Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kirstenn

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:49

Hebben de bosrijders geen last van rondvliegende eikels en dingetjes? Mijn pony wordt er helemaal tureluurs van haha, dus voor mij nu even geen buitenritjes

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 17:55

Haha ja gisteren hier ook, ik vind het wel wat hebben maar hoop niet dat iets op me valt. Alhoewel een cap gelukkig goed beschermt! Paard vindt het gelukkig niet eng.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 18:35

Bij mij loopt endomondo steeds vast :s.
Straks even opnieuw downloaden

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:08

Bedankt Chouchou!
Zal ik alvast doen :D

Ik ben wel erg jaloers op die prachtige gebieden waar jullie door kunnen rijden!
Hier is het voornamelijk asfalt met hier en daar een klein bosweggetje :=

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:30

Ik heb er zelf ook niet zoveel last van, ben indd blij met cap :D maar pony is vorige week met n windvlaag bekogeld door meerdere eikels, ze wist niet wat dr overkwam :')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 19:47

Hier vooral veel laaghangende takken waar mijn cap me ook goed tegen beschermt! Er is nog niks vanuit de bomen op ons gevallen (behalve blaadjes en dat soort prut), eikels kunnen soms behoorlijk hard aankomen dus die mogen nog wel even blijven hangen :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 21:18

Lekker ritje chouchou.

Eikels... uhm ik hoor ze wel, maar nog geen 1 op mij of paard.

Trouwens, mensen die graag in de Loonse en Drunense Duinen willen rijden, jullie zijn welkom hoor. Wil best begeleiden. (Als in, ik ken het gebied redelijk)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:07

Jullie hebben hele fijne Stukken te rijden wordt echt jarloes! :)
Afbeelding

Maar een klein Rondje gestapt zonder zadel was al laat kwamen nu alsnog in donker thuis,:(

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 23:08

Jeetje ben onwijs gezakt. Jammer,...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 01:31

Hee wat een leuk topic! Kan ik me ook melden? :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:47

Komt wel weer goed Suzan_Bobar :(:)
Vandaag eindelijk eens een kort wandelingetje gedaan met Hero. Hero is onze 3 jarige zeer stoere ruin / wannabe hengst. Hij is echt zo gaaf. Maar voel me soms erg klein bij hem. Terwijl hij geen pas verkeerd zet. Eigenlijk wilde ik hem verkopen, omdat hij wat te veel kerel is voor mij ... maar als ik dan weer met hem bezig ben vind ik hem zo gaaf.
Dus tja,wie weet wordt het nog wat met Hero en ik.
Dit was onze wandeling, hopenlijk over een poosje ons uitstapstukje onder het zadel.
http://app.endomondo.com/workouts/407137323/10516319

Rondvliegende eikels? Geen last van in het bos, wel eens op het werk hahaha.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:10

Vandaag lekker ritje gemaakt. Was van plan om een flinke rit te maken, 4uur weg zeg maar.
Helaas ritje eerder afgebroken. Ben gevallen en verkeerd terecht gekomen.
Er was een mega laaghangende tak (net na een bocht). Dus ik Bonny terug nemen, ze ging netjes terug in stap (vanuit draf), maar stapte dus doodleuk door :')
Dus toen lag ik eraf. Ben plat gevallen op mijn rug. Nu echt onwijs veel pijn in mijn nek uitlopend naar mijn rug/schouder.

Ben toch maar eerder terug gegaan. Maar het was wel echt een mooi ritje, lekker zonnetje :)

helaas endomondo uitgevallen. dus kaartjes in elkaar gevoegd. de rode punt was de plek van mijn val
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:25

Hier geen bos met vallende eikels of kastanjes, alleen thuis twee donderse kastanjebomen. Schrik iedere nacht wel paar keer van zo'n vallend ding, blegh!

Gets Nessa, lelijke val gemaakt dus. Voorzichtig aan!

Vanavond nog ff lekker rondje wezen rijden. Z'n ijzer zit wat los (maandag smid al gelukkig), dus voornamelijk gestapt. Even lekker naar strand geweest om de sokken te wassen. Is nodig.
Volgende week zaterdag nog 1 wedstrijd sjezenriejen en daarna kunnen ze er af en kan ik echt goed gaan behandelen.
Maar was echt heeeerrrrlijk op strand! Goeie golven, ondergaande zon..... <3

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 21:47

Balen zeg, Nessa! Hopelijk voel je je snel beter. Wel lekker rondje alsnog!

Jaan81, ik ben wel in voor een foto van jouw mooie strand met goeie golven en ondergaande zon :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 09:50

Lekker op het strand! Was gisteren ook echt super weer, dus op strand is dan echt genieten!

