Bij mij staat er 1 foto met een tekst. Denk dat dat klopt?
Tigress
Geplaatst: 16-10-15 20:16
Ik kan hem nu zien Magda!
Ik ben inmiddels spul al aan het klaar leggen. Van alles nog ingeslagen vanmiddag Nog even alle apparatuur schoonmaken vanavond, en dan ben ik morgen fris en fruitig aanwezig
Sure_lee
Geplaatst: 16-10-15 20:17
Ik heb ook plaatjes van het parkeerterrein gezien. Maar met mijn 4x4 maak ik me daar niet zo'n zorgen over.... en anders lekker met de trekker!
Klopt inderdaad, heb immers nog geen foto's. Top dan is dat geregeld! Heb deze week niets meer extra's ingepland om zo snel mogelijk de foto's online te krijgen.
Nientsje
Geplaatst: 16-10-15 20:20
Tsja wij gaan met een automaat zondag... ik wacht nog wel even af maar als het te tricky wordt moet ik afzeggen
Santos_05
Geplaatst: 16-10-15 20:21
"nog eventjes geduld, de foto's komen eraan"... en ik maar blijven wachten op die eerste foto
Nog eventjes een dag wachten. Al zal ik ze denk ik als eerste op Oypo zetten gezien ik die voor Google+ massaal door een batch programma heen gooi die ze verkleint en voorziet van mijn logo.
Jelaaa
Geplaatst: 16-10-15 20:34
ik heb mijn starttijd weten te veranderen in 9;50 (even vergeten dat ik tot half acht s'ochtends moest werken ). nu wordt het toch wel extra spannend, dacht vanmiddag even klein blokje om, maar we gingen om de kletter en ze was niet te houden.(normaal heel braaf trekkers en alles maakt niks uit, schrikt ze van een plastic zak ). was snel terug op stal net niet in een boom/sloot beland(ze kon de bocht namelijk niet halen met die snelheid en gig vol in de rem) . hoop dat morgen goed gaat, gelukkig start je in een groep.
@baukiee, hoorde dat je wel een starttijd hebt, naar je niet met die groei hoeft te blijven. Als ik het overal zo lees zijn er veel die alleen starten, dus je vindt vast aansluiting zelf start ik om half 12 en hopelijk een rustige groep n anders maak ik zelf en rondje (maar met anderen is altijd gezelliger )