Dat tikt lekker aan! Veel mooie ritten voorbij gekomen zie ik, het was dan ook heerlijk weer de afgelopen tijd!Ik heb donderdag en vandaag lekker gereden; donderdag een ritje zonder zadel, echt heerlijk nog even in het zonnetje gelegen en niet eens spierpijn gehad daarna!

Vandaag ook lekker gereden, een voor mij nieuw gebied verkent en flink wat km's gemaakt. Alles ging goed tot ongeveer 3 km van huis; we stapten al een flinke tijd over een asfalt weg toen ik het opeens van heel dichtbij te zien kreeg. Mijn paard struikelde ineens (vanuit het niets) en ging door zijn knieën en nog bijna over de kop ook, gelukkig kwam hij weer overeind. Het gevolg: zijn knieën lagen open en ook op z'n voorhoofd open schaafwonden.
De rest van het eind terug gelopen, en thuis de wonden schoongemaakt en ingesmeerd. Maar het was wel duidelijk dat het behoorlijk pijnlijk was, ik ben er net nog geweest om het schoon te maken en in te smeren maar meneer liep behoorlijk stijfjes. Ik hoop niet dat ie morgen nou kreupel is
(ik sta net op plek 42!
). Al met al ben ik best wel geschrokken, het is toch eng als je weet dat je paard ieder moment finaal om niks kan struikelen. Laat ik er maar niet over nadenken volgende keer in volle galop...

Het witte op zijn rechterbeen is trouwens de zalf die ik er al opgesmeerd had, geen bot of pus ofzo..
Nog iets; ik heb de laatste tijd problemen met Endomondo, hij pakt m pas na een kilometer of 2. Donderdag had ik dat ook dus toen endomondo maar uit gezet en er later zelf ingezet. Nu in het tweede kaartje zie je dus dat hij hem de rest van de route wel perfect volgt. Alleen de gemiddelde snelheid klopt dus niet..
Iemand nog een idee hoe je dat kan aanpakken? Nou, een lang verhaal weer, iedereen nog veel plezier met komende ritten!
Best spannend in het begin, maar als je dan bijna terug bent, ben je zoooo trots! Dat hebben jullie maar wel mooi gedaan samen!

Anders kan ik de schaafwonden op zijn voorhoofd ook niet verklaren. Dus spieren vallen wel mee denk ik, maar dat merken we morgen dan wel..
Dat is schrikken. Wij hadden het er met onze laatste rit zelfs nog over. He get, hopelijk knapt Nabbie snel weer op en heeft hij er niet al te veel last van.
hopelijk opgeknapt en niet kreupel ?