Of het valt me iniedergeval niet op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:TS is op een lange werkvakantie was haar laatste bericht in dit topic, dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben. Ze zal mettertijd alle berichten wel bijwerken. Laatste bericht van haar toen was dat ze erg baalde van alle druk en 'gezeur' en daarom besloten had, om mensen pas na die vakantie te gaan toevoegen.
Overigens, mocht je (Mooney) dit lezen, dan wilde ik toch nog even naar mijn reactie richting jou in dit topic verwijzen waarbij ik ook vraag of het wellicht een optie / idee is om nog een extra beheerder in te stellen (indien mogelijk). Dat bespaart jou de werkdruk van dit allemaal in je uppie te moeten reguleren?
Challenge staat dus idd op verborgen / waarvoor je uitgenodigd moet worden. Dan moet je een pb met je Endomondo naam of mailadres ofzo denk ik naar haar sturen. Alle km's vanaf 1 augustus 2014 tot 1 augustus 2015 tellen mee, ook al ben je pas 'later' aangemeld. Alles tussen die periode wat op paardrij kms staat telt dan mee
Blijft leuk om al die verslagen te lezen, op FB zit ik ook in wat lokale recreatie ruiter groepen en hebben we oortjesfoto's enzo, erg leuk. Zelf momenteel echt maar met vlagen tijd om te rijden...
melody7 schreef:Ik sta nog niet in de challenge, wat moet ik er precies voor doorgeven?![]()
Komen weer leuke ritten voorbij!Ik heb afgelopen week 2 keer ong. 5 km gereden maar een keer vergeten endomondo aan te zetten dus dat schiet ook niet op
Nessa schreef:voor mij geen kunst, maar ik heb een helmcamera