Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caily schreef:Mag ik als meelezer iets vragen? Als je over bepaalde afstanden bepaald tempo rijdt, of sneller gaat dan ooit, “mijlpalen”, geeft endomondo dat aan. Maar is daar ook ergens een overzicht van? Als ik bijvoorbeeld mijn snelste ooit wil weten, kan ik dan ergens snel terug zien wanneer en hoe hard dat was?
scooby09 schreef:Wat een leukerd zeg....Nooit eerder op een Ijslander gereden maar dat ziet er super comfortabel uit..
Dilan93 schreef:Ik wil van het najaar nog eens een buitenrit gaan maken op IJslanders. Gewoon omdat ze zo leuk zijn. Heb via vindjebuitenrit.nl wat leuke adresjes voorbij zien komen.
Dilan93 schreef:Ik wil van het najaar nog eens een buitenrit gaan maken op IJslanders. Gewoon omdat ze zo leuk zijn. Heb via vindjebuitenrit.nl wat leuke adresjes voorbij zien komen.
Dorine92 schreef:Dilan93 schreef:Ik wil van het najaar nog eens een buitenrit gaan maken op IJslanders. Gewoon omdat ze zo leuk zijn. Heb via vindjebuitenrit.nl wat leuke adresjes voorbij zien komen.
Daar sta ik ook tussen
En rij inderdaad veel op barebackpads en met de ritten bied ik dat ook aan. Rijdt eigenlijk lekkerder dan een zadel
Arabesk schreef:ik heb alweer een dag NIET gereden, had al een uur gefietst vandaag en moest nog van alles doen, nu een nooit meer in te halen achterstand opgelopen natuurlijk
scooby09 schreef:Wat een gave verlichting zeg......Wat heb je precies allemaal om hangen?