Vandaag is mijn nek al iets beweeglijker, haha. Wel extra spierpijn in de rug erbij :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 10:48

Chouchou schreef:
Balen zeg, Nessa! Hopelijk voel je je snel beter. Wel lekker rondje alsnog!

Jaan81, ik ben wel in voor een foto van jouw mooie strand met goeie golven en ondergaande zon :D

Haha, zou m graag showen, maar lukt me bog steeds niet via m'n iPhone... (Normaal gesproken via de computer wel. Als iemand me t kan uitleggen, graag! Krijg de juiste code niet te kopiëren)

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:01

Het is natuurlijk een afstand van niks, maar ben zo trots op mijn puppypaard <3 . Er zou vandaag eigenlijk een stalgenoot mee op buitenrit, maar die werd vanochtend helaas ziek wakker... Tja. En ik had zo'n zin! Dan maar voor het eerst alleen met hem op pad :D . Dus op de trailer geladen (waar hij binnen 2 minuten op stond, jeej!) en naar het Drents Friese Wold gereden.

Daar kreeg hij een behoorlijke vuurdoop :+ . Er waren ongeveer 20 kinderen aan het gillen en doen op de speelplaats en er waren meer trailers met paarden die vertrokken terwijl ik aan het opzadelen was. Meneer was not amused :D . Het eerste stuk er maar even naast gelopen zodat hij weer een beetje tot zichzelf kon komen en wat rustiger kon worden. Na een paar honderd meter opgestapt. En daar zat ik dan, voor het eerst alleen op mijn jonkie in het bos *\o/* . Machtig gaaf gevoel!

Madou deed het ook echt super! Als we stapten wilde hij draven en toen we gingen draven wilde hij galoperen :D . Wel wat spanning, maar dat is heel normaal natuurlijk. Twee korte stukjes galop gedaan (ook pas de 3e keer onder het zadel) en ook dat deed hij echt super. Paar keer kort stukje draf gedaan en verder voornamelijk gestapt. Onderweg ook een boel andere paarden tegengekomen en ook dat deed hij super braaf. Heel knap allemaal, terwijl hij nu denk ik een week of 5/6 onder het zadel is.

Mijn minie-route :D
Afbeelding

Saampjes op pad (meneer kon met moeite lang genoeg stil staan voor deze foto :+ )
Afbeelding

En toen hij weer helemaal ontspannen was afgestapt en laatste paar honderd meter er weer naast gelopen zodat hij weer chill de trailer op kon (waar hij ook weer in minder dan drie minuten op stond *\o/* )
Afbeelding

Komende tijd lekker iets van 1x per week op pad om rustig op te bouwen en af en toe even zoeken naar mensen die eventueel samen een rustig en niet te lang ritje willen maken!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:16

Gaaf marlies!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:17

Brave madou! Super Marlies :))

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 15:41

Wat gaaf daar mag je zeker trots op zijn,!
Ik heb vanochtend ff een x een Rit gemaakt met een kater , maar was wel super gezellie..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:10

Wist niet dat dat met een kater ook ging .. Is dat nu zo anders dan met een paard? :+
(ik heb hetzelfde zadel als jou trouwens :Y) )

Gaaf Marlies! De afstand zal dan misschien niks zijn (alhoewel ik het best netjes vind), het is wel ontzettend stoer van jullie beiden! ;)

Wij zijn de grens van de 100 km gepasseerd *\o/*
Gaat wel goed zo :D

Ritje van vandaag:
Afbeelding

En het grafiekje waar ik toch wel echt trots op ben :D
Afbeelding

Wat foto's staan in dit topic :)
[ITP] [***] trekt er weer op uit!

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:19

Dapper hoor MarliesR! Zoveel nieuwe indrukken voor je paard en toch braaf!
Mocht je nog eens een rustig ritje in de zuidoost hoek van Drenthe willen maken ben je altijd welkom ;)

Leuke foto's en ritverslagen hierboven :)

Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag weer een paar korte buitenritjes gemaakt. Vooral gestapt en voor het eerst weer een paar kleine stukjes gedraafd. Is toch wel eng om weer op te gaan bouwen na een tijdje vooral gewandeld te hebben door beenproblemen.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:22

Ik heb even een fikse sprong vooruit gemaakt ! Gisteren wedstrijd gehad en nu weer 82.5 km erbij :)

met deze wedstrijd heb ik in 4 seizoenen de 1000 km grens gepasseerd!

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:26

Vandaag meegelopen onder het zadel met een gezellige menrit van 37 km! :D

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 19:32

Jeetje wat maken jullie veel Km ik denk dat ik me plaatje snel af moet geven haha ^^
maarja hier is byna niks,

zijn er michien nog mensne die in de hoeksewaard hier ook aan mee doen?