Dorine92 schreef:Hier wat kreupelheidsgedoetjes. Nieuw vriendje eerder gearriveerd dan gepland omdat er eentje kreupel was, staat er acuut vandaag weer eentje kreupel. Dat schiet niet op zo.
Die ene was waarschijnlijk vanwege haar mok dat ze kreupel werd dus ik ga morgen maar eens bellen of ze een AB kuur mag. Ik ga dit niet onder controle krijgen, die mok wordt al erger.
Nummer twee stond vandaag ineens met een dik been van boven kogel tot onder voorknie. Ook warm. Ze heeft wel een wondje gehad van dr hoefschoen aan datzelfde been dus ik heb een lichtelijk vermoeden dat dat wondje de oorzaak is van dat dikke been. Misschien moet ook daar dan maar een kuurtje in. Gaat lekker in ieder gevalgelukkig heb ik mijn nieuwe vriend erbij en dan nog eentje die het ook nog doet. Maargoed de nieuwe moet ik nog opbouwen dus dat moet rustig aan. Die is ook al 23 jaar. En die andere is ook wel aan een rustdagje toe. Dus nou heb ik verd..... 4 pony’s en alsnog tekort om te rijden. Die ene kan ik ook niet alleen mee op pad want dan rent ie naar huis. Pff hopen dat ze gauw weer allemaal berijdbaar zijn
Dat ken ik wel ja: een wei vol paarden en niks om op te rijden. Van de 5 had ik er 2 waar ik kms mee maakte. 1 ervan is overleden, dus nu nog 4 paarden/ponies en 1 waar ik op kan rijden. Soms vraag ik me af of ik de zin van het leven wel heb begrepen

In ieder geval nu lekker spierpijn, dus hopelijk woensdag kan ik weer op pad.