Ach, ik heb nog steeds 0 Maar zodra de schoenen binnen zijn gaat dat weer lekker oplopen. Mijn buitenrijmaatje is ook weer terug van stage in het buitenland
Vriendinnen wouden weten hoeveel km we in de les zoudeb rijden. Maar ik had hem gestopt na de les en dacht dan telt die niet mee, maar dat doet die wel hoe krijg ik hem uit de challenge???
Sterkte channy, heb zelf laatst ook een heftige griep gehad en dat is echt geen grapje. Hoop dat het ook met je paard snel weer beter gaat!
Omdat het nu toch ook mee telt heb ik gister gefietst met paardjelief, en het was eigenlijk hartstikke leuk! denk dat het ook goed is om af en toe eens onbelast te kunnen lopen. Zeven km gedaan wat voor ons een normaal/klein rondje is maar wel een hoger gemiddelde snelheid omdat we veel meer stukken gedraafd hebben. Plaats 76 nu dus we moeten nog wel wat km's maken , doel voor deze challenge is top 30..
Vandaag een tuttelritje gemaakt van 14km in 1 uur 50 minuten met onze paarden voordat we weer onze training oppakken voor de volgende endurance wedstrijd de 28ste.
Sparky10
Geplaatst: 27-08-14 20:01
heerlijk alex welke ga je starten ?
hier begin sparky al in het begin , vanaf de weg moet je dan het pas langs de wei in om op het landgoed te komen, daar staan eigenlijk altijd wel vuilcontainers... die waren ineens eng, er kwamen ook twee auto's aan ..dus heb toch echt het pad in gemept, en toen was het helemaal feest, ...snurken , wegspringen , enz.... eenmaal op het landgoed het crospad eerst maar in stap en draf gedaan, maar hij was zoohoo irritant! dus zo nu en dan ook echt 10 minuten stil gestaan .. en ineens ging die in volle galop heen en weer, prima , maar om dan vervolgens weer 180 graden om te draaien in galop (door dat grapje lig ik er nog weleens naast... ) maar bleef zitten , toen was die helemaal irritant , dus nog een keer heen en weer gegallopeerd, en daarna zijn we terug gedribbeld naar stal en daar de app uitgezet en in de bak wou ik hem ff aanpakken alleen toen was die braaf.... geen idee wat die had gisteravond, vandaag was die sloom en loom.....
Anoniem
Geplaatst: 27-08-14 20:29
Even bijgelezen .. wat een pechvogels zijn er weer voorbij gekomen Hopelijk snel weer allemaal goed nieuws hier!
Ik heb vandaag de schade ingehaald omdat ik een week op vakantie was. Eerst zijn we aan de hand 4.4 km gaan wandelen ([***] mocht ponykamppony spelen ) en daarna nog met stalgenootjes een ritje gemaakt. Zaten toch nog wel wat dazen Maar toch leuk geweest!
Ja, jullie zien het goed, een gemiddelde van 5 km/u en slechts 2 kleine stukjes draf gedaan
Deze wil ik ook eens even laten zien, ben er best wel trots op .. zie je dus dus 2 drafstukjes op en hij heeft 2 minuten aan 12 km/u gedraafd (is voor zijn doen echt wel goed, en ik moest er helemaal geen moeite voor doen )
Morgenvroeg krijgt die weer ijzertjes en dan kunnen we er weer volop tegenaan (want hij heeft toch nog wat last van de kiezeltjes)
Nou ik heb er 30 km opzitten! Groot deel samen met 2 andere bokkers en terugweg alleen!
NienkeV1994
Geplaatst: 27-08-14 21:05
Vandaag een rondje gedaan met Lysanne (melody7) en Jolijn (Robijntjah). We wilden naar de Kampina en ik dacht de weg te weten... Not Uiteindelijk ook niet meer tot de Kampina gekomen omdat we niet door het donker terug wilden rijden. Volgende keer toch maar op tijd vertrekken. Helemaal links op het kaartje ben ik nog een paar keer op en neer gegaloppeerd omdat ponylief nog heel veel energie had.