Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Olster4ever schreef:Hilde_q schreef:fijn topic is dit
Ik ga over 5 weekjes op vakantie met paardlief![]()
Dat is 3-4 uur rijden, mij hebben ze ook de tip gegeven om ze er niet uit te halen want de paarden worden er alleen maar onrustiger van
Wij stoppen een keer om te eten en de rest rijden we zo veel mogelijk
Ik hang een hooinet in de trailer en neem een emmer mee met 1.5 liter waterfles maar ervaring is dat de paarden niet veel drinken op de trailer
Ikke: moet ik nog iets meenemen of iets zeker niet vergeten ?
Doe je wel bescherming om anders heb je een bont paard als hij zij de trailer uit komt

Anneeet4 schreef:meestal willen paarden geen water drinken als ze in de trailer staan. ik heb gehoord dat als je er dan een klein scheutje siroop bij doet dat ze het dan sneller drinken. ik ga over 2 dagen op vakantie met mijn pony en we gaan het maar gewoon proberen![]()
en over de bescherming hoe warm het ook is je kan toch altijd maar beter transportbeschermers om doen denk ik.. paarden moeten zich vaak goed staande houden in een trailer en als ze dan een keer een stapje verkeert zetten is het maar beter als ze bescherming om hebben denk ik..
ikke schreef:Anneeet4 schreef:meestal willen paarden geen water drinken als ze in de trailer staan. ik heb gehoord dat als je er dan een klein scheutje siroop bij doet dat ze het dan sneller drinken. ik ga over 2 dagen op vakantie met mijn pony en we gaan het maar gewoon proberen![]()
en over de bescherming hoe warm het ook is je kan toch altijd maar beter transportbeschermers om doen denk ik.. paarden moeten zich vaak goed staande houden in een trailer en als ze dan een keer een stapje verkeert zetten is het maar beter als ze bescherming om hebben denk ik..
Kwestie van kunnen sturen? Als jouw paard moet "werken" om zich staande te houden in de trailer, dan moet je in een hoekje gaan zitten en je heel erg diep gaan zitten schamen!

Hilde_q schreef:juist vind ik ook
Gisteren is nienke ge-ent en de eigenaar had per ongeluk het schot uit het 2 paards trailer gehaald, mijn chauffeur reed daarmate goed dat ik nienke niet een keer heb horen schuiven en nee ik had geen transportbeschermers omgedaan * wel peesjes voor het op en af laden* Ik vind dat met dit weer niks of ben ik dan zo naïef ?

dus lijkt me niet fijn voor nienke