Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gisteren een stukje met de schoenen geprobeerd en so far so good.

toen dacht ik al van eehh? De beste man kwam naar ons toe en pakte zo Iza beet, aan dr teugels direct onder haar hoofd. Dat doe ik nooit en ze was dat dus ook niet gewend... hij praat tegen haar en zegt 'eng he... ja zo eng... ach wat eng... zullen we langs die enge auto lopen?' En ik stond daar nog steeds zo van hoe reageer ik hierop
Ik zei eh nee ik denk dat het de koeien zijn waar ze bang voor is. Jaaa zegt ie, ik woon hier verderop. Wij hadden vroeger ook een gevlekt paard. Hij vertelde er een beetje over, allemaal leuk en aardig. Ik hield nog steeds mijn end van het touw maar vast
toen besloot hij dat hij mijn paard wel even langs de enge auto zou lopen... en Iza trekt hem zowat ondersteboven in paniek
ik vang haar op. Man zegt geschrokken 'ja dat zijn zeker weten de koeien' loopt naar zijn auto en rijd zo weg
stond daar echt even van, what just happened?? 

. Dus ik heb een fiets op de kop getikt en nu fietsen we samen in de rondte. Paard blij en ik blij. We hebben laatst ook een clinic "In hand trail" gedaan. Dat vonden we allebei zo leuk dat we er binnenkort een lesje in hebben. Eens kijken hoe dat gaat.

En pony lijkt het prima te vinden dus dan profiteren me maar ervan, haha.
) verhuizen en dan kan ik het weer oppakken.

).