Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:51

Als die ruim genoeg zit kan er nog een thermolegging onder, zou wel handig zijn!

Denk dat ik inderdaad kipwarm handschoenen heb. Houden je warm, helaas niet droog.

Heb heel lang met thermolaarzen van ariat gereden maar die zijn nu na 5 jaar echt compleet versleten. Even sparen en er komen nieuwe. Vooral praktisch omdat ze eruit zien als wedstrijdlaarzen dus nooit koude voeten, ook niet op concours:D

Ik wil wel een foto van jou zien als kerstboom Dorine! Wie weet zet ik toch de stap om het ook te doen... Al zou ik dan nooit het veld in gaan, enkel rondjes stappen/draven op de weg. Veldwegen is vragen om problemen.

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:01

Met mijn eigen pony ging ik ook altijd rondjes in het dorp doen met allerlei verlichting, nu is dat niet te doen aangezien hier in de omgeving echt ziek hard wordt gereden in het donker helaas.
Ik heb (of nouja, mijn moeder heeft O:) ) ook een lange leren jas voor de regen periodes. Die is echt heeeerlijk dan. Mocht ik ooit geld over hebben dan koop ik er zelf een die ook beter past. Bij gewoon nat en fris trek ik roeckls aan en ga ik rijden. Nat en koud trekt mijn lichaam niet, dan kom ik nooit meer uit mijn zadel :Y)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:07

Mag ik als meelezer iets vragen? Als je over bepaalde afstanden bepaald tempo rijdt, of sneller gaat dan ooit, “mijlpalen”, geeft endomondo dat aan. Maar is daar ook ergens een overzicht van? Als ik bijvoorbeeld mijn snelste ooit wil weten, kan ik dan ergens snel terug zien wanneer en hoe hard dat was?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 22:10

Caily schreef:
Mag ik als meelezer iets vragen? Als je over bepaalde afstanden bepaald tempo rijdt, of sneller gaat dan ooit, “mijlpalen”, geeft endomondo dat aan. Maar is daar ook ergens een overzicht van? Als ik bijvoorbeeld mijn snelste ooit wil weten, kan ik dan ergens snel terug zien wanneer en hoe hard dat was?

Als je op de computer inlogt heb je op je home page linksonder je personal records staan.
Ik vind degene die oppoppen bij sommige trainingen leuker, want al mijn personal records komen uit 2013 toen ik nog met mijn Rarebier reed. Mijn Welsh dame is ook wel fanatiek, maar die kan aan die gekkigheid niet tippen :') .

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 22:51

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:26

Oooh die is zo leuk Dorine <3

Ergens blijf ik altijd wel een plekje in mijn hart hebben voor IJslanders :D Hele tijd op een manege gereden waar alleen maar IJsjes stonden. Heerlijke paardjes

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 09:44

Inderdaad leuk, Dorine! Ik ben 2 keer voor een ijslander wezen kijken en 2 x met een fjord terug gekomen := . Maar ijslanders blijven wel in mijn hoofd zitten. Mss ooit nog, op mijn oude dag :o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:08

Ik wil van het najaar nog eens een buitenrit gaan maken op IJslanders. Gewoon omdat ze zo leuk zijn. Heb via vindjebuitenrit.nl wat leuke adresjes voorbij zien komen. :j

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:45

Wat een leukerd zeg....Nooit eerder op een Ijslander gereden maar dat ziet er super comfortabel uit..

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:52

scooby09 schreef:
Wat een leukerd zeg....Nooit eerder op een Ijslander gereden maar dat ziet er super comfortabel uit..

meestal zitten ze ook heel comfortabel (zolang ze niet in langzame telgang gaan :)) )

Reed heel vaak zonder zadel op ijslander, zeker in de winter was dat zo lekker warm. Al vond mijn moeder, die de rijbroeken vol haar moest wassen, het minder lollig :+

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:57

Gisteren heb ik toch wel een enorme rit aan mijn stand toegevoegd :')
3 km met beide heren, met mijn neefje op de senior en mijn nichtje op de jongere pony. Die had voor het eerst een kind op zijn rug, maar hij gedroeg zich echt voorbeeldig.
Nu had ik dat ook wel verwacht, want als ik gewoon met ze ga wandelen is hij ook altijd superbraaf.
En mijn nichtje zat er netjes stil op, handjes aan het zadel. Ik liep zelf tussenin, beide aan een touwtje meevoerend.
Was leuk!

