Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Maart_

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 08:42

Goed plan!
Nu twee dagen in de bak vanwege les, vrees dat ik ook alweer flink gezakt ben haha

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 09:13

Maar in de bak maak je toch ook kilometers? Of mag dat niet? :=

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 09:14

Die kan Endomodo niet registreren... dat snapt ie niet

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 09:15

Oh haha oke! Ik had t nog nooit geprobeerd.

_Maart_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:28

Haha ja helaas! Anders zat er nog wel wat bij, maar denk dat ie een bak van 20x40 niet pakt helaas :( morgen of zaterdag maar weer! :D

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 11:32

Ik ging er eigenlijk al vanuit dat alleen de kilometers die je tijdens buitenrit maakt tellen :Y)
En ik hoop dat niemand (het werd eerder als grapje genoemd maar toch) zn stand hoger probeert te krijgen door de endomondo bijvoorbeeld ook op de fiets aan te zetten, het gaat hier om paardrijden en zoiets zou wel erg flauw zijn.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:07

Tellen handmatig ingevoerde km's ook mee eigenlijk? Soms vergeet je je endomondo wel eens aan te zetten en kun je het naderhand nog handmatig invoeren, maar hier valt natuurlijk ook enorm mee te frauderen :+

Ik reed vorig jaar ook wel eens in de weide, toen durfde ik nog niet op buitenrit.
Voor de grap mijn endomondo eens aangezet, maar geeft niet helemaal een realistisch en/of vloeiend beeld:

Afbeelding

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 12:13

_O- dat ziet er wel grappig uit...

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 12:42

Ik voer wel handmatig in als ik bijvoorbeeld Endomondo heb aangezet, maar de GPS is uitgevallen tijdens de rit. Maar dat doe ik dan door de route in de kaart in te tekenen, dus dan geeft Endomondo aan hoeveel km's het was. Dus ik verzin dan niet dat ik een bepaald aantal km heb gereden.

En er is inderdaad makkelijk te frauderen door handmatig extra km's in te voeren of om de Endomondo aan te zetten tijdens fietsen/wandelen/auto rijden. Nu hoop ik gewoon dat we allemaal zo eerlijk zijn en dit niet doen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:05

djuulsie schreef:
Die kan Endomodo niet registreren... dat snapt ie niet

Bij mij pakt ie dat altijd wel hoor. Grappig zicht is dat :j

(Sorry, had net verkeerde knopje....)

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:19

Verzinnen dat je km's hebt gereden?! :')
Lekker kansloos! :+

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:21

Ik verhuis in maart mn paard maar mocht ik op de huidige stal nog een keer in de wei gaan rijden zet ik hem wel aan om mn snelheid te meten, dat mag vast wel :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 13:23

Ohh wat leuk :D 8-) en Ohh wat baal ik dat ik met de trektocht endomondo niet aangezet heb 8)7 omdat een vriendin dat al aangezet had :roll: en ik hem verder dus ook eigenlijk nog maar heel sporadisch heb gebruikt :=

Nu moet ik wel zorgen dat mijn tel altijd voldoende opgeladen is en ik ook structureel elke rit endomondo aan zet :D :+

Heb me dus ook meteen aangemeld ;)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:05

Als het goed is heb ik me zojuist aangemeld. Zal me later voorstellen.
Zo eerst rijden ;)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:07

ik had hemeen keer tijden het dressuuren aangezet is toch 6km

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:15

Dais_ schreef:
Tellen handmatig ingevoerde km's ook mee eigenlijk? Soms vergeet je je endomondo wel eens aan te zetten en kun je het naderhand nog handmatig invoeren, maar hier valt natuurlijk ook enorm mee te frauderen :+

Ik reed vorig jaar ook wel eens in de weide, toen durfde ik nog niet op buitenrit.
Voor de grap mijn endomondo eens aangezet, maar geeft niet helemaal een realistisch en/of vloeiend beeld:

[ Afbeelding ]

Haha dat is grappig!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:15

maar hoe kan je handmatig invoeren dan?

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 14:22

Wat een km's hebben sommigen al :wow:

Dat ga ik niet redden met mn paardje, kan meestal alleen in de vakantie en in het weekend (buiten)rijden en soms nog een keertje door de week. Maar het natuurlijk wel super leuk om mee te doen!

Ik ga zo nog even in de bak rijden, ben benieuwd of endomondo het daar een beetje doet.

