Motorcrossers in het bos

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: Motorcrossers in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:07

Ik kan me niet voorstellen dat die kuilen gemaakt zijn tegen motorcrossers (dat werd toch eerst gedacht?) Een motorwiel kan nooit zo diep komen dat hij in die pinnen komt.

Overigens vind ik het belachelijk wat daar gebeurt, ik zou daar echt niet meer rijden.

Op een een mooie zaterdagmiddag is het hier een en al gemotorcross, dan hoor je het van alle kanten.

Anoniem

Re: Motorcrossers in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:10

tegen crossers lijkt me ook niet daar.
voetgangers kan..maar wat doen die nu verkeerd?
Of wellicht tegen paarden in de hoop dat ze een been breken en zich in het been steken?
Ik kwam dat bos ook niet in.

En dat vind jij oke, lekker de natuur vol gejank? IPV de vogeltjes horen? Of een hertje weg zien springen?
En dan heb jij een paard dat het kan hebben, maar als je er dan op 1 zit die in 3 min wit is van het schuim...alle ontspanning weg, alleen maar een brok dynamiet onder je
En dat vloeit ook niet af als ze weg zijn...

Tijgertje86

Berichten: 1454
Geregistreerd: 28-09-05
Woonplaats: Drenthe/ Groningen

Re: Motorcrossers in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 08:52

Bij ons in/ bij het bos zijn ook 'opstakels' neer gezet tegen de crossers. Niet zo dat ze hun nek brengen, maar wel dat duidelijk is dat ze totaal niet gewenst zijn.

Ik ben het met Kawa eens dat je in de natuur dieren moet kunnen horen en zien. Motorlawaai hoort thuis op de crossbaan.

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Re: Motorcrossers in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:49

[NM] -> [BRT]