saskiaojan schreef:Ojan ziet er zo uit, ik start bitloos voor t eerst!
[ [url=m/quyISP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga ook bitloos, touwhalster of bosal!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigress schreef:magda_90 schreef:Verse honing-citroen-gember thee 2 liter op een dag en sterk zetten, paardenmiddel! Sinds kort ontdekt en is echt heilzaam.
Thanks! Gaan we morgen meteen mee beginnen, ben snotverkouden momenteel, blegh
Just_Sannee schreef:Zo, stille meelezer meld zich ook een keer. Lees al vanaf het begin mee
Ik doe allebei de dagen mee, zaterdag om 11.10 en zondag 12.20
We blijven overnachten bij de Alberts hoeve, iemand enig idee hoelang het rijden is vanaf daar?
Afgelopen 2 jaar heb ik ook mee gedaan, op m'n eigen merrie
Nu kan het helaas niet omdat mijn paard in Almere staat en ik geen chauffeur heb aankomend weekend. Dus ik jat een paard van een vriendin
magda_90 schreef:Ik vind het puur ook niet lekker, maar door de gember ga je flink zweten en dat is wel handig met die verkoudheid en kou. Ik neem denk ik ook een thermofles van dat spul mee van het weekend.
Ooh dat is een goede Amanda! Moet ik jou trouwens ook ophalen met de auto? Scheelt fietsen.
Mijn bedrukte muts komt helaas niet op tijd, dan moet ik hem zo maar laten rouleren zodat met mij gaat herkennen.
_l_amanda_l_ schreef:Sterkte Marinda![]()
Nee hoor Magda, dank voor het aanbod, maar ik ga liever op de fiets, dan hoef ik niet zo met mn spullen te slepen en kan ik ook weg als ik het wil
Jets, rijd je niet met Shirley mee dan? Die heeft toch een tweepaardstrailer? (of is dat toch een anderhalf?)
Misschien ook even op de facebookpagina vragen? Daar heb je vast sneller reactie...