Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ken het vrouwtje goed van die zaak dus krijg vaker leuke aanbiedingen van d'r
. Deken natuurlijk gelijk uitgetest en prima bevallen! Alleen jammer dat pony op het laatste stuk naar huis z'n ijzer weer aftrapte
. Morgen ff kijken hoe die loopt... En hopelijk kan de Smit snel langs komen. Was net de top 100 binnen gereden
. Doel behaald, nu nog behouden
.

(zijn "Snoepjuh?"-face
)
FelineNanet schreef:Iemand enig idee waarom endomondo opeens een training niet bij de challenge meetelt? Hij staat gewoon op paardrijden, maar blijft wat lichter staan dan de andere. Normaal gesproken heeft hij hem dan nog niet in de cloud/geupload, maar ik zie hem via endomondo.nl wel staan... alleen bij de challenge wordt hij niet meegeteld, want zou op 836 moeten komen en sta nu ongeveer op 819

Maar we hebben het wel gedaan 

Zijn voeten heeft hij gelukkig geen last meer van

.
. Het gaat de goede kant op met pony z'n spieren. Vorige keer nog wat slap in de broekspieren die waren heel stuk verbeterd. Alleen nu zorgen dat ie meer gaat ondertreden. Huiswerk: Balkjes draven en lekker veel blijven buitenrijden. Dat doet m goed
. Maar ja vandaag wat anders als oortjes foto's op een mooi pad
.

Femke_Tweety schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een ronde met een huuraanspanning gereden.
Was ook leuk.
(ponykamp voor volwassenen, een aantal op huurpaard en aantal bij mij op de kar, buitenrit!)
Toch weer ongeveer 12 km erbij.
Gaaf paard ook, knettergrote en zware Percheron, met marathonwagen want anders kwam je zon volle kar echt niet over de bospaden heen....
Een van de dames in ons groepje is 1.83 mtr. Schoft van deze beer was iig hoger dan
Komende dinsdag weer een ronde met Tweet aangespannen!
. Kan gelukkig nu nog lekker 's avonds buitenrijden uit werk vandaan. En in het weekend een wat langer stuk als het niet te warm wordt....