Eleionomae schreef:Jullie hebben wel weer mooie plekjes dit jaar
Door dit weer zijn natuurlijk bijna alle plekjes fantastisch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Proud to be different
En de meeste doen gewoon super aardig, vragen over de paarden/kar/honden, maar een enkeling zit voor de caravan en lijkt ons te negeren..
vertrokken vandaag mooi vroeg, zodat we voor de ergste hitte in Tynaarloo (ik twijfel al de hele dag of het met 1 of 2 O`s is.. Ik weet dat Almelo 13 O`s heeft
.. Even gauw gekeken, Tynaarlo schijnt het met 1 te moeten doen).
) en komen langs het hunnebed aldaar:

Nou ja, even keren en een andere straat gepakt 3x links is ook rechts toch?
Gerard kon goed merken dat de paarden hadden staan bunkeren de laatste dagen, zo vaak als dat ze gepoept hebben. En dan vooral als we binnen de bebouwde kom reden.. Steeds netjes opgeruimd natuurlijk, maar dat bekende voor Gerard een boel keer van en op de kar..

zitten mag je waar je wil zolang je maar binnen je aangewezen ruimte blijft.
wij schuiven altijd met de zon mee. Is achter lekkerder dan ga ik achter zitten,
. Geluid daar zijn per camping eigen regels voor. Bij de een stil (fluisteren mag zolang andere gasten er geen last van hebben) tussen 2400 en 0700 bij de ander van 2200 tot 0830 verder niet gillen of je muziek keihard zetten.
. Je hebt soms 60 plussers
die alles wat afwijkt van hun norm viezig aankijkt en daarna negeert of dat camping camperplaats of wat ook is. Grote camper met drie honden en dan ook nog steeds op een andere plek buiten gaan zitten is ook goed voor viezige blikken hoor,
en een o ben je alleen
komt er daarna ook nog een zware motor met veel herrie aanrijden en parkeert naast de camper.
je had hoofden moeten zien verschrikte blikken o getver het is tuig.
.
hobbelwegen vreselijk ook met scootmobiel (woonplaats heeft kinderkopjes) motor auto of wat ook.
Olga89 schreef:Ah dus jutteren is een echt bestaand woord
Werkt ook vaak aanstekelijk.

) is hier ook maar 5 km vandaan. Geniet, misschien wat zwaar zand op het Balloërveld, maar verder toch enorm mazzel met het weer !
Ik ben dus nu al gaar, en de dag moet nog beginnen