Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:03

Weer vergeten de app aan te zetten vanmiddag :')
Ik loop/rij nu iedere dag kleine stukjes om de hoefschoenen in te lopen. Zal om ong. een kilometer gaan maar he, het is toch weer een kilometer :')
Denk dat ik de route van vandaag even inteken, weet toch waar ik gelopen heb haha
Correctie: 1.73 km :') Toch meer dan ik dacht haha!
Morgen niet vergeten aan te zetten xd

linoleum

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:12

Ja eindelijk ben ik er weer. Jullie hebben elke keer zulke verhalen, en heb al even geen laptop.
Maar nu ipad tot mijn beschikking, dat gaat stuk fijner met hele verhalen typen dan mijn telefoon.

Ik sport niet zoveel op moment. Maak wel aardig wat uren te paard. Sportschool opgezegd, kan de tijd en geld wel goed gebruiken op moment. Druk met studie dit jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:01

Chouchou schreef:
Op die extra hulp voor Mooney wil ik wel even reageren :) Ik ben zelf elke dag bezig met bokt en endomondo, dus ik zou het best leuk vinden om wat te ondersteunen bij de beheerderstaken. Natuurlijk geen idee wat er allemaal mogelijk is en of je hier behoefte aan hebt, Mooney, maar ik heb er de tijd voor. Maar misschien wil Maya zelf ook wel, aangezien zij hiermee begon!

Ooh nee joh, zelf geen tijd voor, ik weet trouwens niet eens of het kan, meerdere beheerders :o? Maar in kader van meedenken voor werkdruk te verlagen dacht ik aan zo'n optie.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:33

Jeeeeej ik ben weer op mijn oude positie: pagina 1 is weer bereikt :) Had er even voor nodig om de vakantieachterstand in te halen, maar ik ben terug!

Vanmiddag een lekker ritje van bijna 15 km gedaan met twee stalgenootjes die wel eens wilden kennismaken met mijn tempo, helemaal leuk en gezellig! Het is nu erg warm voor hun IJsjes bij wie de wintervacht al doorkomt, dus nog rustig aan gedaan. Telefoon reageerde ineens niet meer dus helaas geen foto's, maar gek genoeg (en gelukkig) bleef endomondo wel doorlopen!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:39

Ik sta na vandaag ook op de eerste pagina! Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:43

Haha ohja wij schelen maar iets meer dan een halve km. Ik ga morgen al niet rijden dus zou goed kunnen dat ik mijn positie dan weer kwijt ben, maar dan sla ik vanaf donderdag weer terug :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:45

Ik sta nog steeds op plek 94 |(
Laatst bijgewerkt door Equisync op 16-09-14 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:46

Chouchou schreef:
Haha ohja wij schelen maar iets meer dan een halve km. Ik ga morgen al niet rijden dus zou goed kunnen dat ik mijn positie dan weer kwijt ben, maar dan sla ik vanaf donderdag weer terug :)

En heb je zaterdag al plannen? ;)
ik wil weer een paar plaatsen naar boven!!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:47

Ik ook niet Chouchou, Donderdag weer ;) Zal ook wel een langere rit worden hihi.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:30

Em_ schreef:
Chouchou schreef:

En heb je zaterdag al plannen? ;)
ik wil weer een paar plaatsen naar boven!!

Misschien werken maar dat is pas eind van de middag! Ritje doen? :D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:34

Yessss!

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:45

Waar zien jullie die pagina's?
Ik kan alleen mezelf zien en de nummer één.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:56

Wat een leuk topic! Jammer dat ik niet regelmatig buiten rijd om hier bij mee te praten.
Laatst wel een mooie ronde gemaakt:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:00

Ganna schreef:
Waar zien jullie die pagina's?
Ik kan alleen mezelf zien en de nummer één.

