Kaartje23 schreef:Ik ga hier naar toe
http://www.ranch.be (vandaag ontdekt, gegoogled op de naam van de stal.) Ik dus wel via trailfinders geboekt.
Ik zag trouwens op de foto's op de site dat de meesten paarden bitloos worden gereden, dat wist ik nog niet. Mijn vriendin en ik hadden deze reis ook uitgekozen omdat in de brochure werd verteld dat rust, respect en vertrouwen belangrijk zijn voor hun manier van rijden.
Ik heb er erg veel zin in, maar ben ook wel een beetje zenuwachtig (waar komen we terecht, hoe zijn de paarden, hoe zijn de reisgenoten etc).
Daar ben ik vorig jaar ook geweest!!

Doe Koen en Margreet de groeten van mij!
Ze rijden daar inderdaad een aantal paarden bitloos. Wij hebben vorig jaar de reis geboekt vanwege exact dezelfde reden.
De paarden zijn pittig maar braaf. Ik heb vorig jaar 3x op River gereden (een echte merrie), op Pablo (brave Criollo) en op Black Betty (springt over plassen en kuilen). River is echt top! Ik houd van echte merries.

De ranch is heel gezellig en de paarden staan er buiten en alleen met voeren binnen. De paarden zijn allemaal braaf. Ze kunnnen wel enorm hard galloperen. Wij vonden het zo af en toe bijna roekeloos. De reisgenoten zijn vaak Nederlanders, maar er komen ook Duitsers en Engelsen. Succes verzekerd bij de Western Trail Ranch!
P.s. Doe River een knuffel van mij!