@billy3105: handmatig invoeren kan via de site volgens mij.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:16

Sok schreef:
Verzinnen dat je km's hebt gereden?! :')
Lekker kansloos! :+

Behoorlijk ja!
Het is ook niet dat het een wedstrijd is ofzo, haha.
Maar ik denk dat iedereen hier wel gewoon eerlijk is over zijn aantal gemaakte kilometers. :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:16

Haha ja zal hier de top ook echt nooit bijbenen, de enduranceruiters rijden met 1 wedstrijd al tig km's :=
en zeker nu eigenlijk ook de "verkeerde" tijd eraan komt...nu de dagen korter worden hier ook alleen za/zo en héél sporadisch dat keer door de weeks naar buiten kan -O-
Maar wel leuk om mee te doen om te kijken hoeveel km's we in totaal kunnen halen =:)

Wel echt balen dat ik het niet vanaf de zomer al bijgehouden heb dan hadden er al mooi wat kilometertjes meer bijgestaan *D reed toen vrijwel alleen maar bosritten en dan ca 1x per week als meer tijd had een langere rit 8-) en met trektocht in september ook nog 2 dagen ca 35 km gereden dat tikt beetje beter aan als ritje van een uurtje :+

Heb nu wel weer een excuus als ik laat terug ben :') O:) uhh Ja moest kilometers maken voor Bokt Bokaal :))

Van dat handmatig invoeren wist ik ook niet :+ := ik denk dan gewoon ach pech gehad }:0 volgende keer beter :D

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:19

Begrijp ik het nu goed dat mensen de kilometers in de bak ook gaan tellen? (mits endomondo dat pakt natuurlijk)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:52

grid schreef:
Nu moet ik wel zorgen dat mijn tel altijd voldoende opgeladen is en ik ook structureel elke rit endomondo aan zet :D :+

Kwestie van gewenning!
Bij mij zit het in mijn systeem. Mijn paard loopt ook niet voordat ik mijn telefoon in mijn zak heb terug gestoken.

Als ik een nieuwe rijbroek koop kijk ik ook of mijn telefoon er fijn in past, anders koop ik hem niet :P

@ Mooney, nooit geweten dat je de route in de kaart kon tekenen bij Endomondo? Eens uitzoeken :)

De tip voor telefoons die het niet volhouden gedurende de rit: Voor nagenoeg elk type telefoon bestaat er een grotere batterij dan het origineel. Dan kun je langer doen met je batterij. Nadeel is dat je telefoon dikker wordt, maar je kunt tenminste wel je rit uitrijden met endomondo, ook als je telefoon niet voor 100% opgeladen was :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:55

Dais_ schreef:
grid schreef:

Kwestie van gewenning!
Bij mij zit het in mijn systeem. Mijn paard loopt ook niet voordat ik mijn telefoon in mijn zak heb terug gestoken.

Als ik een nieuwe rijbroek koop kijk ik ook of mijn telefoon er fijn in past, anders koop ik hem niet :P

@ Mooney, nooit geweten dat je de route in de kaart kon tekenen bij Endomondo? Eens uitzoeken :)

De tip voor telefoons die het niet volhouden gedurende de rit: Voor nagenoeg elk type telefoon bestaat er een grotere batterij dan het origineel. Dan kun je langer doen met je batterij. Nadeel is dat je telefoon dikker wordt, maar je kunt tenminste wel je rit uitrijden met endomondo, ook als je telefoon niet voor 100% opgeladen was :)

aja ik probeer nog steeds die ene bokker die een helmcamera met GPS (dus kaart) en KMP/U zag terwijl je het filmpje bekeek. Ik heb een Go pro hero 3 maar kan de bokker nergens vinden

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 15:56

Delaja schreef:
Begrijp ik het nu goed dat mensen de kilometers in de bak ook gaan tellen? (mits endomondo dat pakt natuurlijk)

Nou, dat mag ik toch hopen van niet! Het gaat notabene om buitenrit kilometers! :\
Als km's in de bak mag, meld ik me per direct af, vind ik persoonlijk écht onzin. :)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 16:03

Sok schreef:
Delaja schreef:

Nou, dat mag ik toch hopen van niet! Het gaat notabene om buitenrit kilometers! :\
Als km's in de bak mag, meld ik me per direct af, vind ik persoonlijk écht onzin. :)

ik hoop niet dat dat door mij komt :( had het puur een keer voor de lol gedaan