heél vroeg een ochtendrit maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Froemel

Re: heél vroeg een ochtendrit maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:27

2 jaar terug sliepen mijn beste vriendin en ik in een tentje bij mijn verzorgpaard. Ik kon die nacht niet goed slapen en ik keek op de klok hoe laat het was.. half 4 en toen ging ik snel een ritje maken om 4 uur Tong uitsteken Tegen de tijd dat ik terugkwam was mijn vriendin ook al een beetje wakker Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 22:43

Heel soms neem ik me dit ook wel eens voor. Maar als ik dan m'n wekker hoor om 05u in de ochtend op mijn vrije dag denk ik al snel: Waar ben ik mee bezig? Vervolgens zet ik de wekker uit en slaap nog lekker een paar uur door ROFL Te voet heb ik het wel eens gedaan, om 07u de bossen van de Ardennen ingegaan. Dat was prachtig, alles was nog een beetje vochtig van de dauw en je zag nog lichte nevel. We hebben enorm veel herten en vossen gezien, was idd wel heel mooi. Maar ik moet me er altijd echt toe zetten Nagelbijten / Gniffelen

Diabloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 00:36

wauw lijkt me echt gaaf Cool
Alleen denk ik niet dat ik zo actief ben dat ik mn bed om 5 uur 's ochtends uit kom Dromen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 00:39

Miss_Montana schreef:
Heel soms neem ik me dit ook wel eens voor. Maar als ik dan m'n wekker hoor om 05u in de ochtend op mijn vrije dag denk ik al snel: Waar ben ik mee bezig? Vervolgens zet ik de wekker uit en slaap nog lekker een paar uur door ROFL Te voet heb ik het wel eens gedaan, om 07u de bossen van de Ardennen ingegaan. Dat was prachtig, alles was nog een beetje vochtig van de dauw en je zag nog lichte nevel. We hebben enorm veel herten en vossen gezien, was idd wel heel mooi. Maar ik moet me er altijd echt toe zetten Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb mezelf ook met veel pijn en moeite uit m'n bed gesleept hoor.. ik had bijna de wekker uitgeduwt en me weer omgedraait Vork

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 00:42

ik heb er wel eens om 6uur 's ochtends op gezeten.. Tong uitsteken

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 10:56

Ik deed dat 'vroeger' ook regelmatig. Zorgen dat ik rond 6 uur in de bossen was, heerlijk rustig, weinig dazen en veel konijnen, reeen e.d.

Nu haal ik dat niet meer i.v.m. mijn werk en in het weekend wil ik toch wel graag uitslapen Knipoog. Maar dalijk in mijn vakantie ga ik dat zeker weer doen, toppunt van ontspanning Haha!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:20

Heb ik ook al gedaan. Ze voorspelde bloedheet weer, met alle beesten van dienst. Ik ben gewoon opgestaan op het uur dat ik altijd opsta (circa half 7), ik zat rond een uur of 8 op m'n paard. Heel speciale sfeer vond ik het. Nog wat dauw en toch al mooi weer. Dazen waren een stuk minder. Tegen 10 u terug aan de trailer, net op tijd want de zon begon al serieus te branden. Ik ging met een smile naar huis toe.
In de toekomst ga ik dat zeker nog eens doen.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 11:22

Het vroegst voor mij 6uur. Wel lekker koel dan nog. Het was trouwens wel met halstertje en zonder zadel naar het land:P. Maar ook gewoon gegaloppeerd enzo:p.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 22:19

Lijkt mij ook erg leuk om is te doen, helaas hebben wij het gaasperplaspark en het diemerbos dit is niet echt bepaalt een gevoel in het bos!

Celien_Alex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:03

Ik heb op vakantie wel een paar x om 6 uur ofzo een rit gemaakt Knipoog
Vind t altijd heerlijk Haha! Het is nog zoo lekker stil overal en ik heb toen veel reetjes gezien in het bos Pling

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:35

ik ga zondag een vroege ochtendrit maken.
we willen om half 6 in het bos zijn.
is een bos van 600 hectare en we gaan dan wild spotten.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 21:34

Bij mijn tante heb ik weleens half 7 al in het zadel gezeten, was heerlijk rustig!

Maar om 5 uur in de bossen in de zomer lijkt me ook weleens heerlijk!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 22:07

Ik denk dat ik dinsdag om 5 uur maar is ga (helaas geen bos) maar het gaasperplas!!

Aaronsroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 23:35

Ik denk dat ik ook eens wat vroeger ga opstaan deze vakantie maar dan wel rond 7 u zodat ik er rond 8 ben...Dit is al vroeg genoeg voor mij hoor Tong uitsteken
IK denk anders ook dat de baasjes van Aaron het niet zo leuk zouden vinden Tong uitsteken
Zo wat gerommel en gebabbel horen als ze nog in bed liggen Haha!( van mij en men vriendin,Ik mag nog niet alleen rijden op Aaron daarom gaat ze mee)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-08 00:13

IndianLady schreef:
Ja heel leuk, behalve konijnen hebben we voornamelijk veel dazen, muggen en andere ongewenste diersoorten gezien en gevoeld. We waren dan ook weer heel vlug terug op de wei.

De reden dat wij zomers vaak al om 5 uur op het paard zitten, is dat we die krengen dan juist niet hebben Clown !
Overdag is het niet te doen om te rijden; de paarden worden helemaal lek/gek gestoken Rolleyes , maar ´s ochtends vroeg is het juist heerlijk Lachen !
We gaan ook wel eens als het donker begint te worden en komen dan in het pikkedonker weer terug. Dit heeft ooit eens tot een hylarische situatie geleid toen we net een week op onze nieuwe stal waren. We gingen om ong. 22 uur van stal weg en waren om 1.30 uur weer thuis omdat we de weg niet meer vonden Tong uitsteken !

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 20:00

Helaas is het mij vandaag niet gelukt, het was zo aan het onweren dat ik mij maar extra heb omgedraaid in mijn bed:P

denisuhtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 10:02

ik heb op ponykamp om 5 uur een strandrit gemaakt, dat is echt heeel lekker =)
want de lucht is dan helemaal fris enzoo en je paard heeft heel veel energie zodat die heel hard kan galoppeeren (6)
maar het is echt heeeel leuk =)

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:01

Wij doen het tegenwoordig bijna 1 x in de week, omdat je 10 uur sochtends het strand niet meer op mag. Dan gaan we meestal heeeel vroeg, half 6 op t paard, en dan is er héelemaal niemand. Normaal kom ik me bed niet zo vroeg uit, maar ik heb het er absoluut voor over ! Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:27

Brrrr, dan is de kans heel groot dat je wilde zwijnen tegen komt en als ik ergens bang voor ben...

Ik ga niet voor half 10 het bos in om te trainen. Met een wedstrijd ben ik wel eens om 6 uur gestart, maar dan is er al een groep vooruit geweest om de zwijnen te verjagen Clown

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:32

ik doe het regelmatig als het erg warm weer is, want ik heb een koudbloed die slecht tegen warmte kan.

Ik vind het heerlijk: geen loslopende honden en mensen die zeuren dat er geen paarden in het bos horen.
Wilde dieren zijn hier niet het wildste dier dat ik gezien heb is een eekhoorn..... Clown

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 10:41

ja dat deden wij vaak op ponykamp. duawtraprit. 5uur opstaan en 6uur vertrekken. heerlijk de zon zien opkomen, lekker stappen, nog wat nasoezen op je paard.

horsefan08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 11:39

ik heb het gedaan toen ik met mijn paard op vakantie was..ik kon niet slapen want had nog nooit in een tent geslapen en toen besloot ik om 5 uur over de hei te gaan rijden Haha!

bluebeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 17:52

Heb ook al 2x om 5 uur al buiten gereden, heerlijk! Voorlopig even niet, want vanmorgen kwamen de buren klagen dat de achterblijvende pony hun wakker had gehinnekt, oeps...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 10:41

Gisteren ging om 05.45 uur de wekker en zat ik om 06.30 uur in de auto. Moest een uurtje rijden om bij mijn paard op haar logeeradres te komen. Na het gebruikelijke poets- en zadelwerk zaten we om 8 uur in het zadel. Op die manier konden we nog naar het strand rijden (bijna 10 km) en daar genieten van het heerlijke water en het mooie weer voor we van het strand af moesten om 10 uur Cool

Gypsy_2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:27

Lijkt me heel gaaf! Ik heb het vroeger wel eens gedaan, bij de manege. Kom je veel dieren tegen, heel leuk!