Waarschijnlijk kijk je dan op je telefoon, of niet? Op de website (endomondo.com) kan je de hele ranking zien, op mensen in de ranking klikken en afhankelijk van hun instellingen hun ritjes bekijken!

xSannee schreef:
Wat een leuk topic! Jammer dat ik niet regelmatig buiten rijd om hier bij mee te praten.
Laatst wel een mooie ronde gemaakt:

[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Leuk hoor! Ook als je niet regelmatig rijdt, kan je gewoon met de challenge meedoen en meekletsen :D

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:54

Inderdaad, ik volg ook trouw ondanks dat ik nog op 0km sta! Omdat ik 28 weken zwanger ben rij ik alleen in de bak op het moment, maar vind het leuk beetje te kijken hoe t in de top van de challange gaat en welke mooie ritten er gemaakt worden!

Mijn tijd komt in 2015 wel weer! :j

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 00:57

nou haha mijn kmters zijn ook niet om over naar huis te schrijven momenteel voor de kortere ritten vergeet ik dus met regelmaat die app aan te gooien haha, maar voor de grotere en langere ritten doe ik het wel haha ,
alleen nu nog nieuwe bandjes voor de trailer en dan weer op pad , word pas oktober haha ach ja komt ooit goed :P

fjordlief begint ook al in de vacht te komen, balen, wou hem eigenlijk zonder scheren doen dit jaar maar kom er denk ik niet onderuit, gistern echt serieus maar 2,5 km gedaan klein beetje gedraaft en weer terug geen galop niks en meneer zweette al pff

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 09:28

Juul is vorige week ook alweer helemaal geschoren. Begon ook alweer aardig vachtje op te komen, met rijden was ze drijfnat. Nu kan ze de warmte en het vocht iets beter kwijt.

Afgelopen zondag voor het eerst met boomloos zadel gereden. Dat is even wennen als je van een dressuurzadel komt! Maar wel voor eerst een keer weer thuis gekomen zonder zere kont. Denk dat het na een aantal keer erg fijn zadel is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:25

:):) :):) :):) :):) :):)

Ik ben echt zo onwijs trots op mijn pony! Vandaag samen met jojoni gereden, en het ging zo super! Rustig ritje gedaan, veel gestapt maar hij liep echt als een trein! Heerlijk gewoon! :D :D Even tussendoor een pauze voor een pannenkoekje :9 Zo mogen er nog dagen komen :Y)

Hij had het wel moeilijk met het uit elkaar gaan :(:) In eerste instantie niet (gewoon wat omkijken) maar na een kilometer ofzo had hij pas door dat ze echt weg was (beetje traag van begrip soms :+ ) en hij is beginnen roepen en niet meer gestopt tot hij terug op stal was :(:)

Ritje:
Afbeelding

Zijn hier eigenlijk mensen die met 2 (of meer) paarden rijden/wandelen? Zetten jullie alles in de challenge?

Heb nu net geen 125 km .. plaats 29 .. nog nooit zo hoog gestaan :Y)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:28

Gaef hoor Sabine, fijn dat alles weer gaat zoals vanouds!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:31

Weer een mooi ritje gemaakt vandaag, naar de Oirschotse heide gereden!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 19:55

Jaan81 schreef:
Gaef hoor [naam], fijn dat alles weer gaat zoals vanouds!

Zeker :j Ben echt super blij, had het nooit gedacht. Dus elke keer is zo'n rit een feestje *\o/* :))

Fijn Robijntjah! Mooie foto :j

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 20:56

Ik rij altijd samen vind ik veel fijner veral nu zonder zadel op pablo moet vawege Bulten onder zijn buik, ;)

Afbeelding

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 20:59

Leuke foto hierboven! :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 07:33

Ik kreeg een berichtje om endomondo een maand gratis te proberen (de betaalde versie dan uiteraard). :P Heb het geaccepteerd maar vind niet echt wat je meer kan.. op een trainingsdoel instellen na.

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 07:42

En het is reclamevrij..