Overall gebruik tot nu toe ( auto van 2003) is 4,8 op 100 ligt er net aan hoe je rijdt. Op cruisecontrol is hij echt super zuinig maar je kan hem ook flink doortrekken, dan zuipt ie idd behoorlijk!
neem dat maar met een korrel zout hoor, die 2,2 op honderd. Mijn auto zou 1 op 33 rijden volgens de board computer, nou dat doet ie echt niet. wel ruime 1 op 20.
Ikke, ja weet van de nieuwe regels. Maar 1 ding blijf ik onduidelijk vinden en overal wordt wat anders gezegd: als je auto 1500 mag trekken, en jij hebt een trailer van 1000, en een paard van 500 zou dat kunnen. Máár: als die trailer 600 kilo mag bevatten, is de toegestane massa toch 1600 en dát mag je dan toch niet trekken? met alleen B? Ookal zet je er maar 1500 achter?
Die zou volgens de fabrieksopgave rond 1:20 moeten doen, zegt autoweek, en dan in een gunstig geval. Ik denk zomaar dat ie je nog tegen gaat vallen.........
Goedemorgen, ik heb net gesport en moet vanmiddag aan het werk tot morgenvroeg dus morgenavond heb ik weer tijd voor rijden maar ik laat haar met rust als het te warm is ...