Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar voorlopig moet ik het doen met mijn duinen, strand en bos haha.
Sparky10 schreef:maya kan je internet gewoon uitzetten dan en toch de app gebruiken ??

mooney schreef:Op het moment dat ik dan op 1 dag lees dat ik te langzaam ben met het verwerken en er weer oude koeien uit de sloot worden gehaald ivm valsspelers (waar ik weinig aan kan doen als ik niet 24/7 achter de computer wil zitten om politie te spelen), ben ik wel even klaar met de dingen die ik hier tijdens mijn vakantie zit te doen.
Ik dacht dat ik helder was dat ik daarmee ook bedoel dat ik respecteer dat jij hier geen tijd voor hebt om daarnaar te kijken. Blijkbaar niet. Sorry.

Mijn merrie was de eerste paar dagen na mijn vakantie erg onrustig door een net gearriveerde ruin op stal die pas 2 weken eerder gecastreerd was. Daar reageerde ze erg sterk op en er was niks met haar te beginnen. Inmiddels gister en vandaag al zonder problemen uit de wei gehaald en gelongeerd, dus morgen wel weer tijd voor een ritje!
!
. Maar nu begint het dus echt voor mij!
In rengalop voelt het soms echt alsof je er bijna af waait
Kun je dat soort dingen precies zien
die zo'n 2-4x in de week in t bos gaat rijden e.e.a. afhankelijk van drukte op werk/ tijd die ik heb en tot hoe laat t nog licht is enzo
meer om gewoon te zien "waar we staan" tussen alle buitenrijdende bokkers
maar ga er echt niet anders voor rijden of zo

helaas vorig jaar door omstandigheden op stal bijna 3mnd niet buiten mogen rijden, maar hopelijk dit jaar dus wel gewoon
dus wie weet haal ik dan wel de Top 30
want ik vind het leuker om te zien waar ik sta met alleen het buitenrijden
jojoni schreef:Ik heb een Garmin Forerunner 210 (voor degene die dat heel lang geleden heeft gevraagd) en hij geeft om de km de 'rondetijd' aan. Ik ben nog aan het zoeken hoe ik die uitzet maar kan het niet vinden (ook niet met de eerder gegeven tip).
Ook doe ik de gegevens uploaden via de garmin site, maar daar staat alles in miles.. dat is natuurlijk ook stom..
) en had dat eerst ook volgens mij, maar heb dit toch kunnen afzetten. Herinner het mij al niet meer goed