[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:06

Hier staat Jack stil, ga de weer radar in de gaten houden vandaag kijken of ik misschien ergens nog een uur kan meepikken waar het niet dondert enzo.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:06

Mijn les is een uurtje verzet. Ik denk dat ik Alanda anders niet eens de wei uit had gekregen :') Die regenbui is wel goed voor al dat gele gras overigens.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 12:37

Gras hier is eigenlijk al te veel en door deze regen gaat het nog weer harder groeien. Ze staan nu al op de helft van de helft omdat de meeste al weer te dik zijn..

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:06

Hier ook een bui. Gras is er indd al zat... heb t paard voor de bui op stal gezet. Binnenbak heb ik nu ook gesproeid.. kan im eindelijk gaan rijden

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:11

Ik kan hier enkel dromen van gras, weide moet nog bijgezaaid worden enzo en die kan er dan ten vroegste midden augustus op. Normaal ging die op de weide op de ranch maar die is zo ongeveer geweigerd omdat het geen western- paard is |( . Al zitten zoeken naar een weide maar ja vind maar eentje nu nog (zeker als je geen stalling er bij wilt nemen < staat normaal aan huis maar weide hier is nog niet klaar), had die dat maand geleden gezegd toen ik het vroeg had ik een geregeld op tijd maar eerst zij die van "na het hooien" -O- .

Hoop nog iets te vinden voor 'm dat die toch nog maandje of 2 (eventueel 3) van de weide kan genieten.
Laatst bijgewerkt door Lori op 27-07-13 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:13

Ah balen zeg :(

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:18

Jaaaa regen *\o/*

Hier vanochtend geoefend met het huiswerk van de les, wel geprikt door 2 dazen grrrr.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:18

Dat is wel heel.lastig!! Hier hebben we veel gras over, maar denk niet dat het valt te verplaatsen :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:19

Vind het vooral erg vals van 'm, is terug de ex die er op zit en die denkt dat die alles te zeggen heeft (wat niet zo is). Die heeft iets tegen paarden die niet western zijn en terwijl ze ieder jaar met te veel gras zitten mag die er toch echt niet op want het is geen western- paard (hebben er al ieder jaar opgezeten sinds 3jaar de vrouw was een kennis maar ja ongelukje gehad en is er niet meer spijtig genoeg in ons midden). Had die dat maand geleden gewoon eerlijk gezegd tegen mij had ik nog makkelijk een weide gevonden (stonden meerdere aageboden) maar nu vind ik alvast op internet geen meer en of ik nog een ga vinden via aanbellen is maar de vraag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 13:48

Bah,ik houd nooit van stallen die onderscheiden maken tussen western en iets anders...
Hier ook gras zat,kom maar wat halen haha.
morgen weer rondje rijden als het goed is.
straks denk ik ff wandelen of wat longeerwerk.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:41

Ik zat gisteren om 07:15 op mijn paard, onderweg voor een lekker buitenritje. En wat ik daar tegenkwam? :+ Mensen konden de camping niet vinden denk ik.. Ze sliepen in de caravan en er stond nog een tafeltje etc buiten. :=

Afbeelding

En eerder deze week 's ochtends vroeg:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:44

Gister ben ik onderuit gegaan tijdens het fietsen naar de manege en is mijn voorwiel helemaal verbogen. Ik heb toen de remmen voor losgemaakt en ben wat langzamer naar huis gefietst. -O- Daarna ben ik maar met de auto naar de manege gegaan en heb ik geholpen bij de springlessen en ging ik in de avond met 2 anderen heerlijk rijden. Vandaag heb ik in de bak een beetje dressuur geoefend en daarna heb ik meegeholpen met alle paarden naar het verre weiland te brengen. De manege is nu een week helemaal dicht, daarna zijn er nog 2 weken helemaal geen lessen.

