Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EmptyWords

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:14

na 4 september kan ik ook weer km's maken, ga ik vanuit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:15

Die van jou kan wel hard hoor! Mo kan ook echt heel hard en jij houdt ons behoorlijk bij!

Ik heb vanmiddag vrij genomen dus ik ga lekker op pad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 17:12

Hou op Dorine :') Nou ben ik jaloers. Ik moest vandaag wat oppikken aan mijn grote weide, daar staan immens veel braamstruiken. Maar geen enkele !!! rijpe braam binnen handbereik -O- Het hing aardig vol gezellig te wezen. Helaas op minimaal 2m afstand tussen een gigantische verzameling takken met fikse doornen. En uiteraard had ik een short aan. Rotfruit :')

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 19:58

Zien jullie in de lijst ook maar een paar namen?

Ik heb vorige week in zweden een mooie rit gemaakt <3 we hebben een behoorlijke daling moeten doen die beat stijl naar beneden ging met blubber en rotsen! Best spannend :oo

Vandaag thuis weer een heerlijk ritje gemaakt. Pony is zo lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:30

Zo, ook weer een kleine 10 km gemaakt, frisse pony, ging regelmatig iets harder dan de bedoeling was :+

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:30

Varekaj schreef:
Hou op Dorine :') Nou ben ik jaloers. Ik moest vandaag wat oppikken aan mijn grote weide, daar staan immens veel braamstruiken. Maar geen enkele !!! rijpe braam binnen handbereik -O- Het hing aardig vol gezellig te wezen. Helaas op minimaal 2m afstand tussen een gigantische verzameling takken met fikse doornen. En uiteraard had ik een short aan. Rotfruit :')

Haha nog meer rijden dan weet je alle fruit wel te vinden. Ik heb ook al gezien waar ik straks hazelnoten ga rapen als ze rijp zijn

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:37

Robijntjah schreef:
Zo, ook weer een kleine 10 km gemaakt, frisse pony, ging regelmatig iets harder dan de bedoeling was :+

Hing in de lucht dan denk ik. :+

Laatste keer dat Titane een loopje met me nam was van de winter :')
Vandaag had ie het op zn heupen

Afbeelding

Maar achteraf heel onschuldig, uiteraard :+ Nadat ie met een chagrijnig hoofd z'n voeremmer omgegooid heeft :))
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 20:41

Die blik ken ik inderdaad :+

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-19 21:37

No_No schreef:
Zien jullie in de lijst ook maar een paar namen?

Ik heb vorige week in zweden een mooie rit gemaakt <3 we hebben een behoorlijke daling moeten doen die beat stijl naar beneden ging met blubber en rotsen! Best spannend :oo

Vandaag thuis weer een heerlijk ritje gemaakt. Pony is zo lief!

Op de app zie je vaak alleen namen van vrienden of mensen die rond je geplaatst zijn. Dacht ik tenminste, ik zie iedereen ivm vrienden voor toevoegen.
Op de computer zou je wel alle namen en plaatsingen moeten zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 22:32

@Dorine: ik kom verder geen fruitbomen tegen :+ Heb wel een grote boom vol okkernoten in de andere weide staan. Moet alleen eens een notenkraker kopen :Y)

Ik zie in de app mobiel ook alleen een paar namen. Op laptop zie ik de hele lijst.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:03

Aaah oke!
Ik wist niet dat je het ook op de computer kon zien? Zo leer je nog eens wat :D een paardenhobby is toch zo gek nog niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:06

Gewoon inloggen via de website van endomundo :j

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 00:32

Varekaj schreef:
@Dorine: ik kom verder geen fruitbomen tegen :+

Vast wel maar je zult niet altijd alles herkennen wellicht. Begin van de zomer bijvoorbeeld heb ik heerlijk krenten gegeten van het krentenboompje. Die staan overal in Nederland wel volgens mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:01

Ik woon en rij in België en zit hoofdzakelijk tussen de maïsvelden :)) Wat ik van bomen tegenkom zijn de gewone dingen zoals eik, wilg, beuk, berk, plataan, populier, spar en dennenbomen.
Braamstruiken kom ik wel tegen maar niet bijzonder vaak. Dat woekert nogal en de meeste mensen halen dat compleet weg om die reden.

