Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 20:13

Iemand enig idee waarom endomondo opeens een training niet bij de challenge meetelt? Hij staat gewoon op paardrijden, maar blijft wat lichter staan dan de andere. Normaal gesproken heeft hij hem dan nog niet in de cloud/geupload, maar ik zie hem via endomondo.nl wel staan... alleen bij de challenge wordt hij niet meegeteld, want zou op 836 moeten komen en sta nu ongeveer op 819

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 21:17

Sorry, kan je niet helpen, hier werkt volgens mij alles gewoon normaal (al heb ik niet gekeken op wat ik laatst stond met de challenge). Nu importeer ik ook via horloge dus sowieso anders ;)

Ik ben weer voorzichtig positief.
[***] liep vandaag weer goed, en eigenlijk echt héél goed. Hoop nu dat het ritje niet gezorgd heeft dat hij morgen weer last heeft, maar so far so good ([***] heeft wel nog wat last maar dat is ook normaal, die z'n hoeven zijn een ramp, en het ging ook al een stuk beter).

Klein ritje gedaan vandaag als test (was eerst stukje aan de hand geweest).

Afbeelding

En het garmin-snelheidsgrafiekje

Afbeelding

Als je dat dan vergelijkt met dinsdag...

Afbeelding


Zoek de verschillen, haha :Y)

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:19

Hier ook geen problemen met endomondo....

Vandaag even naar ruitersportzaak geweest, vliegenspray was op. Kon er gelijk een vliegenuitrijdeken meenemen met korting. Had wel andere in gedachte maar kreeg bij deze een te leuke korting aangeboden :'). Ken het vrouwtje goed van die zaak dus krijg vaker leuke aanbiedingen van d'r :). Deken natuurlijk gelijk uitgetest en prima bevallen! Alleen jammer dat pony op het laatste stuk naar huis z'n ijzer weer aftrapte :\. Morgen ff kijken hoe die loopt... En hopelijk kan de Smit snel langs komen. Was net de top 100 binnen gereden :=. Doel behaald, nu nog behouden :P.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:01

Ziet er goed uit! Balen van het ijzer, hopelijk kan dat snel weer in orde gebracht worden.


Rondje met [***] gedaan, hij ging niet slecht maar voelde toch minder dan gisteren. Denk niet dat het zijn hoeven waren, vond het ook wel benauwd aanvoelen (ondanks dat het maar 23°C ofzo was), volgens mij had die daar wat last van ofzo ... Maar hij heeft wel goed gelopen! Gisteren moest ik minder aanmoedigen, maar vandaag deed hij ook wel z'n best en het kan niet elke dag geweldig gaan :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 (zijn "Snoepjuh?"-face :P )
Afbeelding

Black_Moon
Berichten: 686
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:06

FelineNanet schreef:
Iemand enig idee waarom endomondo opeens een training niet bij de challenge meetelt? Hij staat gewoon op paardrijden, maar blijft wat lichter staan dan de andere. Normaal gesproken heeft hij hem dan nog niet in de cloud/geupload, maar ik zie hem via endomondo.nl wel staan... alleen bij de challenge wordt hij niet meegeteld, want zou op 836 moeten komen en sta nu ongeveer op 819


Ik was net mijn rit van vandaag kwijt. Even de pagina refreshen en daar was de rit weer. Is gelijk bij de challenge bij opgeteld

Letizia

Berichten: 12160
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 14:08

Toch fijn dat hij geen last meer van zijn voeten heeft Sabine :j

Vandaag de 1400km gepasseerd *\o/*
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:07

Jeeej voor jou! *\o/*


En jeeej voor ons ook ... 500 km gepasseerd! *\o/*
Doel behaald. Stiekem zou top 50 nog leuk zijn maar dan mogen de mensen rond mij niet teveel doen dus daar ga ik mij niet op vastpinnen ;)

[***] ging ok, niet schitterend, heb even getwijfeld wat te doen ivm de lengte van de rit maar toch gereden op een rustig tempo. Hij leek namelijk in het begin geen problemen meer te hebben totdat we voorbij het punt waren waar ik "niet" meer terug kon :+ Maar we hebben het wel gedaan :)

Afbeelding

En omdat het gewoon mooi is aan de andere kant van de grote weg...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Nu even zeker 3 dagen rust, kijken of hij er zelf overheen geraakt. Vorig jaar deze tijd had hij namelijk een longontsteking en heb het idee dat hij daar weer naartoe aan het werken is .. Of het is een reactie op het nieuwe hooi wat ze sinds 2 dagen krijgen, dat kan natuurlijk ook bij hem... Hij is niet ziek maar zit toch ergens tegenaan te hikken lijkt me, of het is een reactie op het benauwde weer. Ik weet het niet, maar ik weet het wel vaker niet bij hem :P Zijn voeten heeft hij gelukkig geen last meer van :Y)

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 21:45

Super Sabine en Letizia!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:20

Lekker bezig met al die km's! Wat kan je er blij van worden hé?
Gisteren 12 km gereden die mijn app weer trackte als 10. En ineens bedacht wat het zou kunnen zijn, mijn telefoon staat al een paar weken op spaarstand. Misschien dat dit het probleem kan zijn.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:27

Oja dat zou heel goed kunnen, dat hij dan minder meetpunten pakt.

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:46

Zou idd kunnen :j

Hoe zit het bij jou in de buurt met steekbeesten, Ganna?

Heb wel eens zin om ergens anders te komen rijden, bij voorkeur met iemand die daar dan de weg kent (en een handje wil helpen met ponybeest weer op de trailer zetten na afloop) O:)

Dus als je het leuk vindt om mij en mijn guppie eens mee op sleeptouw te nemen?

