Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik begrijp je punt wel. IJzer op ijzer kan gaan glijden. Door een paard op ijzers te zetten, moet je ook gelijk de beperkingen daarvan accepteren in de praktijk, zoals bijv.het uitglijden op nat gras, sneeuw en ijs, op asfalt, op natte houten bruggetjes en wildroosters dus !! (op sommige plaatsen worden wildroosters vervangen door zg. stroommatten ivm de toch wel veel gewonde dieren door wildroosters. Daar ga ik dus ook niet over, zonder uitzetknop.
)

Wel een goed humeur meenemen graag, ik hou niet van chagerijnige mederuiters....
Adrian schreef:Met dit laatste antwoord laat je gelijk blijken, dat je niets weet van wildroosters en al helemaal niet van de hekjes er naast. Deze hekjes zijn meestal voorzien van een dranger(veer) en ze gaan altijd naar binnen open om te voorkomen dat het wild het hekje open duwd. Weleens in je eentje, door zo'n hekje gegaan met een paard ? Blijkbaar niet, want daarvoor zijn je armen te kort. Ga maar lekker door het hekje..kan me ook geen worst schelen !! gr.