Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar pony is vorige week met n windvlaag bekogeld door meerdere eikels, ze wist niet wat dr overkwam

Chouchou schreef:Balen zeg, Nessa! Hopelijk voel je je snel beter. Wel lekker rondje alsnog!
Jaan81, ik ben wel in voor een foto van jouw mooie strand met goeie golven en ondergaande zon
. Er zou vandaag eigenlijk een stalgenoot mee op buitenrit, maar die werd vanochtend helaas ziek wakker... Tja. En ik had zo'n zin! Dan maar voor het eerst alleen met hem op pad
. Dus op de trailer geladen (waar hij binnen 2 minuten op stond, jeej!) en naar het Drents Friese Wold gereden.
. Er waren ongeveer 20 kinderen aan het gillen en doen op de speelplaats en er waren meer trailers met paarden die vertrokken terwijl ik aan het opzadelen was. Meneer was not amused
. Het eerste stuk er maar even naast gelopen zodat hij weer een beetje tot zichzelf kon komen en wat rustiger kon worden. Na een paar honderd meter opgestapt. En daar zat ik dan, voor het eerst alleen op mijn jonkie in het bos
. Machtig gaaf gevoel!
. Wel wat spanning, maar dat is heel normaal natuurlijk. Twee korte stukjes galop gedaan (ook pas de 3e keer onder het zadel) en ook dat deed hij echt super. Paar keer kort stukje draf gedaan en verder voornamelijk gestapt. Onderweg ook een boel andere paarden tegengekomen en ook dat deed hij super braaf. Heel knap allemaal, terwijl hij nu denk ik een week of 5/6 onder het zadel is.

)
)

)