Dan gaan ze het hopelijk ook leuk vinden om samen op stap te gaan 
En dat inpikken zit wel goed hoor, ben er toch 99% zeker van dat ik hem ga verkopen dus wie weet .. als die goed bevalt ..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan gaan ze het hopelijk ook leuk vinden om samen op stap te gaan 

Extreem weinig voor mijn doen, maar rijd ook heel veel minder dan eerst.
horsies5 schreef:Mooi paard!
En sommige automobilisten/wielrenners/boeren of wat dan ook zijn echt niet normaal

Das voor mij een enorm rondje, haha!
) horsies5 schreef:Mooi paard!
En sommige automobilisten/wielrenners/boeren of wat dan ook zijn echt niet normaal

Gelukkig heb ik niet zo veel last van trekkers, hoogstens die van het eigen bedrijf hier. En daar krijgen ze hooi van, dus die is niet eng
Jaan81 schreef:(Maar pas op voor kinderwagens, die zijn gevaaaaarrrrrrlijk!)
Reuze-trekkers & maismaaiers en al wat je wil.. no problem, gaat hij op een centimeter langs als het moet. Maar zondag was er ineens een kinderwagen en ik heb hem nog nooit zo zien kijken, hij wist echt niet wat hij er mee moest

[MD] Kreupel, wanneer bellen jullie de DA? linoleum schreef:Haha maar kleine dingen die rijden zijn ook raar. Hier nergens problemen mee, combain en alles kan er vlak langs. Maar oweee als er ergens zon automatische grasmaaier rondrijdt. Dat kan gewoon niet goed zijn.
.. haha ik moest er zo om lachen.. vond het wel sympathiek van die man
Je moet even een berichtje sturen naar de TS van dit topic, zij kan je dan handmatig toevoegen. De challenge staat niet openbaar om te voorkomen dat niet-bokkers meedoen