Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 16:24

Ik rij gewoon elke dag buiten soms 2x op een dag,de Rondjes worden wel saai als je alleen rijdt, :)
vanochtend weer heerlijk gereden ! :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 17:40

Ik vind alleen rijden juist heerlijk! Hier ook wel veel verschillende mogelijkheden, dat scheelt misschien.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 17:56

Ik heb mij ook aangemeld! Vind het een leuke motivatie om lekker buiten te rijden :D.

Rij ook meestal alleen, maar vind het leuker om samen te rijden. Iemand die toevallig ook vaak in/bij Beetsterzwaag rijdt en zin heeft om samen te rijden :P ?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:28

Hier vandaag ook weer een heerlijk ritje gemaakt. 25 km. Paard had er zin in. Heb even een nieuwe route uitgeprobeerd, was best leuk :o

Ik rijd ook vaak alleen. Door een advertentie op de bokt markt heb leuke mensen leren kennen waar ik mee op pad ga of kan gaan.
Heb een tijdje de trailer van mijn tante ter beschikking, dus ik kan gaan oefenen met trailer laden en als dat goed gaat een keer ergens anders rijden.

En met Joyce (sparky10) en nog 2 dames over een maand weer richting epe! Gezellie

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 18:55

Bamii schreef:
Ik heb mij ook aangemeld! Vind het een leuke motivatie om lekker buiten te rijden :D.

Rij ook meestal alleen, maar vind het leuker om samen te rijden. Iemand die toevallig ook vaak in/bij Beetsterzwaag rijdt en zin heeft om samen te rijden :P ?

haha serieus? Ik was altijd alleen!
nu ben ik gaan studeren in Wageningen en staat decpony dus hier...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:09

Ik rij bijna altijd alleen, vrijwel altijd hetzelfde rondje :P Maar het maakt mij niet veel uit, samen rijden is ook gezellig maar ik vind alleen rijden niet minder leuk :)

Op het moment moet ik er nog even inkomen dat ik weer naar school ga dus rij nu even 1 keer per week, zodra ik wat minder pijn heb wil ik proberen dat naar min. 3 keer in de week te krijgen.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:10

kim345 schreef:
Bamii schreef:

_O- Meen je dat? Haha, heel typisch. Ik heb mijn paard nog maar een half jaartje dus rij daar nog niet zo heel erg lang.
Wat voor route reed jij daar? Ik kom steeds op hetzelfde rondje uit, maar na een paar keer heb je dat ook wel gezien.

Mocht je weer eens daar rijden hou ik me aanbevolen voor een ritje :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 19:12

Hier nog iemand uit de omgeving die zich met mij samen op wil geven voor of de van Gogh rit of de Eersel Postel rally?!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:50

Bamii schreef:
kim345 schreef:

_O- Meen je dat? Haha, heel typisch. Ik heb mijn paard nog maar een half jaartje dus rij daar nog niet zo heel erg lang.
Wat voor route reed jij daar? Ik kom steeds op hetzelfde rondje uit, maar na een paar keer heb je dat ook wel gezien.

Mocht je weer eens daar rijden hou ik me aanbevolen voor een ritje :P

Als je me toevoegt kun je mijn rondjes bekijken, er is inderdaad maar 1 rondje 'legaal'maar de boswachter is er bijna nooit.

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:52

Enorme voordeel van alleen rijden vind ik dat je echt met niemand rekening hoeft te houden en precies zelf kan weten hoe lang/ver/snel je gaat. Maar af en toe is samen inderdaad ook wel gezellig.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 21:56

Hoefschoenen zijn binnen *\o/*
Helaas past de set voor achter niet dus die moeten terug, maar ik ga alvast beginnen met inlopen van de voorschoenen, zodat ik tenminste snel lekker kilometers kan vreten!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:09

MarliesR schreef:
Enorme voordeel van alleen rijden vind ik dat je echt met niemand rekening hoeft te houden en precies zelf kan weten hoe lang/ver/snel je gaat. Maar af en toe is samen inderdaad ook wel gezellig.

:j :D

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:16

MarliesR schreef:

Dit vind ik ook wel! Ik ga liever alleen als ik een flink tempo wil rijden omdat iedereen waar ik mee rij een langzaam paard heeft :')
En op zondagmiddag of zo ga ik gewoon voor de gezelligheid een leuke afstand rijden :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:40

Ik ben meestal alleen. Vind het niet erg, geniet ook als ik heerlijk paar uur alleen ben en kan kijken naar omgeving.
Laatste tijd gaat mijn vriend regelmatig mee op de fiets, vind ik toch wel erg gezellig.
Deze week voor het eerst samen met iemand anders te paard, s_imonee hier. Ben benieuwd!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:49

Die van mij is niet graag alleen, vandaar bij langere ritten meestal iemand erbij. Als we een kleiner rondje doen(ong 10 km) dan ga ik ook graag alleen.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:23

Ik rij ook graag alleen, inderdaad lekker de afstand en snelheid zelf bepalen! Maar af en toe is een ritje samen ook wel erg gezellig en paard vindt het ook leuk om een maatje mee te hebben :) Sommige stalgenootjes houden wel van mijn tempo en willen dus graag 'aanhangen' bij mijn tempo, anderen geven als reactie op mijn vraag om samen te rijden "Oké, maar niet te hard gaan!"

