Ik heb helaas te maken met niet heel ideale openingstijden van stal. Met warm weer rijd ik niet, omdat ik niet buiten de warmte kan rijden (ga met 35 graden niet overdag rijden) en in de weekenden sluit stal eerder.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorine92 schreef:Ja ik kan binnen een kwartier vanuit bed op mn paard zitten. Ideaal. Snap niet dat er mensen zijn die paarden aan huis zwaaaaar moeilijk moeilijk moeilijk zucht steun kreun vinden (maarja ik had een in de dagelijkse omgang zeer makkelijk wedstrijdpony/paard-vuilnisbakkie en nu heb ik IJslanders)
Lessen en wedstrijden doe ik niet meer want mijn held is overleden en ik ben er niet in geslaagd een ander sportpaard te vinden waar ik blij van werd. Ik wil alles makkelijk qua omgang en gedrag en die IJslanders passen dus nu perfect in mijn leven. Sport komt ooit wel weer als het weer gaat kriebelen wanneer ik de boel hier thuis op orde heb. Maar dan op andermans paard. Ik wil niet meer moeten gokken welk paard ik ga kopen en dan moeten verkopen als ik hem niet leuk genoeg blijk te vinden.
Misschien ga ik wel eens endurance proberen. Blijkbaar ben ik naast dressuur ook wel goed in kilometers maken, en ik ontdek graag nieuwe plekken.
Muiz schreef:Ja maar even, nu al 140 kilometer![]()
Ik kan echt niet wachten tot ik naar buiten kan, zit nu even niet mee met een pijnlijke schouder en een paard wat moet presteren met mennen. Na augustus ga ik er voor.
Dorine92 schreef:Ja paarden aan huis is echt niet veel werk.
sanowa schreef:Dorine beetje oftopic maar heb je een foto van je paddock,s met rubberen tegels? Rennen ze daar ook op en word het niet glad?
Ben me aan het oriënteren namelijk!
OlympicOrry schreef:Ik neem voor het eerst dit jaar deel aan de challenge en ik ben gisteren in het zonienwoud gaan rijden, met een rondje renbaan van groenendaal erbij met een kijkje op de koninklijke loge van lang vervlogen tijden. Heerlijk relax rondje, helaas wel heel lang in de file gestaan onderweg naar huis met de trailer.
Ik stel ons dus ook nog even voor, mijn merrie is een 14 jarige PRE en we doen niets anders dan buiten rijden, weekends en trektochten. Helaas vergeet ik vaak mijn endomondo op te zetten![]()
Ik ben een 30 jaar en ben terug wat in conditie aan het komen want ik ben 3 maand geleden bevallen van een dochter, daarvoor 7 maand stilgelegen ivm de zwangerschap. Maar nu gaan we er dus weer voor. Ik lees al een lange tijd mee en geniet altijd erg van jullie foto's en verhalen![]()
[ [url=m/LCUrqw.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:In de "good old times" reed ik ook 100 km in de week in juli en augustus. Nu rij ik in een jaar wat ik toen in een maand reed
Voor mij ligt dat verschil vooral in wel of geen ruiterpaden hebben. Met ruiterpaden kan ik uren op pad gaan, nu op de straat heb ik het met een uurtje wel gehad omdat je continue in het verkeer vooruit moet denken. En het hielp destijds ook wel dat een deel van mijn werk buitenritten begeleiden was haha.
Nu heb ik wel tijd, maar ga ik net zo lief op de wei aan de slag met ze. Maar vind de challenge en mooie foto's nog wel erg leuk.