Ruitervakantie buitenland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Re: Ruitervakantie buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:23

sax89 schreef:
tot er iets gebeurd en je niet meer kan rijden dan kun je heel snel het terrein verlaten. ben er bijna 10 weken geweest voor stage. in het begin super maar toen ik een blessure kreeg kon ik gelijk oprotten.
en ik zit met de bagger en kan binnenkort een operatie verwachten. nee ik kom nooit meer in tsjechie Stoom uit je oren

Kan ik mij niet indenken zoals ik de mensen ken. Dan zal er wel meer aan het handje geweest zijn, dan alleen de dat.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:55

Ik ben gisteren thuis gekomen van mijn vakantie in Frankrijk. Daar heb ik een trailtocht gedaan. Dat was echt super. Voor meer info kun je kijken op de de site www.pradis.fr. Voor die gene die nog een leuke vakantie zoekt is dit zeker een aanrader!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:27

Tijgertje86 schreef:
Kaartje23 schreef:
Ik ga hier naar toe http://www.ranch.be (vandaag ontdekt, gegoogled op de naam van de stal.) Ik dus wel via trailfinders geboekt.

Ik zag trouwens op de foto's op de site dat de meesten paarden bitloos worden gereden, dat wist ik nog niet. Mijn vriendin en ik hadden deze reis ook uitgekozen omdat in de brochure werd verteld dat rust, respect en vertrouwen belangrijk zijn voor hun manier van rijden.

Ik heb er erg veel zin in, maar ben ook wel een beetje zenuwachtig (waar komen we terecht, hoe zijn de paarden, hoe zijn de reisgenoten etc).

Daar ben ik vorig jaar ook geweest!! Bloos! Doe Koen en Margreet de groeten van mij! Knipoog
Ze rijden daar inderdaad een aantal paarden bitloos. Wij hebben vorig jaar de reis geboekt vanwege exact dezelfde reden.

De paarden zijn pittig maar braaf. Ik heb vorig jaar 3x op River gereden (een echte merrie), op Pablo (brave Criollo) en op Black Betty (springt over plassen en kuilen). River is echt top! Ik houd van echte merries. Bloos De ranch is heel gezellig en de paarden staan er buiten en alleen met voeren binnen. De paarden zijn allemaal braaf. Ze kunnnen wel enorm hard galloperen. Wij vonden het zo af en toe bijna roekeloos. De reisgenoten zijn vaak Nederlanders, maar er komen ook Duitsers en Engelsen. Succes verzekerd bij de Western Trail Ranch!

P.s. Doe River een knuffel van mij! Lovers

Hier ben ik vorig jaar ook met 3 bokkers geweest. Het was echt super! Alles was heel goed verzorgd en leuke paarden, mooie ritten.

Ik ben ook verliefd geworden op River! Ze lijkt wel een beetje op mijn paardje! Ook zo'n echte merrie.
En Black Betty vond ik ook heel erg leuk!

SantasRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:26

Ik woon zelf in Tsjechie en de mensen van country rose ken ik nog van vroeger, toen hadden ze ook nog sledehonden, zijn hele fijne aardige mensen maar hoe ze op paardrijgebied zijn kan ik je helaas niet vertellen.
de meeste ranches in Tsjechie zijn wel goed als er maar nederlanders/belgen of duitsers werken of de eigenaars zijn.
dan zit je zowiezo goed.
ik heb weer les genomen op een echte tsjechiese ranch, voor mij makkelijk aangezien ik de taal spreek, hij verzorgt ook wel tochten maar toch anders zoals wij nederlanders het zouden doen.

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 19:54

Ik ga samen met Kusx_lisa naar België,
naar het kamp: met arabieren onder de sterren.
je maakt ritten van 4/7 uur per dag,
en je gaat 2x een trektocht maken.
Het kamp duurt 6 nachten en 7 dagen..
het kamp kost 675 euro, je rijd op arabieren
en word begeleid door Yvonne van der Velde! Lachen

http://www.timeout.nl

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 15:58

anoouk schreef:
Ik ga samen met Kusx_lisa naar België,
naar het kamp: met arabieren onder de sterren.
je maakt ritten van 4/7 uur per dag,
en je gaat 2x een trektocht maken.
Het kamp duurt 6 nachten en 7 dagen..
het kamp kost 675 euro, je rijd op arabieren
en word begeleid door Yvonne van der Velde! Lachen

http://www.timeout.nl

Lekker anouk ;D

anoouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 11:36

haha ik denk, ik geef even alle informatiee Huilen van het lachen