Zal t kaartje hier niet plaatsen want das toch niet interessant xd
Was maar 3 km haha.
Meneer heeft de hele terugweg de longen uit zn lijf gegild en kon alleen maar drammen, bit tussen zn kaken pakken en zo hard mogelijk naar huis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Ik heb een Kieffer Wien dressuurzadel, toevallig komt de zadelpasser ook al over 1,5 week om het allemaal even te controleren dus dat is wel fijn. Als het dan echt fout is, komen we er dan sowieso achterIk las ook al ergens over dat het piepen komt door het leer dat tegen elkaar aan schuift en dat het met even goed invetten al verholpen zou moeten zijn!
mooney schreef:Chouchou schreef:Ik heb een Kieffer Wien dressuurzadel, toevallig komt de zadelpasser ook al over 1,5 week om het allemaal even te controleren dus dat is wel fijn. Als het dan echt fout is, komen we er dan sowieso achterIk las ook al ergens over dat het piepen komt door het leer dat tegen elkaar aan schuift en dat het met even goed invetten al verholpen zou moeten zijn!
Ik heb toevallig ook een Kieffer Wien op mijn gekke schimmel. Bij mij kraakt hij volgens mij niet zo erg, zal de volgende keer even opletten. Maar soms wil een keertje vetten ook helpen, droog leer kraakt nog wel eens.
Maya schreef:Mijn zadel kraakt ook zo lekker... Kieffer Athen Olympic. Wel een ouder filmpje, en gewoon met een fototoestel gefilmd, denk van 2 jaar terug ofzo. In de bossen nabij Uden trouwens toen ik een weekendje naar Grid, Grit en Ellieellende ging.
http://youtu.be/7wg7FZMvI34?list=UUOqQ-_4uSsi20-rdfborY1w
Gisteren weer lekker rondgesjouwd, was met een recreatieruiters club op pad, dus elders een rondje uitgeprobeerd, vanaf nu zal ik minder frequent kunnen rijden denk ik. Winterseizoen.
Mooi plaatje Chouchou, dankzij jouw foto's en kaartjes heb ik echt de Utrechtse heuvelrug ook op de lijst staan om ook eens naartoe te gaan kijken
Da's idd altijd balen Paardennamen, juist die snelheden en pieken vind ik grappig om te zien.