Ik heb een nieuw voorwiel besteld maar tot die tijd kan ik niet fietsen. Zodra ik mijn fiets gemaakt heb ga ik naar de manege met wat broodjes en snoep en dan lekker in de zon picknicken tussen de paarden. :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:45

Balen van je fiets zeg. :( Heb je er zelf niks aan overgehouden?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:47

Somebitch schreef:
Ik zat gisteren om 07:15 op mijn paard, onderweg voor een lekker buitenritje. En wat ik daar tegenkwam? :+ Mensen konden de camping niet vinden denk ik.. Ze sliepen in de caravan en er stond nog een tafeltje etc buiten. :=

Nee, dat zijn reizigers die besloten hebben dat het ver genoeg was voor die dag.
Mensen die de camping niet kunnen vinden, rijden niet in een Land Rover.............

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 16:56

Ohh reizigers kan natuurlijk ook nog ja. :j Daar had ik nog niet aan gedacht!

Wel een vreemde plek zo voor een mestsilo haha. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:14

Nee ik ben grotendeels heel. Ik heb nu wel een mooie blauwe plek op de buitenkant van mijn rechterbovenbeen en een dikke schaafwond op mijn rechterelleboog en rechterhand. Gezien mijn snelheid vindt ik dat best netjes. Die blauwe plek viel me vandaag pas op, hij zit op zo'n rare plek dat ik er echt geen last van heb verder.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:15

Ah gelukkig maar. :D Ik ga morgen weer een buitenritje doen en dan hoop ik maandag in de bak te kunnen gaan rijden. :j

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:21

Morgen schijnt het globaal wel weer droog te blijven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:44

Over regen gesproken... toen ik klaar was met rijden moesten nog 2 groepen op buitenrit weer terugkomen bij de manege, de eerste kwam aan bij het verre weiland en we hebben ze snel geholpen met afzadelen en toen ze allemaal weer in de huifkar teruggebracht die meeging met de buitenrit teruggebracht. De tweede groep kwam wat regen tegen en heeft zich in de binnenbak van de manege verscholen. := Toen het iets minder hard regende zijn ze snel naar het weiland gegaan met de huifkar voorop, maar ze bleven toen zeker niet droog omdat het nog steeds plensde.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 18:45

Hier is de planning op stal letterlijk en figuurlijk helemaal in het water gevallen. -O-

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:13

Wij doen nog steeds aan vakantie. pfffff veel te warm. en heb dochtertje rond rennen. kijk wel misschien volgende week weer een keertje.

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 22:36

Tijdje terug alweer in dit topic, wat een fijne foto's en mooie ritjes zijn er gemaakt zeg! Fijn!!

Ik heb vanavond ook een superfijn rondje gemaakt, op Bailey met Wente als handpaard mee. Ze waren zo braaf samen! Allebei fris en vrolijk, maar heel netjes, en samen heul hard draven vinden ze beiden gewoon het allerleukst :D
Terug op stal waren ze ook superlief samen, allebei los op het erf gezet, rustig afgezadeld, acht hoefjes uitgekrabd, twee pony's tegelijk afgespoten, samen naar de bak om te rollen... ideaal zo, zo fijn!

Afbeelding
Superteam :)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 08:23

Hoeraaaa, het is slecht weer! *\o/* _/-\o_ :') Dat wordt een ritje maken!!

Leuke foto raya00. Gaaf dat je zo met je duo op stap kunt!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:18

wat gaaf raya, dat je zo met je 2 pony's op stap kan.

balen van je val maarten, gelukkig valt de schade mee :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 10:40

Sonja89 schreef:
Hoeraaaa, het is slecht weer! *\o/* _/-\o_ :') Dat wordt een ritje maken!!

Hahaha, my thoughts exactly! Gisteren ging de les supergoed, Alanda dacht echt heel goed mee! Vandaag eens kijken of het weer slecht genoeg is om het bos in te gaan zonder te worden opgevreten door de dazen.

Leuke foto Raya! Handig dat je paarden zo'n goed team zijn!