Ik heb donderdag en vandaag lekker gereden; donderdag een ritje zonder zadel, echt heerlijk nog even in het zonnetje gelegen en niet eens spierpijn gehad daarna!

Vandaag ook lekker gereden, een voor mij nieuw gebied verkent en flink wat km's gemaakt. Alles ging goed tot ongeveer 3 km van huis; we stapten al een flinke tijd over een asfalt weg toen ik het opeens van heel dichtbij te zien kreeg. Mijn paard struikelde ineens (vanuit het niets) en ging door zijn knieën en nog bijna over de kop ook, gelukkig kwam hij weer overeind. Het gevolg: zijn knieën lagen open en ook op z'n voorhoofd open schaafwonden.

Het witte op zijn rechterbeen is trouwens de zalf die ik er al opgesmeerd had, geen bot of pus ofzo..
Nog iets; ik heb de laatste tijd problemen met Endomondo, hij pakt m pas na een kilometer of 2. Donderdag had ik dat ook dus toen endomondo maar uit gezet en er later zelf ingezet. Nu in het tweede kaartje zie je dus dat hij hem de rest van de route wel perfect volgt. Alleen de gemiddelde snelheid klopt dus niet..