Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:14

Ik heb vandaag met een frisse, hete, pittige (etc etc) Tweet een lekker aangespannen ritje gemaakt. We moesten in Beesd even kort op 3 locaties zijn, en dat hebben we maar eens mooi gecombineerd met het beentjes strekken van Tweety.
Het was al weer even terug dat hij voor de kar gelopen had, en hij doet het erg graag.

Het is dus niet het meest spectaculaire endomondo ritje, maar alles bij elkaar toch 13 km.

Via print screen, bewerken, uploaden etc vind ik veel werk, en het werkt ook nog eens niet zo lekker. Mijn afeelding wordt dan snel te breed, en dat pikt bokt weer niet...

Screenshot van mijn mobiel wil beter. Al mijn foto's (En ook mijn screenshots) Loaden automatisc up??? Uploaden automatisch?? Hoe schrijf ik dat?
naar google +
Daarvandaan lukt het om het rechtstreeks hier neer te zetten.

Alleen die mooie snelheids/hoogte grafiekjes mis ik dan. Maar tijd, afstand, gemiddelde snelheid etc pakt hij wel.
Hieronder het -ietwat saaie- plaatje van vandaag.

Afbeelding

Het enige dat ik mobiel niet kan regelen is een titel. Dat kan ik online bij Endomondo wel, en dat neemt hij dan wel eer netjes mee op mijn mobiel. (Plaatje hierboven is de titel aangespannen, boodschappenritje Beesd) Normaal staat daar geloof ik alleen de datum.

Deinende heupen voor de kar, dit was vandaag:
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:34

Mooie billen :P
Hier vandaag lekker relaxed ritje gedaan van zo'n 17 km.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:43

Leuke verslagen, routes en foto's komen hier weer voorbij :)

Ik heb net even naar mijn maand statistieken bekeken: 62 km gereden en 45 km gewandeld met mijn paard. De wandel km's weet ik nog niet of ik die nog op riding ga zetten..

crazyshar

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 19:43

ik meld me ook maar eens, vandaag weer een rondje gedaan van 14km.

kan nog steeds geen screenshots maken van het rondje maar was erg fijn, hoop om dit jaar verder te geraken als met de vorige chalange.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:24

jojoni schreef:
@Spatter! Ik zie ineens dat jij uit kinrooi komt! Dat is vlak bij mij!! Ik ben van bree (vosterd)..

Samen rijden??

Samen buiten rijden of bij de drunense duinen, wat bedoel je precies?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:26

Oh, ik maak 2 x een printscreen, 1 van het rondje en 1 van de statistieken op mijn mobiel en dan plaats ik die op facebook via mijn mobiel en van daar naar bokt :P

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:01

Afbeelding

Afbeelding

foto's van weekend, erg genoten Nu weer last van me pootje :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:11

Ach, als je maar genoten hebt hé ;)

Ik doe het kaartje ook gewoon via printscreen en dan uploaden, zou ook niet meteen iets anders weten.

[***] heeft rust gehad vandaag, heb even getwijfeld maar het weer werkte niet echt mee en ik dacht 'ach, hij heeft gisteren 12 km gestapt'. Zag hem op een bepaald moment na het rollen een sprintje trekken en bokken, ook met het binnen zetten (hij gaat altijd los) moet ik maar een huppeltje doen en de raket ging weer af :+ Volgens mij zit die goed in zijn vel :')

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 12:26

Ik heb even een vraagje heb vanmorgen een rondje gemaakt maar toen ik hem uitdrukte stond hij op Arobics ipv paardrijden, kan ik dat nog veranderen naar paardrijden?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 12:27

Denk het wel, als je rechtsboven het kaartje kijkt, daar staat "edit", en dan veranderen naar riding :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:17

Hmm, ik moet even gaan ruziën met Endomondo, heb een foutje gemaakt.

Als ik in de bak dressuurmatig wil rijden, dan start ik vaak met een buitenritje van ongeveer 20 minuten. (Ik heb een wat ouder paard, en hij begint gewoon wat stijf. Ik vind het prettiger om buiten los te rijden, dan meteen in de bak waar alles dan dus net niet wil lukken. Voor hem fijner, en voor mij ook.)

