Ik zal binnenkort eens een camera meenemen voor foto's zonder sneeuw
plientjedres
Geplaatst: 26-08-13 11:14
thuis hebben wij polder, in de zomer mooi maar in de winter erg saai. http://www.mijnalbum.nl/Foto550-JS8CE34Z.jpg hier stukje dorpstraat. half uurtje met de trailer zitten we in Castricum, bos strand en duinen.
lisannehorse
Geplaatst: 26-08-13 11:50
Wauw waauw waaauw ! had ik dat maar ! super leuk topic
Westerntrail
Geplaatst: 27-08-13 15:31
Wat zie ik hier mooie plaatjes voorbij komen.
Vandaag door het Franekerbos
Bijna thuis,
Met een stalgenootje,
We hebben zinds kort bij ons op stal een waterbak waar ik met regelmaat doorheen ga, van het weekend mocht mijn dochter ook even, en ze vond het geweldig.
Laatst bijgewerkt door Westerntrail op 27-08-13 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een prachtige zonnefoto's van het Dwingelderveld!
rocymax
Geplaatst: 29-08-13 18:04
Prachtige fotos komen er weer voorbij!! Heerlijk toch dat er zoveel mooie plekken zijn waar we kunnen rijden. Ik vind sommige fotos echt helemaal te gek!!
Vottie, Het uitzicht, de oortjes, het relaxen en het genieten moet voorop staan. Ik rijd ook maar dagelijks een klein rondje, maar kan elk rondje genieten, de vogeltjes, de mensen die je groeten, de plek waar altijd hinnikt, etc. Het grote genieten staat vast op zulke rondjes.
Dat heb ik ook Sandrina, meestal hetzelfde rondje, maar iedere keer is het toch weer anders. Even lekker ontspannen na een drukke werkdag. In september staat mijn eerste grote trailride op de agenda, hopelijk dan een keer wat andere foto's.