Dat klopt . Kan je de volgende challenge weer goed beginnen! Ik hoop van het weekend weer lekkere ritjes te kunnen maken. Van de week alleen maar in de bak gereden ivm mogelijk onweer.... Dan zit ik toch liever dicht bij stal dan in de open polder . Vandaag en morgen komt mn bijrijder, al ga ik morgen misschien nog wel even wandelen met de ouwe sok... Die ga ik ook maar weer langzaam aan het werk zetten, voor je het weet is het weer winter en dan moet ie weer wat meer bewegen aangezien ze dan meer binnen staan.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-17 21:44
Ik wil al een hele tijd weer meer buitenritten maken maar het komt er gewoon niet van. Start de nieuwe challenge automatisch of moet ik me weer aanmelden? Ben dat even kwijt geloof ik.
Ik ben er al opnieuw voor uitgenodigd, dat is automatisch gegaan. Hij zou al tussen je challenges moeten staan.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-17 23:23
Even checken dan. Heb de app niet meer open gehad.
Edit: gevonden wil dit jaar wel wat meer dan 67,5 km afleggen haha. Heb vorig jaar wel meer km's gemaakt maar die waren voor de start van de challenge en telden dus niet mee.
Saul
Geplaatst: 21-07-17 20:46
Mooie ritjes komen er weer voorbij! Gaaf die Percheron!
En wat cool, wist niet dat paarden ook ingetaped konden worden.
Ik wil eigenlijk binnen nu en niet zon heel lange tijd een craniosacrale therapeut laten komen. Ben benieuwd.
Wij gaan voor nu iig heel goed
Vandaag weer een lekker ritje. Alleen we waren 5km onderweg, tijd voor een galopje. KLATS rechter beugel afgebroken Echt levensgevaarlijk .. dit had heel erg fout af kunnen lopen. Daar zit je dan met je metalen(!) nog niet bizar veel gebruikte gpg beugels. Pony was totaal in paniek .. Goed heb het provisorisch kunnen fixen waardoor we door konden rijden. Maar 1 beugel met vering en 1 zonder rijdt niet heel geweldig
Nog even een tussenstop gemaakt bij het boscafe en daar even een heerlijke tosti naar binnen gewerkt, en weer terug
Wel typisch trouwens, amper ongedierte gezien, heerlijk! Voor niks helemaal ingepakt haha.
Haha, je hebt het wel gevonden met dat café precies Wel erg van je beugel zeg
Verder ook weer leuke dîngen die voorbij komen!
Hier [***] nog steeds niet ok, weet niet zo goed wat ik ermee moet. Lijkt wel of hij ineens last heeft van het (benauwde) weer? Even aankijken nog maar, heb mijn licht eens opgestoken in het headshakingtopic, hoewel qua schudden hij nog steeds schitterend gaat ( maar daar zitten ook veel ervaringen met allergie). Hopelijk raakt het tegen augustus opgelost
Zo dan heb je nog een eind met gefixte beugel gereden ook!
Hier hebben we de laatste kms gedaan, uitstappen zodat we op 850 uitkwamen: onze eindstand ook. Ik ga 2 - 3 weken op vakantie en Kiet mag ook even helemaal vrij om bij te komen dan dit heftige half jaar. Als ik zie wat we allemaal hebben bereikt ben ik wel erg trots op haar zeg..
weer leuke ritjes allemaal! bij mij is het er niet meer van gekomen om te gaan rijden, maar weilandgenootje komt woensdag terug & verzorgster ook ergens volgende week dus misschien word het nog een eind-endomondo tripje
Letizia
Geplaatst: 21-07-17 22:49
Dat is schrikken van je beugel Maar wel een lekker rondje gereden!
Vervelend van Boke Sabine Hopelijk knapt ie snel op!
Wat een droogkloot FelineNanet
Vanmorgen een klein rondje gereden, was gisteren een schoen verloren, dus even gaan zoeken (en gevonden ) Vanavond voor een shoot naar het strand geweest, hier alvast een still uit filmpje van behind the scenes
ik vind niet echt gemakkelijk iets op buitenrit, of het moest een gewonde vogel zijn ja
ooit wel iets 'engs' gehoord, ik was gaan buitenrijden & de dag er na hoorde ik dat ze op de plek waar wij gegalopeerd hadden een paar lijken uit de grond hadden gehaald brrr
Anoniem
Geplaatst: 22-07-17 15:16
Hier lag onlangs een dood konijn langs de weg vlak aan mijn weiland. En paar jaar terug in de buurt waar ik regelmatig langs kom was er een lijk gedumpt in de gracht.
Ik post nooit in dit topic, maar de challenge motiveert me wel erg om kilometers te maken met mijn shetlandpony Swa. Nu wandelen we de laatste tijd vooral, dus dat gaat niet zo hard, maar afgelopen week zijn we op wandeltrektocht geweest en nu toch mooi 90 km erbij We hebben in onze 'achtertuin' de Veluwe gewandeld, van Bennekom naar Garderen. Via de Planken Wambuis, de Hoge Veluwe en het Kootwijkerzand. Het was zeker voor herhaling vatbaar en heel leuk omdat je altijd vlakbij je pony in de buurt bent!
Wat stoer die wandeltrektocht, super knap dat je zo'n eind kan wandelen! Vind het altijd heel leuk om te zien als er met kleinere pony's ook nog zo fanatiek kilometers worden gemaakt!