Tegen de tijd dat ik terugkwam was mijn vriendin ook al een beetje wakker
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tegen de tijd dat ik terugkwam was mijn vriendin ook al een beetje wakker
Te voet heb ik het wel eens gedaan, om 07u de bossen van de Ardennen ingegaan. Dat was prachtig, alles was nog een beetje vochtig van de dauw en je zag nog lichte nevel. We hebben enorm veel herten en vossen gezien, was idd wel heel mooi. Maar ik moet me er altijd echt toe zetten
Miss_Montana schreef:Heel soms neem ik me dit ook wel eens voor. Maar als ik dan m'n wekker hoor om 05u in de ochtend op mijn vrije dag denk ik al snel: Waar ben ik mee bezig? Vervolgens zet ik de wekker uit en slaap nog lekker een paar uur doorTe voet heb ik het wel eens gedaan, om 07u de bossen van de Ardennen ingegaan. Dat was prachtig, alles was nog een beetje vochtig van de dauw en je zag nog lichte nevel. We hebben enorm veel herten en vossen gezien, was idd wel heel mooi. Maar ik moet me er altijd echt toe zetten
. Maar dalijk in mijn vakantie ga ik dat zeker weer doen, toppunt van ontspanning

Het is nog zoo lekker stil overal en ik heb toen veel reetjes gezien in het bos

( van mij en men vriendin,Ik mag nog niet alleen rijden op Aaron daarom gaat ze mee) IndianLady schreef:Ja heel leuk, behalve konijnen hebben we voornamelijk veel dazen, muggen en andere ongewenste diersoorten gezien en gevoeld. We waren dan ook weer heel vlug terug op de wei.
!
, maar ´s ochtends vroeg is het juist heerlijk
!
!