Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:27

Is wel cool :D Dan gaan ze het hopelijk ook leuk vinden om samen op stap te gaan :)
En dat inpikken zit wel goed hoor, ben er toch 99% zeker van dat ik hem ga verkopen dus wie weet .. als die goed bevalt .. ;)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:44

Vandaag in de voormiddag een klein rondje met mijn oudje gedaan, 5 km aan 4,8 km/h. Gewoon een rustig slofritje :)

Om 19u dan vertrokken voor een rit met mijn jonge paard samen met een vriendin, we hebben de zonsondergang gezien en in het donker weer aan de weide aangekomen. Ritje was wel leuk, goeie stukken draf en galopje erbij. 12 km gedaan aan gemiddeld 7,1 km/h.

En nog een leuke zonsondergangfoto!

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 09:58

Hier gister paard weer naar z'n grote wei gebracht. Eerst voor de koets, deze teruggebracht. Daar zadel erop en verder naar de wei gereden met een omweggetje. Lekker over een stuk gras van ons nog een galopje gedaan en verder alles gestapt.
Zo de shet eens uit de wei plukken en daar een rondje mee gaan mennen met stadgenote. Leukleuk!
Onderhand alwel 50 km gereden in deze Challenge..... :oo Extreem weinig voor mijn doen, maar rijd ook heel veel minder dan eerst.
Komt van de winter wel goed als ie weer thuis staat en ik overdag er lekker op uit kan met m.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 13:01

Heerlijk rondje van 9km gemend met de shet. En gelijk bijna 10 plaatsen gestegen zag ik net, haha! Benieuwd waar ik morgen dan sta ;)

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:50

Gisteren toch ff lekker gereden, Super trots op me Topper, Bitloos en zonderzadel super braaf tot er debiel langs kwam met tractor ik was al af gesprongen , die ree gewoon door paard van mijn in paniek .. bijna zelfs aangereden pff echt rot zo polder

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MachoPablo op 09-09-14 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:52

Mooi paard!
En sommige automobilisten/wielrenners/boeren of wat dan ook zijn echt niet normaal |o

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 16:56

horsies5 schreef:
Mooi paard!
En sommige automobilisten/wielrenners/boeren of wat dan ook zijn echt niet normaal |o

Ja klopt, sta in polder in super Smal stukje. en dan gewoon door rijden,, hij moet blij wezen dat die me paard niet heb geraakt,
Wordt gewoon gevaarlijk om nog buiten te rijden soms !

Dankjwel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 20:17

Weer heerlijk gereden, 'klein' rondje!

Afbeelding

Afbeelding

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 22:17

Klein rondje? _O- Das voor mij een enorm rondje, haha!

Moonforever, balen van die trekker. Ben toch altijd weer enorm blij met mijn verkeersmakke knol, als ik dit soort verhalen hoor. Zelfs een combijn kan op nog geen halve meter langskomen. Hij draait er soms geeneens een oor naar toe, haha!
(Maar pas op voor kinderwagens, die zijn gevaaaaarrrrrrlijk! := )

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:01

horsies5 schreef:
Mooi paard!

Ik heb daar echt geen last van, bij ons zijn ze juist echt langzamer rijden berm evt in. In het bos kijken mountainbikers niet uit, motors gaan zelf de andere kant op als ze paarden zien :)

Morgen weer een ritje denk ik

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 23:23

Ja kan me voorstellen,
mijne is als de dood voor tractors en vrachtwagens, als stil staat in in hamentje of ik heb Winny bij blijft hij Redelijk rust maar zonder wil die echt weg sgieten, :(

Haha kinderwagens is hier juist niet eng duikt die gerust nog in ;)

Morgen weer ff ritje rijden,

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 09:19

Balen Moonfever! Sommige mensen hebben echt geen fatsoen meer :n
Hier in Drenthe met boeren in overvloed is de kust ook niet altijd veilig... Zo kwam er laatst ook een idioot op een trekker met grote kar erachter met volle snelheid op ons af. Paard is ook niet bang, maar dit vond ze toch echt niet leuk. Hij heeft later wel zijn excuses aangeboden, toen ik hem later weer tegen kwam. Wel netjes, maar ooh wat was ik boos.

