Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MandyR schreef:@ downhill, Ik weet dat er zat jonge kinderen alleen op pad gaan maar, dat neemt niet weg dat ik het onverantwoordelijk vind. Een paard is en blijft een vluchtdier, hoe verkeersmak het ook is.

Sentido schreef:@Downhill: Een zeer goede manege heb je dus gevonden!
Zo een hebben wij hier niet in de buurt.. Maar ik denk dat het probleem ook niet zo zeer bij manege rijdende kinderen ligt maar bij kinderen met een eigen crossmonster..
Verzorgers zou ook nog kunnen, maar als de eigenaar een beetje verstand heeft laat je je verzorger niet zomaar buiten rijden
MandyR schreef:Ik zie even niet waar jij de leeftijd van 11 vandaan haalt![]()
In principe zou dei ruitertje dan mogen begeleiden als je de regels erg letterlijk neemt. Maar, of het verstandig is?
Dat is natuurlijk hetzelfde als iemand die vandaag zijn rijbewijs haalt en morgen in de auto stapt om naar zuid spanje te rijden.
edit: lees nu de rest pas
Downhill schreef:Sentido schreef:@Downhill: Een zeer goede manege heb je dus gevonden!
Zo een hebben wij hier niet in de buurt.. Maar ik denk dat het probleem ook niet zo zeer bij manege rijdende kinderen ligt maar bij kinderen met een eigen crossmonster..
Verzorgers zou ook nog kunnen, maar als de eigenaar een beetje verstand heeft laat je je verzorger niet zomaar buiten rijden
VInd ik een hele goede Sentido. Verzorgers van de crossmonsters![]()
Maar je hebt ook HEUL VEEL mensen die hun paard verhuren / leasen om de kosten te delen. Als ze het geld maar vangen maakt het hun niet uit waar ze rijden met die pony of het paard. Ze zijn al blij dat er een "huurder" is voor het dier. (er zijn uitzonderingen)

MandyR schreef:Vaak zijn het de onschuldige die gewond raken zoals het paard.