Nou, jullie hebben nog 2 verslagen te goed.. Dus geniet er nog even van zou ik zeggen.. 
Eerst maar gisteren, de rit Lhee - Zwiggelte, door het centrum van Beilen heen 
We waren, ook door het mooie weer, erg laat met weggaan, en pas rond 12 uur reden we de camping af, en lieten we het mooie Lhee achter ons..

De route ging gedeeltelijk over de route die we de dag ervoor onder het zadel hadden gereden. Dit was de zogenaamde "nieuwe paden van het bla bla bla bordje", die goed aangegeven zouden zijn maar dit dus helemaal niet waren

We reden nu tegenovergesteld, en erg grappig, het ziet er dan meteen heel anders uit.. Stonden de dag ervoor links koeien, nu stonden ze rechts
Aan het einde van het pad was het nog even spannend, daar doemde een balk op... Nu hebben we een zaag en steeksleutels bij ons voor het geval dat.. Maar gelukkig was hij los en konden we zo verder.

Daarna gingen we weer "over" de snelweg ... 

Het was volgens mij ook weer "nationale fiets en complimenten dag" want meerdere fietsers hebben ons op de foto gezet, en een "ohhh wat ziet dat er gezellig uit" was ook niet van de lucht..
Nou ben ik natuurlijk super gezellig, daar heb ik zo`n aanspanning helemaal niet voor nodig

De paarden hadden toch wel wat last van de opgelopen temperaturen, en voor het eerst in de vakantie wouden ze wat drinken tijdens de stop. Zelf vluchtte we ook de schaduw maar in, al was het maar om het broodbeleg koel te houden.
Na de stop vertrokken we richting Beilen, om daar het centrum even onveilig te maken.. En schijnbaar werden we verwacht... 

Na Beilen kwamen we op wat binnendoor weggetjes, waar schijnbaar "hard rijden" de maat is.. En zo hard gingen wij natuurlijk niet.. tot ergernis van sommige andere.. Die het dan nodig vonden om te toeteren, in te halen terwijl er verkeer aan kwam... En de winnaar is de bestelbus die het nodig vond, om terwijl ik linksaf sloeg, van achter de kar vandaar te komen en binnendoor te schieten.. Zo jammer dat we beide de naam van het bedrijf dat op de bus stond niet onthouden hebben.. 
Vlak voordat we aankwamen, begon de lucht te betrekken.. En in de verte regende het al..

En als laatste van die dag, een Mariska die op de mobiel een update op bokt aan het plaatsen is..

En dan zal ik nu de laatste dag gaan schrijven...