Vandaag een dagje vrij, dus wij gaan ook weer op pad :o

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:02

Ik ga vanavond ook weer op pad :) Gelukkig heb ik niet zo veel last van trekkers, hoogstens die van het eigen bedrijf hier. En daar krijgen ze hooi van, dus die is niet eng ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:06

Jaan81 schreef:
(Maar pas op voor kinderwagens, die zijn gevaaaaarrrrrrlijk! := )

Klinkt als die van mij :+ Reuze-trekkers & maismaaiers en al wat je wil.. no problem, gaat hij op een centimeter langs als het moet. Maar zondag was er ineens een kinderwagen en ik heb hem nog nooit zo zien kijken, hij wist echt niet wat hij er mee moest :') _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:12

Haha maar kleine dingen die rijden zijn ook raar. Hier nergens problemen mee, combain en alles kan er vlak langs. Maar oweee als er ergens zon automatische grasmaaier rondrijdt. Dat kan gewoon niet goed zijn.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 14:10

Haha die van mijn heb dan andersom,, en idd krijg steeds minder zin om buiten te rijden zo met verkeer, gelukkig houden mensen wel rekening maar de meesten pfff,

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 15:13

Plus dat t nu op t land gewoon erg druk is.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 15:18

Hier ook heel veel landbouwvoertuigen, zijn allemaal oogst aan het afhalen enz, gelukkig kijken mijn beide paarden er niet van op :)

Hier tijdelijk geen ritjes met mijn jonge paard :( [MD] Kreupel, wanneer bellen jullie de DA?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 15:26

linoleum schreef:
Haha maar kleine dingen die rijden zijn ook raar. Hier nergens problemen mee, combain en alles kan er vlak langs. Maar oweee als er ergens zon automatische grasmaaier rondrijdt. Dat kan gewoon niet goed zijn.

Oh jaa.... Mata heeft er tot nu toe 1 gezien. En dat was ENG! Wow, haha :wow: :=
Ik heb haar nog nooit met vier benen te lucht in gehad, maar toen wel :=

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 16:49

Haha ik reed ook een keer langs een voortuin met zo'n automatische grasmaaier en paard dus ook moeilijk doen en er niet langs willen omdat het eng was.. Toen was die persoon die daar woonde toevallig buiten en die zei zal ik hem ff uitzetten.. dus ik zeg nee het is nu toch rustig op de weg en paard moet er maar aan wennen dat het heus niet zo eng is.. ging die man naar zijn grasmaaier en tegen mijn paard zeggen dat die maaier echt niet eng was.. ging die zijn maaier aaien zo van zie je wel :') .. haha ik moest er zo om lachen.. vond het wel sympathiek van die man :D

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 23:21

Vanavond weer een heerlijk rondje gereden :)

En er is stiekem een foto van mij gemaakt:
Afbeelding

O, en er reed ergens een grasmaaier in de tuin en die was natuurlijk eng }>

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 00:39

oeps hier van de week vergeten aan te zetetn , maar was een mini rondje dus niet heel spannend deze week weinig rijd helaas, eigenlijk geen voor een buitenrit, gave foto;s weer allemaal !
hoop zaterdag weer wat te kunnen rijden, mja we gaan het meemaken haha drukke boel

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 07:37

Endomondo deed het gisteren niet.
Mijn pony was iig vreselijk indd trekkers gigantische vrachtwagens nergensnlast van maar stenen zijn zooo eng. Kreeg der gisteren echt niet langs omdraaien en vandoor gaan en had niks bij me duus maar een takje gepakt. Ook gewoon blijven staan hoe hard ik ook schopte. Vandaag weer dezelfde route doen met me moeder en onze andere pony en mijne voorop zzweepje mee en gaan :)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:46

Hallo,

ik zie dit topic nu pas!
Ik rij zelf ook vaak buiten en track dit dan ook met Endomondo, maar om ik weet niet hoe ik kan deelnemen aan deze challenge?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 16:10

Oliiviia, leuk dat je mee wil doen :) Je moet even een berichtje sturen naar de TS van dit topic, zij kan je dan handmatig toevoegen. De challenge staat niet openbaar om te voorkomen dat niet-bokkers meedoen :)

Mooie foto Paardennamen! Lekker zo op het strand met ondergaande zon!!

Ik heb begin van de middag een lekker ritje met een stalgenootje gedaan, weer eens rustig aan gedaan voor de verandering :)

Afbeelding

Afbeelding