Rit 3 keer rijden, appeltje eitje! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
De organisatie was weer prima, ook de mogelijkheid om je paard even lekker af te spuiten. 

Horsesandme schreef:Nou, dat wordt dan een dagtaak denk ik, dan mag ik wel om 9 uur starten wil ik voor het donker thuis zijnHaha of gewoon 3x achter elkaar hetzelfde rondje Simone![]()
Ik zou de 29e eerst ook mee doen. Maar de gene met wie ik mee zou gaan moest onverwachts toch werken. Dus ons maar niet ingeschreven.
Maar wil verder in het jaar graag nog eens mee doen.
Wil misschien die in wassenaar rijden door de duinen en over het strand. Maar mijn pony heeft nog nooit een strand gezien. Dus moet eerst nog even een rijmaatje vinden die vaker op het strand is geweest.
Tancreda4 schreef:Klinkt goed horsesandmeLeuk!
Gaan er meer mensen de 29e in Maarn rijden? Ik heb ons ingeschreven. Gaan samen met een stalgenoot, hopelijk is ze dan wat rustiger in haar hoofd. Ze kwam erg goed uit de rit, en was super braaf, maar kon vandaag wel merken dat het in haar hoofd wat te veel is geweest helaas
Simone0308 schreef:Horsesandme schreef:Nou, dat wordt dan een dagtaak denk ik, dan mag ik wel om 9 uur starten wil ik voor het donker thuis zijnHaha of gewoon 3x achter elkaar hetzelfde rondje Simone![]()
Ik zou de 29e eerst ook mee doen. Maar de gene met wie ik mee zou gaan moest onverwachts toch werken. Dus ons maar niet ingeschreven.
Maar wil verder in het jaar graag nog eens mee doen.
Wil misschien die in wassenaar rijden door de duinen en over het strand. Maar mijn pony heeft nog nooit een strand gezien. Dus moet eerst nog even een rijmaatje vinden die vaker op het strand is geweest.![]()
Jammer dat je de 29e niet meedoet, heb je niemand anders die mee wil?
Leuke fjord! En gave kleur tuig heb je

We starten om 10.50 uur, mooie tijd.