Dilan93 schreef:Ah dat valt wel opals ik je zie zal ik even zwaaien haha
Haha! Goedzo!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dilan93 schreef:Ben ik in ieder geval niet de enige die er niet aan moet denken om moeder te worden![]()
Mijn schoonzus is begin vorig jaar moeder geworden. Als ik dan zie hoeveel tijd en werk het isHeel hun leven is om het kind heen gebouwd. Ik kan en wil dat eerlijk gezegd niet opbrengen
Dilan93 schreef:Vriendlief heeft voor morgen een leuk idee. Naar de Kalmthoutse Heide met Titane. Heb de route berekend en het is zo'n 45 km totaal.
Zal onze langste rit ooit worden. Wil wel tussenstops houden natuurlijk en rij een stuk rustiger dan met een wedstrijd. Dus lijkt me dat paardlief dat aan kan.
En zo niet, dan ga ik er stukken naast lopen
Dorine92 schreef:Dilan93 schreef:Vriendlief heeft voor morgen een leuk idee. Naar de Kalmthoutse Heide met Titane. Heb de route berekend en het is zo'n 45 km totaal.
Zal onze langste rit ooit worden. Wil wel tussenstops houden natuurlijk en rij een stuk rustiger dan met een wedstrijd. Dus lijkt me dat paardlief dat aan kan.
En zo niet, dan ga ik er stukken naast lopen
Hoeveel kilometer rij jij met wedstrijd dan?
Getup schreef:Sneer? Valt me in jouw posts wel vaker op,dat je zo reageert. Jammer,dat je het zo opvat.
Vind het interessant te horen over het stalmanagement, het trainen etc. Zoals er gewoon al n tijdje hier besproken wordt.
Wow,Dilan,dat wordt n flinke rit. Geloof,dat ik ooit max 30 km heb gereden