Ik weet wel locaties met een fruitboom langs het pad maar daar kom ik 1x/jaar. Zit verder compleet uit mijn wandelgebied.

Uien, aardappelen, maïs, prei... dat zie ik dan weer zodanig vaak dat het men oren uit komt :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:05

Ik zat net te kijken, hoe hebben mensen al 300-400 km gereden :wow:

Ik heb sowieso niet veel. Ik rijd 1-2x in de week een buitenritje van 5-9 km :+
Maar ben al super blij. Dat gaat in alle ontspanning!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 07:30

Maar ook al die kleintjes maken samen een mooie afstand op het einde van het jaar!

Ben wel best jaloers op jullie uitzichten. Zoals gezegd is datgene wat ik 95% van de tijd zie dus veld. En dan vooral maïs. Inclusief dazen meestal.

Heb op 7 september een vrije cross staan en 15 september misschien ook. Op 13 oktober gaat ons cross-seizoen van start, dan nog eentje in november en daarna vanaf februari terug tot april/mei.
Maw, ik ga er niet onderuit komen deze winter om kilometers te maken qua conditie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 08:28

Hier ook veel veld hoor maar wel wat kleine bosjes ook waar ik dan door kom. Vind dat wisselende eigenlijk wel perfect.

Ik rijd normaal meer dan dat ik nu doe, zit nu rond de 25 km per week maar ja, huis moet ook verbouwd :+

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 19:45

Ik zag in dit topic van die prachtige heidefoto’s dat ik de heide wel eens in het echt wilde bewonderen dus dat heb ik vandaag gedaan. Was zo mooi!

Afbeelding

Afbeelding

Kon de rit mooi combineren want ik ging in die omgeving een obesitas-ijslander projectje bekijken en uittesten. Ik zag haar wel zitten dus dat was inladen en meenemen. Dus ik heb er weer een uitdaging bij. Het doel is flink afvallen en aan het werk. Dus verkeer/braafheid enz trainen. Ze is echt dik :oo Afbeelding en op de foto valt het nog mee

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 20:36

Moet er echt weer aan denken om mijn horloge weer aan te gaan zetten...
Afgelopen dagen wel veel km gemaakt.. Maar geen horloge an

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:27

paddraigh schreef:

Das zonde, ik wordt echt chagerijnig als ik vergeet mijn tracker aan te zetten. Of uit haha.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 00:07

Dayanara schreef:
paddraigh schreef:

Das zonde, ik wordt echt chagerijnig als ik vergeet mijn tracker aan te zetten. Of uit haha.

Daarom heb ik een vaste opstap routine. Ik zet mn pony bij de verhoging/het opstapje. Dan stap ik op, roep luid en duidelijk ENDOMONDO-AAN (en dan zet ik hem aan) en dan rij ik weg :+
En dan als ik terugkom parkeer ik de pony weer bij de verhoging/het opstapje, roep ik ENDOMONDO-UIT en dan zet ik hem uit en stap ik af _O-

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 00:14

Haha, mensen in de buurt denken vast dat jouw pony Endomondo heet. Wel een leuke naam.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 02:50

Bloodymary schreef:
Haha, mensen in de buurt denken vast dat jouw pony Endomondo heet. Wel een leuke naam.

_O- _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 08:11

Dorine92 schreef:
Ik zag in dit topic van die prachtige heidefoto’s dat ik de heide wel eens in het echt wilde bewonderen dus dat heb ik vandaag gedaan. Was zo mooi!

[ [url=m/DCSAOf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/11whFE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kon de rit mooi combineren want ik ging in die omgeving een obesitas-ijslander projectje bekijken en uittesten. Ik zag haar wel zitten dus dat was inladen en meenemen. Dus ik heb er weer een uitdaging bij. Het doel is flink afvallen en aan het werk. Dus verkeer/braafheid enz trainen. Ze is echt dik :oo [ [url=m/R722Hc.jpg]Afbeelding[/url] ] en op de foto valt het nog mee

Wat een dikkie dorine, maar dat gaat met de km’s die jij maakt helemaal goedkomen!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 08:52

Bloodymary schreef:

:')

Ik ben ook wel een endomondo verslaafde :o ook met wandelen met de honden zet ik het aan.