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 23:25

S_imonee schreef:
Hier vandaag ook weer een heerlijk ritje gemaakt. 25 km. Paard had er zin in. Heb even een nieuwe route uitgeprobeerd, was best leuk :o

Ik rijd ook vaak alleen. Door een advertentie op de bokt markt heb leuke mensen leren kennen waar ik mee op pad ga of kan gaan.
Heb een tijdje de trailer van mijn tante ter beschikking, dus ik kan gaan oefenen met trailer laden en als dat goed gaat een keer ergens anders rijden.

En met Joyce (sparky10) en nog 2 dames over een maand weer richting epe! Gezellie

yeah zin in !!! haha

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 09:58

Gister weer een heerlijk rondje gedaan op strand met een stalgenootje!! Wat heb ik het naar mijn zin op m'n nieuwe plekje en merk ook echt verschil bij Diva :)

Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:08

wauw sanne96!! wauw!!

ik ben weer vergeten de app aan te gooien gisteren haha, komt heus goed met de kmters haha ,
maar zit ook nog steeds niet in de groep geloof ik , ...

heb nu wel twee andere challenges waar ik aan mee doe , wacht nog op deze, mja die andere zijn ook wel grappig hha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 10:41

Sparky, alle KMs die je al maakt met Endomondo tellen straks wel mee he voor deze challenge. Dus toch maar niet vergeten om aan te zetten ;)

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:20

Hoe kan ik de challenge eigenlijk vinden? Heb ook regelmatig endomondo aan staan als ik ga rijden.
Kan de challenge alleen nergens vinden.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 11:21

daar meot je voor uitgenodigd worden door de ts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 13:24

TS is op een lange werkvakantie was haar laatste bericht in dit topic, dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben. Ze zal mettertijd alle berichten wel bijwerken. Laatste bericht van haar toen was dat ze erg baalde van alle druk en 'gezeur' en daarom besloten had, om mensen pas na die vakantie te gaan toevoegen.

Overigens, mocht je (Mooney) dit lezen, dan wilde ik toch nog even naar mijn reactie richting jou in dit topic verwijzen waarbij ik ook vraag of het wellicht een optie / idee is om nog een extra beheerder in te stellen (indien mogelijk). Dat bespaart jou de werkdruk van dit allemaal in je uppie te moeten reguleren?

Challenge staat dus idd op verborgen / waarvoor je uitgenodigd moet worden. Dan moet je een pb met je Endomondo naam of mailadres ofzo denk ik naar haar sturen. Alle km's vanaf 1 augustus 2014 tot 1 augustus 2015 tellen mee, ook al ben je pas 'later' aangemeld. Alles tussen die periode wat op paardrij kms staat telt dan mee :)

Blijft leuk om al die verslagen te lezen, op FB zit ik ook in wat lokale recreatie ruiter groepen en hebben we oortjesfoto's enzo, erg leuk. Zelf momenteel echt maar met vlagen tijd om te rijden...

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 13:39

Sanne96 schreef:
Gister weer een heerlijk rondje gedaan op strand met een stalgenootje!! Wat heb ik het naar mijn zin op m'n nieuwe plekje en merk ook echt verschil bij Diva :)

[img]https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/10614270_699681326766784_4342509130311581367_n.jpg?oh=4e5534eeccff6ef3148fce462fd158f2&oe=5494722B&__gda__=1418596381_47e6d6333b2c085ecee34a33f226838b[/im]

Aaaaahhhh, dat vind ik heerlijk om te horen!! :* Was vorige week woensdag wel goed te merken aan Diva dat ze goed op d'r plekke is, leuk!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 14:47

Maya schreef:
TS is op een lange werkvakantie was haar laatste bericht in dit topic, dus ik denk dat we nog even geduld moeten hebben. Ze zal mettertijd alle berichten wel bijwerken. Laatste bericht van haar toen was dat ze erg baalde van alle druk en 'gezeur' en daarom besloten had, om mensen pas na die vakantie te gaan toevoegen.

Overigens, mocht je (Mooney) dit lezen, dan wilde ik toch nog even naar mijn reactie richting jou in dit topic verwijzen waarbij ik ook vraag of het wellicht een optie / idee is om nog een extra beheerder in te stellen (indien mogelijk). Dat bespaart jou de werkdruk van dit allemaal in je uppie te moeten reguleren?

Challenge staat dus idd op verborgen / waarvoor je uitgenodigd moet worden. Dan moet je een pb met je Endomondo naam of mailadres ofzo denk ik naar haar sturen. Alle km's vanaf 1 augustus 2014 tot 1 augustus 2015 tellen mee, ook al ben je pas 'later' aangemeld. Alles tussen die periode wat op paardrij kms staat telt dan mee :)

Blijft leuk om al die verslagen te lezen, op FB zit ik ook in wat lokale recreatie ruiter groepen en hebben we oortjesfoto's enzo, erg leuk. Zelf momenteel echt maar met vlagen tijd om te rijden...

Op die extra hulp voor Mooney wil ik wel even reageren :) Ik ben zelf elke dag bezig met bokt en endomondo, dus ik zou het best leuk vinden om wat te ondersteunen bij de beheerderstaken. Natuurlijk geen idee wat er allemaal mogelijk is en of je hier behoefte aan hebt, Mooney, maar ik heb er de tijd voor. Maar misschien wil Maya zelf ook wel, aangezien zij hiermee begon!