Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 16:37

ik kijk het nu nog ff aan met rijden en nu het kouder word hoe die zweet,.... maareh dat roep ik elk jaar en elk jaar draait het uit op scheren hahah

heerlijke foto's nessa ik ben wel een beetje jaloers op jou haha ...

mochten er mensen vlakbij epe wonen, wij gaar 17tm19 okt naar de Charles hoeve met 4 meiden, en onze paardjes ook simone vanuit hier natuurlijk mattie! haha dus wees welkom , wel crossers alle vier trouwens haha ..

crazyshar

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:42

Hier door het intensief rijden zowel buiten als in de bak, besloten om eerst deels te scheren. Dus lies, borst en schouder de rest is no lang. Haha beetje vreemd zicht maat wel functioneel.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 18:55

Ik had bedacht om mijn paard vandaag een plezier te doen met een rustig stapritje, maar blijkbaar houdt mevrouw niet zo van alleen maar stappen haha. Ze wilde vaak toch wel stukjes draven, wat op zich ook wel weer fijn was, omdat dat wel bevestigde dat zij ook liever gewoon wat vlottere ritjes rijdt, net als ik. Maar ik vond het stappen ook wel een goede oefening dus dat toch voornamelijk gedaan, en uiteindelijk mocht ze nog even een kilometertje hard gaan :D

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:08

Haha, lekker hoor chouchou.

Hier over paar weekjes scheren. Idd eerst racestreep, of ook liezen vast, ligt er aan. Sowieso ook z'n sokken....(kan ik er weer goed bij om te behandelen) In december alles er af, en in februari denk ik nog een keer.

Morgen hopelijk weer lekker rondje maken!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:09

Ook een vraagje aan iedereen met een helmcamera (weet uit m'n hoofd alleen dat Nessa er 1 heeft): hebben jullie die case/beschermomhulsel oid er altijd omheen zitten? Aannemend dat elke helmcamera deze heeft. Dus dat doorzichtige plastic ding waar je de camera in doet? Dat ding weegt meer dan de camera zelf, scheelt echt nog wel wat gewicht dus. Het blijft morgen droog hier, dus kan het verder kwaad om zonder dat beschermding te rijden, als ik verder ook zo goed mogelijk alle takken ontwijk? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:15

Zo, ik ook weer een rondje gereden, vriendlief hardlopend ernaast. 7.4 km in 51 minuten dus tempo lekker wat opgeschroefd :)

Woensdag wss weer een langere rit!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:19

Mocht je nou woensdag niemand hebben ben ik hoogstwaarschijnlijk vrij Jolijn :Y)

Studiedagen op MBO, dat had ik niet verwacht :D

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:19

Gaat dat een beetje gelijk op, Robijntjah? Mijn vriend loopt ook hard af en toe, maar ik heb altijd het idee dat ik dan veel harder zou gaan en steeds stukken zou moeten stappen tot hij weer bij is, dat is ook niet gezellig natuurlijk haha.

Ik keek trouwens eens naar de statistieken van de challenge, we hebben al ruim 10.000 km met z'n allen afgelegd sinds augustus! :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:23

App heeft weer niet alles gepakt dus heb zelf ingetekend, 45 minuutjes onderweg geweest, net geen 6 km gereden dus een nette 7 km/uur :)
We komen er wel!
Ben daar erg blij mee, zeker om te weten dat we rustig aan gesukkeld hebben in het donker :)
Pony is erg onzeker alleen buiten en al helemaal in het donker dus ik ben reuze trots!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:27

Chouchou schreef:
Gaat dat een beetje gelijk op, Robijntjah? Mijn vriend loopt ook hard af en toe, maar ik heb altijd het idee dat ik dan veel harder zou gaan en steeds stukken zou moeten stappen tot hij weer bij is, dat is ook niet gezellig natuurlijk haha.

Ik keek trouwens eens naar de statistieken van de challenge, we hebben al ruim 10.000 km met z'n allen afgelegd sinds augustus! :D

Jawel hoor, dik 8,6 km per uur. Dus ging prima, hij houdt mij zelfs beter bij dan menig ander paard :')

Na een galopje ging ik gewoon even een stukje stappen tot ie weer bij was.

Ga ik onthouden Lysanne!!! Weet niet of je sowieso mee wil maar meisje van vorige keer misschien ook wel? Alleen dan wel met andere pony!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:30

Proberen we dat gewoon, als Mel gaat kloten kan ik altijd omdraaien :+
Misschien willen ze iets met heel de klas gaan doen, maar ik denk dat de kans heel klein is dat iemand zin heeft om dat in een dag te regelen dus ik zal wel gewoon mee kunnen :D
Zullen we dan weer daar die bossen in gaan? Weet nog wel een ander leuk rondje :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:39

Ik vind het prima :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:41

Mooi *\o/* Komen wij ook weer eens in het bos, alleen komt het er nu steeds niet van omdat ik steeds meer op een zombie ga lijken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:43

Ja kan ik me voorstellen...