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 12:45

Dilan93 schreef:
Ik wil van het najaar nog eens een buitenrit gaan maken op IJslanders. Gewoon omdat ze zo leuk zijn. Heb via vindjebuitenrit.nl wat leuke adresjes voorbij zien komen. :j

Leuk zeg! Heb ik ook een paar x gedaan.,en de eerste eigenaar van mijn fjord heeft nu ijslanders. We hebben nog steeds contact en ik heb ooit op haar ijslanders gereden ook. Erg leuk.

Ik ga ook eens kijken op vindjebuitenrit.nl

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 13:49

Dilan93 schreef:

Daar sta ik ook tussen
En rij inderdaad veel op barebackpads en met de ritten bied ik dat ook aan. Rijdt eigenlijk lekkerder dan een zadel

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:11

Dorine92 schreef:
Dilan93 schreef:

Daar sta ik ook tussen
En rij inderdaad veel op barebackpads en met de ritten bied ik dat ook aan. Rijdt eigenlijk lekkerder dan een zadel

Ah dan heb ik je waarschijnlijk voorbij zien komen op die site :j

Al zou ik wel een zadel kiezen denk ik. Heb al zo lang niet meer zonder zadel buiten gereden :P Is zeker 10 jaar geleden :+

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 14:23

Rondje om het meer gemaakt vanmorgen
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 15:48

Prachtig uitzicht <3

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:08

ik heb alweer een dag NIET gereden, had al een uur gefietst vandaag en moest nog van alles doen, nu een nooit meer in te halen achterstand opgelopen natuurlijk :+

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 22:44

Arabesk schreef:
ik heb alweer een dag NIET gereden, had al een uur gefietst vandaag en moest nog van alles doen, nu een nooit meer in te halen achterstand opgelopen natuurlijk :+

Hmm misschien haal ik je ook nog wel in met de challenges die in januari al begonnen zijn als ik zo doorga _O- die van paard natuurlijk en die van endurance

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:28

Nou het is geen foto geworden maar een filmpje. Vriend stond stiekem te filmen toen ik thuiskwam. Nu ik het zelf zie snap ik waarom ik mensen op straat vaak hoor reageren. Ik ga zelf helemaal stuk om dat filmpje _O- _O- wist niet dat t zo erg was :+ Nouja je kan tenminste niet zeggen dat ik niet goed verlicht ben O:)

https://vimeo.com/356984651

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 23:46

Ik heb vandaag 5 km gewandeld, naar de da en weer terug voor de inenting. Daarnaast afgelopen week twee verschillende konten voor de sulky gehad. De jonge Jorie van 4 jaar
Afbeelding

En vertrouwde kont van Alex
Afbeelding

Nu staan ze even stil wegens reactie op de inenting. Al zal ik ze morgen weer even wandelen tegen stijfheid. Het mooie is dat ik Alex niet eens vast hoeft te houden. Die loopt los ook wel naast me mee haha.

Die kerstboom in paard vorm. Prachtig haha. Ik zou zelf ook verbaasd kijken eerst als ik je zag rijden. _O-

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 07:29

Wat een gave verlichting zeg......Wat heb je precies allemaal om hangen?

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:05

_O- Inderdaad flinke verlichting. Maar better safe than sorry, hè ;)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:32

Dat is ook ongeveer mijn outfit. Ik zoek nog een verlicht zweepje, dan kunnen mensen nog beter zien hoe breed je bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 08:48

Prachtig :')
Ik zou echter nooit in het volledige potdonker gaan wandelen, wel altijd in de buurt van straatverlichting. Lijkt erop dat die hier meer aanwezig is dan bij jullie?

Vandaag komen er nieuwe ijzers onder, morgen geven ze 19 graden. Kilometertjes maken *\o/*

Op 7/9 en 15/9 wil ik een vrije cross meedoen en dan vanaf oktober een paar officiële. Dan moet ik wel de baan op om de conditie goed te houden :D

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 17:54

scooby09 schreef:
Wat een gave verlichting zeg......Wat heb je precies allemaal om hangen?

Een lichtgevend led borsttuig, een extra paar teugels die ik vastmaak aan de barebackpad en laat doorhangen en daar zitten lichtjes van de action aan, om de benen led beenverlichting speciaal voor paarden, in de staart ook led staartverlichting speciaal voor paarden, aan de barebackpad lampjes van de action, om mijn benen hardloopverlichting van de action, en ik heb een vestje aan van bol.com met knipperende lampjes.
Maar ik varieer wel eens. Soms laat ik 1 van deze dingen weg en pak ik weer wat anders zoals een hoofdlamp bijvoorbeeld

@Varekaj wij hebben inderdaad nergens lantaarns behalve bij kruispunten

@Hilli dan kun je beter lampjes aan je beugels doen die geven goed aan hoe breed je bent
Laatst bijgewerkt door Dorine92 op 31-08-19 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt