Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:47

Net weer een heerlijke rit in de regen zo maar ff werken vanaaf mis nummer 2 rijden..
Jaan81 jij rij toch by aagtekerke in de buurt

linoleum

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:54

Sparky, regen vind ik niet zo erg, ik rij wel vaker in de regen. Maar het was zo ontzettend koud, dat ik toch maar snel weer terug gegaan ben.

Vanmorgen met aansingelen is het me in de rug geschoten :(
Heb nog wel een klein rondje gedaan, maar niet echt van harte. Hopelijk snel weer beter, dat ik vrijdag nog even lekker kan rijden.

Moonforever, leuke foto zo in het donker. Lijkt mij hartstikke leuk om keer in het donker te rijden, maar durf het niet zo goed. En ook geen idee wat ik nou aan moet en mee moet om alsnog beetje op te vallen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:59

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 11:00

Balen zeg linoleum! Hopelijk gaat het inderdaad snel beter.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:01

moonforecer, haha kerstlampjes indd!! hier ook maar weer mijn avond spul tevoorschijn toveren, ik reed vorige week op het landgoed en het schemerde alleen hadden we geen spullen aan omdat buiten de bomen het gewoon nog licht was, doet een auto zijn grote licht aan , jooohoo doe normaal !! zucht

linoleum ja koud is niet leuk , ik rij vaak in shirt en als het dan ineens begint te storten is het ook veel te koud, brr , mja haha balen van je rug!! heb je dat vaker ?? indd hopen dat het snel beter gaat!

Chouchou gezien wat gaaf en stoer ! leuk leuk !!

hier gisteren dan toch andere hoefschoenen besteld, cavello, en vanmorgen ging de derubel ik lag nog in me nest dus dacht echt wohoeeee wat snel!! snel een shirt aan en naar beneden gestort, was het een pakketje voor de buren ....zucht...dus die jongen keek me aan (haar door de war, ennkel een shirt en onderbroek en ik keek not amused) hij verwachte je wat anders? ik ja man een pakketje voor mezelf , moest die lachen ik kom morgen vast weer ...tsjaa heb ik nu niks aan he hahah

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:26

Chouchou, heb wel vaker last van mijn rug, maar gewoon beetje zeurderig. Ik voelde hem er nu echt inschieten. Maar even rustig aan doen en warm houden, dan is het hopelijk snel weer over.

En ik ken het, even snel op minst charmant deur opendoen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:57

Lees hier over wat kleine blessuurtjes bij zowel paard als mens, sterkte allemaal :(:)

Gisteren nog een klein rondje gedaan, wilde vandaag ook maar het weer ziet er niet zo fijn uit -O-
Hoop dat het toch maar gewoon even gaat regenen en dat we daarna nog een klein rondje kunnen doen.. anders wordt het weer bakhobbelen vrees ik, en dat vind poon helemaal niet leuk :')

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:13

Haha echt he zo vervelend, Hier zijn ze gewend iedereen rijdt hier byna in donker en loopt, Dus rijden al rustiger ;)
Ik ben blij met me ochtend ritje,
als buierader droog weer op blijft geven na zo nummer 2 doen, Net flink omweer en regen dusja, :O

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:42

Ik zat dus in die bui haha! 20 km gemaakt vandaag!

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:54

Zie onderstaande , misschien een leuk idee om de kilometertjes op te schroeven? De omgeving is er in ieder geval prachtig, ik rij er zelf iedere week (met endomondo aan :D ) :

Martinusrit 2014
Beste amazone, ruiter of koetsier,
Bij voldoende deelname wordt op zondag 09 november 2014 weer de traditionele Martinusrit verreden.

Voor diegene die hier niet mee bekend is, dit is een puzzeltocht (meer gezelligheidsrit dan wedstrijd) van ca 20 km met een start en finish bij Manege De Spreng aan de Priesnitzlaan te Laag-Soeren.

U hoeft geen lid van welke vereniging dan ook te zijn om mee te kunnen doen, wel moet u een toegangslabel van Natuurmonumenten bij u hebben.

Er wordt in, door u zelf samengestelde, koppels van 2- tot max 4 personen gestart. Koetsen starten niet in koppels maar individueel.

Start vanaf 09:30 uur, organisatie maakt startlijst

Zo rond 17:00 uur vindt de prijsuitreiking van de puzzeltocht plaats in de foyer van Manege De Spreng.

Omdat we graag van te voren willen weten of er genoeg animo voor is verzoeken wij u om zich voor 20 oktober a.s. per mail op te geven bij Jos Arnoldus, mailadres: martinusrit@live.com

Kosten voor deze tocht bedragen € 7,50 per persoon welk bedrag ten goede komt aan de PPSV en Manege De Spreng.

Voor meer informatie:

Jos Arnoldus
martinusrit@live.com
06-10984554

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:04

Wat een leuk initiatief!