Ik wil wel graag weer uitslapen, morgen beetje heftige avond voor de boeg... Maar dat vertel ik je dan wel ff, hoop dat ik een beetje in staat ben tot de knop omzetten.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:44

Ja het is even veel allemaal, maar gelukkig is het leuk dat maakt het het wel waard :)

Is goed! Succes dan in ieder geval :(:)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 22:00

Ik had vanochtend heerlijk ritje gereden weer 8 Km, En Bitloos, :)
avond niet gegaan mijn lichaam liet niet toe hellaas,

Onderweg eten van Stobaal haha :-)

Afbeelding

En natuurlijk blaatjes haha gekding :
Afbeelding

Afbeelding

Worden jullie al gek van mijn foto's :-)

Hoe komen jullie aan zoveel Km in 1x

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 23:07

Mijn helmcamera is al waterdicht.
Heb dus geen extra hoesje ofzo.
Ik heb een rollei action cam 100.
Nadeel is de bevestiging, die is flut. Dus hij zit geducktaped vast :P

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:37

Oooh, zou zo graag een GoPro willen zeg! <3

Krijg te horen dat Zoef een blessure heeft aan zijn kogel, kan 3 weken niet rijden. :(

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 16:40

dat is balen zeg! rustig aan doen.

Go Pro lag buiten mijn budget.
Dus vandaar andere camera. Voor de leuk is ie best ok hoor.
Vind het beeld helemaal niet zo verkeerd.
Ben toch niet professioneel aan het rijden en zeker niet aan het filmen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 18:43

Beterschap met Zoef (geweldige naam trouwens!)

Ik ben echt happy! Vandaag voor t eerst sinds mei weer een rondje van 10+ gereden! Hij herstelde goed, echt zo fijn!!!
Tempo is nog laag, grootste gedeelte gestapt, paar stukjes draf en paar korte galopjes. Strand was helaas extreem zwaar... Maar goed, eerst maar eens lengte, dan komt het tempo wel. Ben iig blij dat we weer de goede kant op gaan! :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 19:33

Gisteren kort rondje gedaan in de stortregen. Hopelijk morgen beter weer erbij, al lijkt het er nog niet echt op. Heb de wekker om 7.00 staan, als goed is gaat vroeg in de ochtend nog niet regenen hier.

Volgende week donderdag voor eerst op stap met Juul, met eigenaresse naar het bos toe. Heb er zin in! Tot nu toe alleen nog maar vanaf stal gereden met haar. Ga deze week ook over de 500 km met Juul.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:26

Woehoe! Met mijn ritje van vanmiddag van plaats 12 naar plaats 8 geklommen :D

Ik had voor het eerst mijn helmcamera mee, en de eerste beelden die ik heb gezien zijn heel leuk! Wel een beetje hard geluid met galopperen, die wind piept dan haha. Wordt nog lastig om kleine fragmentjes te kiezen voor een samenvattend filmpje, ik vind zelf alles leuk hahaha, maar filmpjes van een half uur worden al snel saai als het niet de oortjes van jouw paard zijn die je ziet.

Morgen komt het filmpje, uploaden in youtube duurt ook ontzettend lang. Nu alvast het kaartje! Moest hem later intekenen helaas, had wat ruzie met de helmcamera app en toen per ongeluk alle apps (incl. endomondo) afgesloten. Kwam daar pas heel laat achter, maar gelukkig weet ik precies waar ik heb gereden en de tijden had ik nog wel, precies 1,5 uur! Alleen balen dat het grafiekje en max. snelheid nu weg zijn :(

Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:08

moonforever schreef:
Ik had vanochtend heerlijk ritje gereden weer 8 Km, En Bitloos, :)
avond niet gegaan mijn lichaam liet niet toe hellaas,

Onderweg eten van Stobaal haha :-)

[ Afbeelding ]

En natuurlijk blaatjes haha gekding :
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Worden jullie al gek van mijn foto's :-)

Hoe komen jullie aan zoveel Km in 1x

haha bekend beeld die plukken van alles vreetbaar in de mond hahah

chouchou lekker ziet er gaaf uit utrechtse heuvelrug staat ook nog op mijn verlanglijstje hahah

linoleum lekker haha ach nat pak is niet erg toch ? ik vind alle weertypen wel leuk ,onweer wel minder mja ..

Jaan lekker! en wat goed dat het nu opbouwend beter gaat! de goede lijn blijven volgen!

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:49

Haha echt he,
Soms zo erg doet het wel onwijs braaf..

zo dorp wordt gek van ons met ons lopende Kerstlichten
Afbeelding

alles is beter als hier hellaas

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 06:05

Ach joh, je rijdt iig lekker buiten!