Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Tellen handmatig ingevoerde km's ook mee eigenlijk? Soms vergeet je je endomondo wel eens aan te zetten en kun je het naderhand nog handmatig invoeren, maar hier valt natuurlijk ook enorm mee te frauderen
Ik reed vorig jaar ook wel eens in de weide, toen durfde ik nog niet op buitenrit.
Voor de grap mijn endomondo eens aangezet, maar geeft niet helemaal een realistisch en/of vloeiend beeld:
[ Afbeelding ]
grid schreef:Nu moet ik wel zorgen dat mijn tel altijd voldoende opgeladen is en ik ook structureel elke rit endomondo aan zet![]()
Dais_ schreef:grid schreef:Nu moet ik wel zorgen dat mijn tel altijd voldoende opgeladen is en ik ook structureel elke rit endomondo aan zet![]()
Kwestie van gewenning!
Bij mij zit het in mijn systeem. Mijn paard loopt ook niet voordat ik mijn telefoon in mijn zak heb terug gestoken.
Als ik een nieuwe rijbroek koop kijk ik ook of mijn telefoon er fijn in past, anders koop ik hem niet![]()
@ Mooney, nooit geweten dat je de route in de kaart kon tekenen bij Endomondo? Eens uitzoeken
De tip voor telefoons die het niet volhouden gedurende de rit: Voor nagenoeg elk type telefoon bestaat er een grotere batterij dan het origineel. Dan kun je langer doen met je batterij. Nadeel is dat je telefoon dikker wordt, maar je kunt tenminste wel je rit uitrijden met endomondo, ook als je telefoon niet voor 100% opgeladen was
Sok schreef:Delaja schreef:Begrijp ik het nu goed dat mensen de kilometers in de bak ook gaan tellen? (mits endomondo dat pakt natuurlijk)
Nou, dat mag ik toch hopen van niet! Het gaat notabene om buitenrit kilometers!
Als km's in de bak mag, meld ik me per direct af, vind ik persoonlijk écht onzin.