Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die regenbui is wel goed voor al dat gele gras overigens.
. Al zitten zoeken naar een weide maar ja vind maar eentje nu nog (zeker als je geen stalling er bij wilt nemen < staat normaal aan huis maar weide hier is nog niet klaar), had die dat maand geleden gezegd toen ik het vroeg had ik een geregeld op tijd maar eerst zij die van "na het hooien"
.
Daarna ben ik maar met de auto naar de manege gegaan en heb ik geholpen bij de springlessen en ging ik in de avond met 2 anderen heerlijk rijden. Vandaag heb ik in de bak een beetje dressuur geoefend en daarna heb ik meegeholpen met alle paarden naar het verre weiland te brengen. De manege is nu een week helemaal dicht, daarna zijn er nog 2 weken helemaal geen lessen.
Heb je er zelf niks aan overgehouden? Somebitch schreef:Ik zat gisteren om 07:15 op mijn paard, onderweg voor een lekker buitenritje. En wat ik daar tegenkwam?Mensen konden de camping niet vinden denk ik.. Ze sliepen in de caravan en er stond nog een tafeltje etc buiten.
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Ik ga morgen weer een buitenritje doen en dan hoop ik maandag in de bak te kunnen gaan rijden.
Toen het iets minder hard regende zijn ze snel naar het weiland gegaan met de huifkar voorop, maar ze bleven toen zeker niet droog omdat het nog steeds plensde.

Sonja89 schreef:Hoeraaaa, het is slecht weer!![]()
![]()
Dat wordt een ritje maken!!