Gezocht groot bos met goed ruiterpaden

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: Gezocht groot bos met goed ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:06

Er is echt geen touw aan vast te knopen waar die beesten wel en niet zitten. Hier zitten ze in het ene bos wel en het bos wat er naast ligt niet. Het lijkt soms wel of die beesten netjes binnen het hek blijven Haha!

Zahlina

Berichten: 2640
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bandabou Curacao

Re: Gezocht groot bos met goed ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:29

B10 schreef:
Ook ik heb in Drenthe gewoond in De Kiel (tussen Schoonoord en Schoonoord in) en daar stikte het in de zomer van de dazen,de paarden konden overdag echt niet naar buiten en stonden dus snachts buiten..
Dus niet overal in Drenthe heb je GEEN last van die beestjes..
We wonen nu sinds december op de Veluwe dus het is hier nog maar af te wachten hoe het met de dazen/muggen/horzels zit,ben er nu al bang voor...


Dan ben jij mijn achterbuuf geweest Clown
Zijn wij elkaar dan nooit tegengekomen in het bos?

Dazen zitten er wel maar het is de laatste jaren een stuk minder geworden.
Heb een aantal paarden tegen het bos aan staan bij het bos tussen de kiel en Wezuperbrug.

lienlien
Berichten: 63
Geregistreerd: 31-03-08

Re: Gezocht groot bos met goed ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:32

Martine123 schreef:
Ik woon in goirle vlak bij de regte heide,, je kunt hier echt heerlijk buitenrijden! Als de Heide verveelt kun je ook nog naar het zand (ook een heel mooi natuurgebied) en natuurlijk ook nog zat andere mooie gebieden om te rijden! Ik rijd zelf bijna iedere week wel een keer buiten en ik heb nog lang lang lang niet alle paden gehad! en het is er echt prachtig!


he, ik weet nog dat ik daar ook een keer geweest ben. is zeker aan te bevelen. hier in west-brabant hebben we sowieso genoeg keuze wat dat betreft.

B10

Berichten: 678
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Driebergen

Re: Gezocht groot bos met goed ruiterpaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:56

Zahlina schreef:
B10 schreef:
Ook ik heb in Drenthe gewoond in De Kiel (tussen Schoonoord en Schoonoord in) en daar stikte het in de zomer van de dazen,de paarden konden overdag echt niet naar buiten en stonden dus snachts buiten..
Dus niet overal in Drenthe heb je GEEN last van die beestjes..
We wonen nu sinds december op de Veluwe dus het is hier nog maar af te wachten hoe het met de dazen/muggen/horzels zit,ben er nu al bang voor...


Dan ben jij mijn achterbuuf geweest Clown
Zijn wij elkaar dan nooit tegengekomen in het bos?

Dazen zitten er wel maar het is de laatste jaren een stuk minder geworden.
Heb een aantal paarden tegen het bos aan staan bij het bos tussen de kiel en Wezuperbrug.


Klopt!!!
Ik ben vaak bij jou achter langs gereden en door de bomen gegluurd aangezien ikzelf ook arabs heb...
En ja,onder andere een schimmel net als jij...