren. Wel netjes gegroet en doorgereden..
Achja... Voor een keer.. 

kan ik daar gelijk eens naar vragen en zien irl hoe het nu is. 
maar m'n paardje staat weer netjes op zijn voeten en gelukkig heb ik vandaag toch mijn trainingsrondje kunnen doen.
Maar dan moet je op duitse sites gaan zoeken.
We hadden niet veel last van de warmte gehad, lekker veel stap en af en toe een stukje galop. Ik kreeg nog een bokje van Daan toen ze aan het versnellen was in de rengalop, ik denk dat ze het wel leuk vond om snel te gaan.