Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Hier naadloos ondergoed (gewone slip) van Zeeman en Hema.
kim345 schreef:Ik rij met de stud one marango! Fijne broek maar ik rij me sowieso niet door.
Kan metalles rijden net wat er in de kast ligt, veel.naadjes ofkant maakt gelukkig ook niks uit dus kan je niet verder helpen... Heb we gehoord dat Hema ondergoed helpt!
Maar myrthe slijt duplo sneller of minder snel dan ijzers?
En hoe kun jr ze er zo lang onder houden? Leer mij dat!![]()
Die van smurf vallen er gewoon onderuit na 8- 10 weken... Dan zijn ze helemaal op en klapperen ze omdat de koppen van de nagels weg zijn geschuurd..
Djilna schreef:Afhankelijk van hoeveel ik train of waar (Eifel/Ardennen is veel steniger) en of het een wedstrijd is doe ik 1 dag of 7 weken met een set
Als ik een 160km rij op 1 dag in stenig terrein zijn ze na 1 dag in principe op, maar dan zitten ze er nog een week of 5 onder omdat hij dan toch vakantie heeft in de wei.
Met normale trainingsperiodes doe ik er 6 a 7 weken mee. Dan is soms het kunststof nog niet op, maar de voeten wel al te lang (groeien hard) en dan gaat er een nieuwe set onder. Of 3 weken als ik een fikse trainingsweek Eifel/Ardennen heb (160-180km in 1 week)
Maar gemiddeld genomen doe ik 180-200km met een set kunststof..
Ze verliezen gebeurt eigenlijk nooit. Mijn smid heeft altijd de grootste moeite om ze eronder uit te krijgen doordat ze flexibel zijn