Ik moet nog iets van 15 km om mijn doel van 1.500 km te behalen, ik neem aan dat me dat deze week nog wel gaat lukken.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 10:55

Je bent altijd een keer welkom hier hoor Marije. Maar dan wel graag over een poosje als ik een beetje meer rust in mijn donder heb.
Niet een super inspirerend omgeving hier, maar wel eens wat anders. Steekbeesten? Check! Maar best te doen, zeker als je wat draaft.

Marije_jiplover

Berichten: 25443
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:01

Helemaal prima hoor, het hoeft ook niet meteen gisteren ;-)

Maar eens iets anders is leuk en heel leerzaam, dat heb ik tijdens mijn vakantie wel gemerkt. We zijn zó verwend hier met dat bos naast de deur dat een heleboel andere dingen die Jip heel normaal vindt, voor hem heel gek kunnen zijn.
Witte blokken die de berm beschermen in een bocht bijvoorbeeld.
Of een bootje dat onder een brug doorgevaren komt %)

Dus ben de komende tijd van plan om wat andere omgevingen op te zoeken om hem wat meer van de wereld te laten ontdekken.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:16

Hier kom je heul veul fietsers tegen, wandelaars, andere paarden. We kunnen kleine fietsersbruggetjes over de snelweg over, we kunnen over de wildwissel, onder de snelweg door kan ook, hekjes hebben we ook voor het geval je daar nog niet genoeg van had.

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:17

Haha, uitdagingen genoeg zo te lezen :P
Altijd wel fijn, want alleen bos is leuk maar het is ook maar dat ... beetje afwisseling is altijd goed ;)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:24

Ja zo kan het ook zien, haha. Ik ruil maar wat graag weer met Marije! Geef mij maar bos, bos, bos. Ben een verwende sik en vind het véél te druk en véél te klein bij ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:27

Haha, zeker als je afstanden wil rijden wordt het al snel te klein en steeds hetzelfde natuurlijk :j
Ik ben een verwend nest op dat gebied, en zelfs ik heb soms iets van "heh, alweer deze paden, wil eens wat anders" .. schandalig _O-

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:44

Wij gisteren ook weer eens een rondje gemaakt, ik ben het ook wel even zat hier. Ga gelukkig volgende week op de Utrechtse Heuvelrug rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
:')

Bliksem

Berichten: 2734
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:46

Hier rijden we langs de snelweg en het spoor, over een buitenterras van een restaurant, langs bootjes en noem alles maar op wat je in de Randstad tegen komt. Eenmaal in het bos wel heerlijk rustig :)

Femke_Tweety

Berichten: 12075
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 11:50

Ik heb afgelopen zaterdag een ronde met een huuraanspanning gereden.

Was ook leuk.

(ponykamp voor volwassenen, een aantal op huurpaard en aantal bij mij op de kar, buitenrit!)

Toch weer ongeveer 12 km erbij.

Gaaf paard ook, knettergrote en zware Percheron, met marathonwagen want anders kwam je zon volle kar echt niet over de bospaden heen....

Een van de dames in ons groepje is 1.83 mtr. Schoft van deze beer was iig hoger dan dat... :D




Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Komende dinsdag weer een ronde met Tweet aangespannen!

tinker_sally

Berichten: 1462
Geregistreerd: 11-01-13
Woonplaats: Een durpke vlakbij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:08

Hier vanmorgen ronde gewandeld met stalgenootje haar fjord en ezel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 14:15

Gaaf paard! Volgens mij heeft een groep van mijn oude pensionstal die ook een keer gehuurd tijdens de laatste vakantie :).

Shaggy vandaag weer luxe behandeling gehad. De sportmasseur is weer langs geweest om m los te maken en daarna gelijk de hoefsmid om er weer een ijzer onder te slaan. En ik ben maar op een andere manier actief geweest. Lekker gefietst naar stal ;). Het gaat de goede kant op met pony z'n spieren. Vorige keer nog wat slap in de broekspieren die waren heel stuk verbeterd. Alleen nu zorgen dat ie meer gaat ondertreden. Huiswerk: Balkjes draven en lekker veel blijven buitenrijden. Dat doet m goed :D. Maar ja vandaag wat anders als oortjes foto's op een mooi pad :').

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

laura22

Berichten: 1148
Geregistreerd: 10-10-07
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 17:19

Femke_Tweety schreef:
Ik heb afgelopen zaterdag een ronde met een huuraanspanning gereden.

Was ook leuk.

(ponykamp voor volwassenen, een aantal op huurpaard en aantal bij mij op de kar, buitenrit!)

Toch weer ongeveer 12 km erbij.

Gaaf paard ook, knettergrote en zware Percheron, met marathonwagen want anders kwam je zon volle kar echt niet over de bospaden heen....

Een van de dames in ons groepje is 1.83 mtr. Schoft van deze beer was iig hoger dan


Komende dinsdag weer een ronde met Tweet aangespannen!


Bekende paarden die staan bij mijn pony om de hoek :D

Ik wil voor het eind van de challange 300 km halen, zit nu op 275 ong dus moet lukken

evdpanne

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-10-07
Woonplaats: Voorhout

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 09:17

Misschien dat ik die 300 ook nog wel ga halen, moet ik van de week even mijn best doen :P. Kan gelukkig nu nog lekker 's avonds buitenrijden uit werk vandaan. En in het weekend een wat langer stuk als het niet te warm wordt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 21:16

De huidige challenge eindigt deze maand klopt dat? Ik heb morgen nog wedstrijd en zondag crosstraining. Dan is het 2 weken even niks behalve 2x/week les, dus ga die periode ein-de-lijk het buiten rijden weer oppakken. Nu is het zo ontzettend druk, niet normaal.