Nou, de combi kleding/ beddengoed heeft echt goed gewerkt! Ik heb het de gehele nacht niet koud gehad!!!
Dus dat is ontzettend fijn! Buiten mijn bedje is het wel fris, maar goed in beweging blijven straks Nu wachten tot Mariska en Gerard wakker worden, en dan gaat dag 2 beginnen!
Ariannee
Geplaatst: 18-05-15 07:26
lekker geslapen? En was het een koude nacht of viel het mee? . Veel plezier vandaag kijk al weer uit naar de 2de update
iirrssjjee
Geplaatst: 18-05-15 07:28
Jaaa precies op tijd!! Vorig jaar ook gevolgd. En nu weer!! Veel plezier!
Gaaaaaaaaaaap.... poedersuiker geslapen. Weet niet of dat komt door te weinig drank, het feit dat Gerard opeens links naast me in bed ligt terwijl dat thuis rechts is, of... enige andere redenen..
Maar... Dag 2 kan beginnen. Tenminste, eerst een bak thee, ontbijt, oja Gerard wakker maken.. Maar daarna opbreken en naar Lhee!
Fijn dat je warm gelegen hebt Wendy! Geeft hoop voor de rest van de nachten! Hoop dat jij vannacht beter zult slapen Mariska.. En anders maar ruilen met Wendy! Hihi
Veel plezier vandaag!
Wendy_Komen
Geplaatst: 18-05-15 07:58
Oja, vergeet ik nog bijna deze mooie foto met jullie te delen. Van Mariska die gedag zegt tegen Billy en dat hij braaf moet zijn en dat we gauw weer terug komen:
RiannaB
Geplaatst: 18-05-15 07:59
Tring tring! De wekker gaat! Oh, jullie zijn zelfs voor de wekker wakker!
Gelukkig dat het niet koud was. Mariska, is dat niet altijd zo, dat de eerste nacht in een ander bed altijd een beetje gek voelt? Heb ik tenminste wel altijd. Hoop voor je dat je de komende nacht beter slaapt!
Goedemorgen! Eerste dag in een ander bed is altijd vreemd, hopelijk slaap je morgen beter. Gelukkig heeft Wendy wel lekker geslapen en het niet koud gehad.
Prachtig die foto met Billy, veel plezier vandaag!
die hondjes met die pakjes! Make my day. Goed bedacht ook. Jullie hebben zeker wel een hoop bekijks onderweg? Heel veel plezier nog en hopelijk vanav weer een leuk verslag.