Dat heb ik vandaag ook gedaan, maar nu heb ik Endomondo aan laten staan toen ik in de bak reed. Ik kwam daar tijdens het rijden wel achter, maar hij heeft dus wel een deel van het rijden in de bak meegepakt. (Gaat maar om iets van een kilometertje of zo, maar toch)

Ik denk dat ik dan het best dit hele verhaal maar uit moet zetten voor de statistieken? Het gaat ook maar om kleine stukje, maar toch.

Ik las dat het mogelijk moet zijn om een route later in te tekenen? Geen idee oe dat werkt. Maar dan zou ik vandaag gewoon uit de statistieken kunnen laten, en het stukje dat ik buiten heb gereden intekenen?

Help....

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:28

Gelukt geloof ik.

Ik heb niet de route opnieuw getekend (Wel geprobeerd, maar lukte net niet lekker)
Maar in plaats daarvan heb ik het totale aantal kilometers van de rit van vandaag naar beneden bijgesteld. Ik neem aan dat hij die gegevens dan meeneemt in de challenge??

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:13

Is gelukt solleke bedankt!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 17:24

Heerlijk gereden vandaag. Wat nieuwe paadjes ontdekt sinds ik twee bokkers uit de buurt volg hier. 2,5 uur gereden en 14,5 km. Lekker rustig aan gedaan en meeste gestapt.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 21:45

Waar heb je gereden linoleum? :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:00

Afbeelding

Deel van jullie route samen :P
Dat lange zandpad en bij Veeningen richting snelweg.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:08

Aha! Leuk zeg! Leuk he, dat je zo nieuwe routes op kan doen? :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:18

Ja echt wel. Vooral omdat er dingen tussen zitten waar ik wel vaak in buurt kom, maar die ik nooit wist.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 22:51

Voor de mensen die een keer mee willen rijden, denk praktisch een keer op een zondag :)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:49

Haha lieneke ik weet wel waar die piek in je grafiek vandaan komt :) leuk hè nieuwe paden ontdekken in je eigen omgeving, misschien kan ik er ook nog een paar door dankzij jou ontdekken!

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:26

Ik heb vanochtend zooo lekker gereden! Wat was dat fijn! Ik moest om 11 uur thuis zijn omdat ik nog weg moest vandaag, dus ik ben lekker om half 9 al naar stal gegaan! We konden niet zo lang rijden door de tijd, dus maar even wat meer gedraafd en gegaloppeerd en dat was zo heerlijk! Paardje genoot er ook duidelijk van en ondanks dat ze een draver is ("Dravers kunnen niet galopperen"), zocht ze juist lekker die galop op, zonder als een debiel keihard te gaan rennen. Dit op tempo rijden had ook een mooie gemiddelde snelheid tot gevolg waar ik heel trots op ben! Als we dit langzaam kunnen uitbouwen naar twee keer deze afstand, gaat dat endurance debuut in april zeker goedkomen!

Ik ben echt van ochtendritjes gaan houden, die rust in het bos, vroege zonnestralen waardoor het steeds een stukje warmer wordt, en het is gewoon zo mooi!

Afbeelding

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:33

macha6 schreef:
Haha lieneke ik weet wel waar die piek in je grafiek vandaan komt :) leuk hè nieuwe paden ontdekken in je eigen omgeving, misschien kan ik er ook nog een paar door dankzij jou ontdekken!

Haha ja, dat kan niet missen welk pad dat is!

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:34

@moonforever,
leuke foto's maar ik vroeg me af hoe jouw martingaal zit? Of kijk ik zo scheef.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 14:20

ziet er heerlijk uit chouchou!
Ik wilde met vriendin binnenkort ook een zonsopgangsrit maken.

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 17:10

kim345 schreef:
@moonforever,
leuke foto's maar ik vroeg me af hoe jouw martingaal zit? Of kijk ik zo scheef.

Het is niet echt een martingaal.. hij zit namelijk niet gekoppeld aan de teugels zeg maar..
volgens mij is het een springteugel.. ofja onder die naam ken ik t uit de drafsport.. het is een riem tussen de benen rechtstreeks naar het hoofd van t paard.. als een bijzet zeg maar.. zodat het paard zijn hoofd niet omhoog kan gooien..bij moonfever zit hij nog om de hals maar dat ik volgens mij gewoon zodat hij er niet in gaat staan als hij zijn hoofd laag heeft ;)
Correct me if i'm wrong