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:41

Heel leuk! In de regio Eindhoven heb je ook vaker van dat soort ritten, wss ga ik in oktober mijn eerste meerijden :)

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:04

ooo leuk !! al een aantal jaren in laag soeren gereden waaronder vorig jaar een heel weekend haha,
maar moet je de penning zelf kopen ergens dan ? wij kregen ze van de camping eigenaar waar we logeerde, ... anders is het super leuk ga ik ook even bij de meiden in de groep gooien !!

vandaag oer vervelende paarden wss door de schemer, normaal geen probleem , maar ook de regen en het koelere weer, en heb eh weer vergeten endomondo aan te gooien dus halverwege maar gedaan ,haha

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:18

9 november kan ik niet, zeg het vast ff Joyce :P

Paard en ik waren vandaag ook kanaries :D

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:29

S_imonee schreef:
9 november kan ik niet, zeg het vast ff Joyce :P

Paard en ik waren vandaag ook kanaries :D

ah balen siem .... ik denk dat ik wel ga haha

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:35

Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag: wie is Simone Heebing op bokt? :) Zij was natuurlijk de winnares van vorig jaar en nu staat ze weer tweede, vind het leuk om er dan een bokt account aan te koppelen! Dus iemand een idee?

Haha Sparky, hopelijk morgen wel je pakketje en dan in charmantere look de deur opendoen :D En leuke foto!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 23:59

luckyboy5 schreef:
Zie onderstaande , misschien een leuk idee om de kilometertjes op te schroeven? De omgeving is er in ieder geval prachtig, ik rij er zelf iedere week (met endomondo aan :D ) :

Martinusrit 2014
Beste amazone, ruiter of koetsier,
Bij voldoende deelname wordt op zondag 09 november 2014 weer de traditionele Martinusrit verreden.

Voor diegene die hier niet mee bekend is, dit is een puzzeltocht (meer gezelligheidsrit dan wedstrijd) van ca 20 km met een start en finish bij Manege De Spreng aan de Priesnitzlaan te Laag-Soeren.

U hoeft geen lid van welke vereniging dan ook te zijn om mee te kunnen doen, wel moet u een toegangslabel van Natuurmonumenten bij u hebben.

Er wordt in, door u zelf samengestelde, koppels van 2- tot max 4 personen gestart. Koetsen starten niet in koppels maar individueel.

Start vanaf 09:30 uur, organisatie maakt startlijst

Zo rond 17:00 uur vindt de prijsuitreiking van de puzzeltocht plaats in de foyer van Manege De Spreng.

Omdat we graag van te voren willen weten of er genoeg animo voor is verzoeken wij u om zich voor 20 oktober a.s. per mail op te geven bij Jos Arnoldus, mailadres: martinusrit@live.com

Kosten voor deze tocht bedragen € 7,50 per persoon welk bedrag ten goede komt aan de PPSV en Manege De Spreng.

Voor meer informatie:

Jos Arnoldus
martinusrit@live.com
06-10984554

maareh ong 7 uur lang voor 20 km ?? das lang joh of is er tussendoor ook nog wat?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 05:36

Ik weet wie Simone is! Is een van mijn poownieklupdinnies :D Weet alleen haar boktnaam niet zo 1-2-3. Zal het eens aan d'r vragen.

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:50

Oeh mag ik mij hier melden? Heb sinds kort ook endomundo premium bij mn s5 gekregen en heb afgelopen week al een ritje gemaakt :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:54

Jaan81 schreef:
Ik weet wie Simone is! Is een van mijn poownieklupdinnies :D Weet alleen haar boktnaam niet zo 1-2-3. Zal het eens aan d'r vragen.

Jeej! Dan komen we eindelijk achter de identiteit van de winnares!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:56

Maureen95 schreef:
Oeh mag ik mij hier melden? Heb sinds kort ook endomundo premium bij mn s5 gekregen en heb afgelopen week al een ritje gemaakt :D

Leuk! Om je voor de challenge aan te melden moet je de TS van dit topic (mooney) even een pb sturen met onder welke naam jij te vinden bent op endomondo :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 08:59

Ik wilde gisterenavond nog even gaan rijden aangezien onze laatste buitenrit alweer bijna 2 weken geleden is wegens tijdgebrek, maar vond het veel te koud toen ik eenmaal thuis was en durfde na dat onweer ook niet zo goed de bossen in.

Maureen95Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:01

Ik heb haar een berichtje gestuurd. Had de boktgroep ook al op endomondo gevonden dus heb hem gejoind :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-14 09:31

simone_hipiq is huidige nummer 2, vorige nummer 1. Ze zal me wel weer inhalen de komende dagen :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:33

Ik ben ook hard op weg jullie in te halen ga vanaaf weer buitenrit maken hahaha

De bak is echt te zwaar voor me paardjes doe ze niet aan