Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Sommige paarden leren het gewoon nooit, Wist bij mn eerste paard,dat t nooit een "fulltime buitenrijpaard " zou zijn. Die was sowieso spooky. Moest er echt pittig mee in de bak trainen,dan kon ik echt wel n paar keer per week erg fijn met hem naar buiten. Maar toen ie op zn 20 e een blessure aan de bandjes in de hoef kreeg rn ik m daarna niet meer naar zn hoge niveau in de dressuur wilde gaan werken ( en ook geen bak had) was t snel gedaan. Kwam er dagelijks echt trillend vanaf ( hij deed echt eng), en toen ik weer eens naar huis kon lopen ivm ontploffingsgevaar,vroeg ik me af,waar ik mee bezig was en heb er nooit meer n zadel op gelegd. Hij werd fulltime babysitter van mn veulen en haar moeder .
Robijntjah schreef:marsyl schreef:Wij hebben ook ons eerste ritje van de challenge gehadwas heerlijk weer gister, lekker rustig aan gedaan op ons zondagse ritje:)[ [url=m/67kR2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar zit jij ergens in Limburg?
Hier ook alweer begonnen, vanavond weer op pad. We gaan er weer voor
Dilan93 schreef:Robijntjah schreef:Koningslust! Rijdt wel eens richting Sevenum.
Koningslust, daar heb ik een paar jaar geleden in het bos mijn pols gebroken. En het het niets te maken met paardrijden. Nope, we gingen met husky's op pad
Blijkbaar ben ik beter met paardrijden dan met honden